تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

4

استفاده از روانشناسی رنگ ها در فروشگاه های شهروند

  • کد خبر : 10872
  • 19 فروردین 1398 - 1:13

شرکت شهروند با استفاده از روانشناسی رنگ‌ها در بازسازی فروشگاه‌ بیهقی و چند شعبه دیگر، فضایی پرنشاط و محیطی دلپذیرتر برای مشتریان ایجاد کرده است. به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، رنگ از جمله خصوصیاتی است که در کنار شکل، ابعاد، جنسیت، حجم یا فضای آن را به ما می‌شناساند. در محیط شهری رنگ […]

شرکت شهروند با استفاده از روانشناسی رنگ‌ها در بازسازی فروشگاه‌ بیهقی و چند شعبه دیگر، فضایی پرنشاط و محیطی دلپذیرتر برای مشتریان ایجاد کرده است.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، رنگ از جمله خصوصیاتی است که در کنار شکل، ابعاد، جنسیت، حجم یا فضای آن را به ما می‌شناساند. در محیط شهری رنگ را همه جا می توان دید، در بدنه و نمای ساختمان‌ها، پوشش بام‌، کف سازی‌ها، مبلمان شهری، فضای سبز، خودروها و حتی آسمان شهر و نیز رنگ آمیزی لباس افراد که همگی نقش مهمی در تعیین چهره رنگی شهر دارند. رنگ علاوه بر اینکه بیان احساس ماست، بیان احساس شهر نیز هست، رنگ ها می توانند زندگی شهری را سرزنده و شاد یا غمگین و سرد نشان دهند، هم چنین به کارگیری رنگ های مناسب باعث برجسته کردن زیبایی های شهر یا در جایی باعث پنهان سازی عیوب طراحی می شود.

از این رو در جلسه شهردار محترم تهران با معاونین و شهرداران مناطق، به تهران خاکستری یا تهران رنگی اشاره و از مدیران خواسته شد برای آراستگی عمومی شهر، تنوع و سرزندگی فضاهای شهری و شادی و نشاط شهروندان به ابعاد فرا فیزیکی رنگ یعنی تاثیر روانی و درمانی رنگ توجه شود، تصور دنیایی بدون رنگ به تنهایی برای تأکید بر نقش رنگ در زندگی انسان کافی است، رنگ‌ها به‌عنوان یکی از عناصر مؤثر در هویت بخشی به فضاها و خاطره ‌انگیزی محیط‌ های شهری مطرح هستند.

توجه به هارمونی رنگ‌ها در بازسازی فروشگاه بیهقی شهروند

با توجه به این که رنگ ها نقش زیادی در تقویت هویت شهری و ماندگاری محیط و ایحاد فضای سرزنده و شاداب دارند، مدیریت شهروند تلاش کرده در بازسازی شعب فروشگاه‌های خود توجه خاصی به ایجاد آرامش بصری و نشاط شهروندان داشته باشد و یکی از اهداف مهم در بازسازی فروشگاه های خود را ایجاد محیطی آرامش بخش برای برای شهروندان قرارداده است.

مجموعه شهروند با استفاده صحیح از رنگ ها در بازسازی فروشگاه ها بیهقی و چند شعبه دیگر خود باعث ایجاد فضای پرنشاط و محیطی دلپذیرتر برای شهروندان شده است، تا مشتریان بتوانند در فضایی آرامش بخش و به دور از اغتشاش بصری به تامین محصولات مورد نیاز خود بپردازند.

مسععود سریع القلم، مدیرعامل فروشگاه های شهروند در این خصوص بیان کرد: طرح بهسازی فروشگاه های شهروند در بخش های مختلف ازجمله نوسازی نمای این فروشگاه‌ها، بهبود سیستم روشنایی و تغییر چیدمان کالا تاکنون در فروشگاه های بیهقی و چند فروشگاه دیگر اجرا شده است، و به زودی در سایر فروشگاه ها نیز آغاز خواهد شد.

فروشگاه های شهروند حتی در انتخاب پوشش کارکنان خود نیز از روانشناسی رنگ ها استفاده کرده است و با توجه به این که روزانه افراد زیادی به فروشگاه های شهرند مراجعه می کنند با تکیه بر روانشناسی رنگ ها خود را محدود به رنگ خاصی نکرده و از الگویی جدید با رنگ های شاد برای لباس فرم کارکنان خود استفاده کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=10872
  • 67 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.