تاریخ : یکشنبه, ۲۷ خرداد , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

احتمال آبگرفتگی معابر در تهران بهره‌برداری از پایانه شرق در هفته دولت بهره‌برداری ۳.۵ میلیارد دلاری طرح‌های پتروشیمی در دولت سیزدهم پایان وعده بومی سازی تولید کاتالیست‌ها کاهش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۳ درصد رشد ۱.۶ درصدی تولید فولاد ایران در دو ماهه سال جاری ورود تراموای رایگان به پایتخت به زودی استرس و آسیب آن برای چهره اعلام قیمت میوه و تره بار ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ تعیین تکلیف ارتقاء ساختار اداره کل بانوان شهرداری تهران تا دو هفته آینده صادرات ورق راهکار ورود به بازارهای جهانی رشد ۵ درصدی اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ حضور کم‌رنگ قهرمانان در سینمای ایران ایران سومین تولیدکننده اوپک بازگشایی کارخانه‌های داخلی تولید اتوبوس پس از ۱۰ سال تاثیر ورزش بر عملکرد مغز اعلام مبلغ همسان‌سازی حقوق بازنشستگان جزئیاتی از نمایش ۲۸۰ اثر تاریخی ایران در شانگهای چین شرط استقلال برای تمدید قرارداد ستاره تیم نکونام جدایی قطعی دو بازیکن از استقلال ساماندهی تشکیل سازمان‌های مردم‌نهاد اولویت‌ کمیسیون شوراها تبعات منفی کاهش ۷۶ درصدی صادرات فولاد ایران ضرورت توجه به “سامانه‌های شارژ برقی” در پایتخت چراغ سبز شورای شهر تهران برای احداث “تراموا” در پایتخت فولاد سبز راه‌حل‌ کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای بهره‌برداری ۳.۵ میلیارد دلاری طرح‌های پتروشیمی در دولت سیزدهم نگرانی از محدودیت و قطعی برق صنایع فولادی جزئیات جدید از افزایش قیمت سوخت زمان‌بندی و جزییات جدید از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان معادن ایران سرمایه خفته ملی وزارت نفت موظف به پرداخت مابه‌التفاوت هزینه تاکسی‌‎های برقی ممنوعیت استفاده از جوش‌شیرین در نانوایی‌ها رونمایی از ۱۰۰ اتوبوس جدید در پایتخت ورود اتوبوس‌های برقی چینی به تهران تا پایان سال تکمیل پرونده خطوط ۶ و ۷ متروی تهران تا پایان سال جزئیات پرونده تخته فرش سرقت شده کاخ سعدآباد

15

پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد سنگان به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

  • کد خبر : 125085
  • 17 مرداد 1402 - 12:05
پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد سنگان به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار
مدیرعامل شرکت فولاد سنگان به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار پیام تبریک گفت.

به گزارش افق تهران، باسمه تعالی

قسم به قلم و آنچه می نویسد…

اشتهار دوران کنونی به عصر ارتباطات و رسانه است. دورانی که به واسطه رشد سریع علمی و تکنولوژیکی، انتقال سریع اطلاعات باعث درنوردیدن مرزها شده و زیست جهان انسان مدرن را تغییر داده است. به دلیل چنین رشدی تقابلهای فکری و فرهنگی رخ نموده است که گاهی عامل پراکنش جمعی و آشوبهای فکری می گردد، اما از سویی این تضارب آرا و افکار، عاملی برای رشد جامعه و انسانهاست. در چنین شرایطی رسالت خبرنگاران و فعالان عرصه خبر، بسیار خطیر است. تاباندن نور حقیقت، روشنگری، هویت بخشی و ساختن جامعه ای پویا و برکشیدن واقعیات، بی شک کاری بزرگ و شایسته تقدیر است. تبیین، آگاه سازی، امیدبخشی و کمک فکری به رفع موانع در عرصه های مختلف بخش مهمی از رسالت این قشر فرهیخته است.
۱۷ مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی، فرصتی را فراهم نموده است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید والامقام، از فرهیختگان و عزیزان فعال در عرصه خبرنگاری تقدیر گردد.
اینجانب ضمن قدردانی از همراهی شما عزیزان با شرکت فولاد سنگان و انعکاس دستاوردها و خدمات همکاران پرتلاشم در شرکت، این روز را خدمت همه فعالان عرصه خبرنگاری تبریک عرض می نمایم. سلامتی، بهروزی و شادکامی همه عزیزان را از درگاه خداوند مسئلت می نمایم.

علی امرایی- مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=125085
  • 27 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.