تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار افزایش پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت فرزندان مادران استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی تکمیل زنجیره ارزش مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی امضای تفاهم‌نامه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری اجرای مجدد دوچرخه‌سواری در سه‌شنبه‌ها برگزاری رویداد بزرگ دشت غذا در تهران افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ماه کاهش دما شدید هوای تهران در روز پنجشنبه کاهش تقاضا عامل کاهش قیمت محصولات فولادی افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران رکود صنعت فولاد با قیمت‌های دستوری اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ در مجلس هزاران میلیارد تومان از اموال تهران درحال از بین رفتن مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو ضرورت رسیدگی شهرداری تهران به وضعیت کارگرانش باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی مسجد جامع ارومیه واجد شرایط ثبت در میراث جهانی زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس افق تمدنی ایران برای خودکفایی در تولید و صادرات برق موج افزایشقیمت‌ها در محصولات پتروشیمی ضرورت مشارکت مجتمع‌های پتروشیمی در جایزه تعالی صنعت پتروشیمی اشتغالزایی برای معتادان متجاهر بهبودیافته پله نوردی باعث افزایش طول عمر حمل و نقل عمومی از موضوعات مهم این دوره شورای شهر تهران جزئیات افزایش مستمری بازنشستگان رشد ۲۱ درصدی صنعت گردشگری ایران پیش‌بینی صادرات ۱۰ میلیارد دلاری فولاد در سال ۱۴۰۳ ارتباط مصرف غذاهای ناسالم با اختلالات حافظه وزش باد شدید و رگبار باران در تهران جزئیات اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران اعلام جزییات پیشنهاد دولت برای تغییر حقوق کارگران اصلاح طرح شفافیت قوای سه‌گانه ضرورت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین

1

راه‌اندازی سامانه ارتباطی شورای شهر تهران با مردم

  • کد خبر : 110391
  • 12 بهمن 1401 - 10:47
راه‌اندازی سامانه ارتباطی شورای شهر تهران با مردم
معاون ارتباطات و امور بین‌الملل اداره کل اداری و اجرایی شورای اسلامی شهر تهران از راه‌اندازی سامانه ارتباطی شورا تحت عنوان «شهروند پرسشگر، شورای شهر پاسخ‌گو» خبر داد.

به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران؛ محمودرضا کبیری با اشاره به راه‌اندازی سامانه ارتباطی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: شهروندان تهرانی می‌توانند در بستر پیام‌رسان‌های داخلی و از طریق شماره ۰۹۹۱۵۱۰۴۰۰۰ با شورا در ارتباط باشند.

معاون ارتباطات و امور بین‌الملل اداره کل اداری و اجرایی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه از سکوهای داخلی استفاده کردیم تا بتوانیم با مردم در ارتباط باشیم، یادآور شد: این ارتباط صرفاً بیان انتقادات و شکایات نیست و از مسیر پیام‌رسان‌های داخلی، امور مردم را پیگیری می‌کنیم؛ به گونه‌ای که مردم به جای مراجعه به ساختمان شورای شهر، درخواست‌های خود را در فضای مجازی ارسال می‌کنند و ما پیگیری و پاسخ‌دهی را دنبال می‌کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: این اقدام در واقع تحقق دولت الکترونیک است و در حال حاضر با برقراری ارتباط با مردم از مسیر پیام‌رسان‌های داخلی، امنیت سکوها و روند امور را نیز خودمان تأمین می‌کنیم.

کبیری با اشاره به استقبال قابل توجه شهروندان از طرح «شهروند پرسشگر، شورای شهر پاسخ‌گو»، خاطرنشان کرد: پیام‌های زیادی در طول چند روز گذشته که این سامانه راه‌اندازی شده، به دست ما رسیده و در حال حاضر نیز نامه‌ها در حال ارسال است.

وی تأکید کرد: پیش بینی ما این است که تا سال‌های آینده اجرای این طرح و بسط و گسترش آن به شهرداری و دیگر بخش‌ها، ۱۰ درصد ترافیک ساعات پیک و به دنبال آن آلودگی هوا را کاهش دهد؛ اگر بتوانیم این طرح را در سطح شهر اجرا کنیم، قدم بسیار مهمی در راستای تحقق آرمان شهر خواهد بود.

معاون ارتباطات و امور بین‌الملل اداره کل اداری و اجرایی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه ما موظف هستیم که فضا را برای شهروندان فراهم کنیم، گفت: فعلاً در مراحل ابتدایی کار هستیم و نتایج آن به تدریج اعلام خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: شورا ۲۱ عضو و ۶ کمیسیون دارد که درخواست‌های مرتبط با این بخش‌ها از سوی ما پیگیری و نتایج بارگذاری می‌شود و امور متفرقه مرتبط به شهرداری را نیز به ۱۳۷ پلاس ارسال می‌کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=110391
  • 48 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.