تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

10

نقش شهروند در کاهش هزینه های تولید کنندگان

  • کد خبر : 15375
  • 12 تیر 1398 - 2:20

شرکت شهروند با داشتن برند معتبر و پراکندگی جغرافیایی، هزینه‌های بازاریابی و تحقیق در بازار تولیدکنندگان را کاهش داده است. به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، تولیدکنندگان در این شرایط اقتصادی به دنبال راهکارهایی برای کاهش هزینه‌های عملیاتی خود هستند، که می‌توان به مواردی همچون هزینه بازاریابی، تحقیق در بازار و آشنایی با خصوصیات […]

شهروند

شرکت شهروند با داشتن برند معتبر و پراکندگی جغرافیایی، هزینه‌های بازاریابی و تحقیق در بازار تولیدکنندگان را کاهش داده است.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، تولیدکنندگان در این شرایط اقتصادی به دنبال راهکارهایی برای کاهش هزینه‌های عملیاتی خود هستند، که می‌توان به مواردی همچون هزینه بازاریابی، تحقیق در بازار و آشنایی با خصوصیات مکان‌های جغرافیایی مانند فرهنگ و سلایق شهروندان در مناطق مختلف شهری اشاره کرد که تولیدکنندگان بتوانند محصولات و خدمات خود را بسته به موقعیت جغرافیایی و ذائقه مردم محلی به فروش برسانند.

بازاریابی علاوه بر هزینه های هنگفتی که بر تولید کننده تحمیل می‌کند نیاز به صرف زمان و انرژی فراوانی دارد و از این رو تولیدکنندگان به دنبال آن هستند که با حداقل کردن هزینه های عملیاتی سود خود را افزایش داده و محصولات خود را با قیمت پایین تری به دست مصرف کننده برسانند.

وجود فروشگاه‌های زنجیره‌ای معتبری که شهروندان بتوانند با اعتماد به حُسن سابقه درخشان آن‌ها محصولات عرضه شده در این فروشگاه‌ها را بدون تعلل خریداری کنند، لازم است که تا حد زیادی می تواند هزینه‌های بازاریابی تولیدکنندگان را کاهش داده و انگیزه آن‌ها برای تولید بیشتر را افزایش دهد، همچنین فروشگاهی که از پراکندگی جغرافیایی‌ مناسب در سطح شهر برخوردار باشد این امکان را به تولید کننده می‌دهد تا محصولات خود را متناسب با نیاز های هر منطقه تولید و عرضه کند.

کاهش هزینه های عملیاتی در سایه اتکا به برند شهروند 

فروشگاه‌های زنجیره ای شهروند به خوبی جایگاه خود را در بین شهروندان پیدا کرده و به یک برند معتبر و محبوب در بین مردم تبدیل شده است که توانسته با حسن اعتبار خود هزینه های بازار یابی تولیدکنندگان را کاهش دهد تا تامین کنندگان کالا با خیال راحت و با کسر هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات، محصولات خود را در فروشگاه‌های زنجیره ای شهروند عرضه کنند و نگرانی از بابت فروش محصولاتشان نداشته باشند که در نهایت این امر باعث کاهش هزینه‌های تولیدکنندگان شده که ارتباط مستقیمی با مصرف کننده دارد.

 شهروندان با اتکا به سابقه درخشان مجموعه شهروند در عرضه کالای با کیفیت این اطمینان را دارند که کالا و محصولات عرضه شده در فروشگاه‌های شهروند تمامی مراحل پیشرفته کنترل کیفیت را گذرانده و بنابراین بدون دغدغه محصولات مورد نیاز خود را از این فروشگاه ها تامین می کنند.

پراکندگی جغرافیایی فروشگاه های شهروند از دیگر موارد استراتژیک در مدیریت فروشگاه زنجیره ای بین المللی می‌باشد که این امکان را برای تولیدکنندگان فراهم می کند تا بدون صرف هزینه تحقیق در بازار، نیازها و ظرفیت های هر منطقه را شناسایی کنند و با کاهش هزینه های عملیاتی محصولات خود را با قیمت پایین تری در این فروشگاه ها عرضه کنند تا در نهایت اقلام مصرفی با قیمت ارزان تر به دست مشتریان برسد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=15375
  • 38 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.