تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

4

ارزش های سازمانی بانک دی تدوین شد

  • کد خبر : 19111
  • 17 شهریور 1398 - 19:31

با حضور محمدرضا قربانی، مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد بانک، ارزش های سازمانی بانک دی نهایی سازی و تدوین شد. به گزارش سرویس امور بانکی افق تهران، پروژه شناسایی و استخراج ارزش های سازمانی بانک دی که با تلاش معاونت سرمایه انسانی و مشارکت کارکنان انجام شد، در جلسه ای با حضور محمدرضا قربانی، مدیرعامل، […]

بانک دی

با حضور محمدرضا قربانی، مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد بانک، ارزش های سازمانی بانک دی نهایی سازی و تدوین شد.

به گزارش سرویس امور بانکی افق تهران، پروژه شناسایی و استخراج ارزش های سازمانی بانک دی که با تلاش معاونت سرمایه انسانی و مشارکت کارکنان انجام شد، در جلسه ای با حضور محمدرضا قربانی، مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد بانک با توافق بر روی ارزشهای مشتری مداری،  چابکی،  حرفه ای بودن،  نوآوری و تعهد تدوین و نهایی سازی شد.

در این جلسه محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی، ضمن تقدیر از تلاش های معاونت سرمایه انسانی و کارگروه تدوین ارزشهای سازمانی گفت: ارزشهای یک سازمان در واقع آن چیزی است که سازمان بر آن بنا شده و یا به عبارت دیگر آنچه که سازمان جهت اجرای رسالت و تحقق چشم اندازش بر آن تکیه می کند.
قربانی با اشاره به اهمیت استراتژیک بیانیه ارزش ها در سازمان تصریح کرد: بیانیه ارزش ها و اصول اخلاقی یکی از اجزای مهم جهت‌گیری های راهبردی یک سازمان در کنار بیانیه مأموریت و چشم‌انداز است که سمت و سوی حرکت سازمان را تعیین می کند.
مدیرعامل بانک دی با تاکید بر لزوم همسویی ارزشهای سازمانی و فردی کارکنان گفت: هیچ سازمانی بدون تعهد و وفاداری کارکنانش قادر به فعالیت نیست به گونه ای که تضاد ارزشهای هدایت گر سازمان با ذهنیت و ارزشهای اعضای سازمان تاثیر مهمی بر عملکرد کلی یک سازمان دارد.
وی افزود: برای اینکه فرد در سازمان، کارآمد و موثر باشد ارزشهای او باید با ارزشها و معیارهای سازمان، سازگاری و همخوانی داشته باشد بنابراین تنها شناسایی ارزشهای سازمانی کافی نیست، بلکه آنچه از اهمیت بیشتری برخوردار است پیاده سازی و التزام رفتاری همه کارکنان به ارزشهای شناسایی شده می باشد.
قربانی در پایان با ابراز خرسندی از فرایند طراحی و تدوین ارزشهای سازمانی با تکیه بر توان نیروهای داخل سازمان خاطر نشان کرد: استفاده از دانش و توانمندی نیروهای داخلی در پیاه سازی پروژه تدوین ارزشهای سازمانی علاوه بر ایجاد توافق جمعی بر روی ارزشهای شناسایی شده کمک خواهد کرد تا همکاران در فرایند پیاده سازی آنها التزام عملی کاملی به ارزشهای تدوین شده داشته باشند.
در ادامه این جلسه مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی بانک دی، به تشریح فرایند مطالعاتی و طراحی پروژه تدوین ارزشهای سازمانی پرداخت و گفت:  معاونت سرمایه انسانی از ابتدای سال جاری در طراحی پروژه «تدوین ارزش های محوری بانک» حدود ۲۹۱ ارزش، که برای یک سازمان می توان در نظر گرفت، را شناسایی کرد و سپس با بررسی شرایط نظام بانکی و سایر بانک های رقیب و جرح و تعدیل برخی از مفاهیم به ۱۱۷ ارزش محوری دست یافت که همزمان با جمع آوری بانکِ ارزش ها و ترسیم تابلو ارزشهای محوری بانک با مضمون ریشه های درخت، ارزش های قابل انتخاب بانک از طریق ماژول «انتخاب ارزش های سازمانی» در معرض انتخاب کلیه کارکنان قرار گرفت.
وی افزود: در این مرحله پس از نظرسنجی ابتدایی از کلیه همکاران ۴۵ ارزشی که بیشترین آراء را کسب نموده بودند انتخاب شد و پس از تعریف مفهومی ارزشهای منتخب، از بین نزدیک به ۵۰۰ نفر از کارکنان که در این طرح مشارکت داشتند ۳۴ همکار به کارگروه تدوین ارزش ها دعوت شدند و از طریق کار تیمی منسجم در کارگروه تعداد ارزشهای احصاء شده به ۱۲ ارزش تقلیل یافت که انتخاب ارزشهای نهایی در این جلسه صورت خواهد گرفت.
حیدری در پایان ضمن قدردانی از تمامی همکارانی که در شناسایی و احصاء ارزشهای محوری بانک مشارکت داشته اند گفت: ارزش واقعی سازمان به نیروی انسانی آن است و تدوین ارزشهای سازمانی در جهت همسویی افق ارزشی سازمان و کارکنان و در راستای بها دادن به پرستیژ اجتماعی و سازمانی همکاران صورت گرفته است و امید است تمامی همکاران با ارائه نقطه نظرات خود و اهتمام جدی در پیاده سازی ارزشهای منتخب گامی موثر در پیشبرد این پروژه بردارند.
در ادامه این جلسه اسدالله گنجعلی، مشاوره حوزه سرمایه انسانی، با تشریح ابعاد مطالعاتی پروژه و فرایند احصاء ارزشهای سازمانی و تعاریف آنها، ارزش های منتخب کارگروه تدوین ارزش های محوری بانک را در معرض رأی گیری مدیرعامل و مدیران ارشد بانک قرار داد که در نهایت ۵ ارزش « مشتری مداری،  چابکی،  حرفه ای بودن،  نوآوری و تعهد » به عنوان ارزشهای محوری بانک دی انتخاب شدند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=19111
  • 13 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.