تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله الزام فولادسازان به اختصاص ۵ درصدی تولید به احداث نیروگاه خورشیدی مجلس دوازدهم بنیانگذار مجلس نوین در ایران صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در ابتدای ۲۰۲۴ ضرورت جرکت به سوی توسعه انرژی پاک هیدروژن ضرورت اتصال دوربین‌های ادارات در لایحه حجاب و عفاف به فراجا تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی پیش‌بینی قیمت مسکن در ماه‌های آینده تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر اعتماد به‌ نفس واکنش چمران به حصارکشی بوستان لاله تهران برنامه شهرداری تهران برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح پارک لاله در زمین‌های اطراف تهران اعلام زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات در شورای شهر اعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه افزایش ابتلا به آسم در ایرانی‌ها جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تهران ممنوعیت حضور بانوان در دیدار پرسپولیس رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران

2

هدف بانک سینا؛ ارائه خدمات مطلوب به هموطنان است

  • کد خبر : 35755
  • 24 خرداد 1399 - 17:36
هدف بانک سینا؛ ارائه خدمات مطلوب به هموطنان است
مدیرعامل بانک سینا با سفر به استان مازندران و دیدار با کارکنان شعب این استان، هدف این بانک را ارائه خدمات مطلوب به هموطنان و جلب رضایت این عزیزان عنوان کرد.

به گزارش سرویس اموربانکی افق تهران، ایمانی با بیان آنکه تداوم فعالیت بانک ها بدون وجود مشتریان امکانپذیر نیست، افزود: تمامی اقدامات و تلاش هایی که برای تجهیز، تکمیل و نوسازی در این بانک صورت می گیرد، برای جلب رضایت مشتریان است و البته این یک روی سکه است و روی دیگر آن تعامل، ارتباط و حسن رفتار با مشتریان است که همکاران برای اثرگذاری و نتیجه بخشی فعالیتها و اقدامات، باید آن را بیشتر از پیش سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی ضمن قدردانی از تلاش های همکاران در تحقق اهداف و شاخص های عملکردی، گفت: علیرغم مشکلات و چالشهایی که به واسطه شیوع کرونا، برای کسب و کارهای مختلف کشور ایجاد شد، اما عملکرد بانک سینا در حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده و همراهی با آنها، که با همدلی، اتحاد و یکپارچگی همکاران رقم خورد، قابل تقدیر است و امیدواریم با تداوم این اقدامات، شاهد تقویت روزافزون برند بانک در جامعه و نزد افکار عمومی باشیم.

مدیرعامل بانک سینا در ادامه افزود: یکی از مهمترین برنامه ها و اولویت های فعلی، افزایش سهم بازار بانک در بخشهای مختلف منابع، مصارف، بانکداری الکترونیک و خدمات غیرمشاع است که علیرغم تلاشها، زحمات و اقدامات صورت گرفته، جایگاه شایسته و بایسته بانک محقق نشده است. در همین راستا، برنامه ها و سیاست های متعددی به ویژه در بحث اعطای تسهیلات خرد و قرض الحسنه به شعب ابلاغ شده که با اجرای درست و مطلوب آن می توان به موقعیت های بهتری دست پیدا کرد.

دکتر ایمانی خاطرنشان کرد: از امتیازات دیگر بانک سینا، نرخ پایین نسبت مطالبات معوق به تسهیلات است که این امر، نشان دهنده اعتبارسنجی درست و دقیق وضعیت مشتریان است. با توجه به رویکرد بانک در توسعه سیاست های اعتباری و پرداخت تسهیلات متنوع، تداوم این روند، مورد انتظار است.

وی لزوم پیگیری و وصول مطالبات معوق با توجه به هزینه های بالایی که به بانک تحمیل می کند را یادآور شد و گفت: در کنار این موضوع، تسلط بر خدمات و معرفی کامل آن به مشتریان از جمله موضوعاتی است که می تواند در بهبود عملکردها و ارتقاء جایگاه شعب موثر باشد.
گفتنی است در این سفر که معاونین «شعب و مناطق»، «سرمایه های انسانی» و «مهندسی و پشتیبانی»، مشاور مدیرعامل، مدیر حراست و مدیر منطقه نیز حضور داشتند، شعب بانک سینا در شرق استان مازندران شامل کارگر، امام خمینی(ره) و فرهنگ قائمشهر، بهشهر و نکا، شعب ساری شامل ۱۸ دی، فرهنگ، امیر مازندرانی، بلوار طالقانی و ساختمان فعلی و نیز محل جدید و در حال احداث ساختمان مدیریت منطقه مورد بازدید قرار گرفت. در این دیدارها، همکاران مشکلات و نقطه نظرات خود را برای بهبود فعالیت ها با مدیرعامل بانک و هیات همراه، مطرح کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=35755
  • 41 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.