تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

معرفی برترین موزه‌ها در ۳۰ اردیبهشت‌ماه پیش‌بینی کاهش شدید دما در تهران رشد درآمد حوزه شهری نشان اعتماد مردم به دوره ششم مدیریت شهری ظهور رقیب جدید برای ایران در بازار میلگرد شوراها مددکار مدیران شهری مجلس یازدهم مؤسس مجلس نوین در کشور اشتغال مستقیم۱۴۳ هزار نفر در صنعت پتروشیمی اجرای مجدد طرح کالابرگ الکترونیکی در گروی تصمیم دولت افتتاح دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه‌ شهید چمران توصیه‌هایی برای پیشگیری از افزایش فشار خون چالش ورود ماشین آلات معدنی جدید به معادن مجوز مجلس به شناورسازی تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه ها تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان اخذ مجوز ۲ خط تراموا در تهران بخشنامه‌ای برای سرکوب صادرکننده به نفع واردکننده تداوم رکود در سیاست‌های ارزی صادرات فولاد تعطیلی شنبه‌ها باعث افزایش مراودات اقتصادی با جهان راهکارهایی برای جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان وضعیت قرمز پرسپولیس در حساس‌ترین هفته‌های لیگ رای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در مورد استقلال و پرسپولیس انتشار کارت امتحانات نهایی از امشب حضور واگن‌های چینی از بهمن ماه در تهران جزئیات معاملات مسکن شهر تهران در سال جدید مکاتبه با موزه کویت برای استرداد تابلوی مظفرالدین شاه ساخت ۴۹ کیلومتر مترو در ۳۲ ماه اخیر افزایش صادرات صنایع معدنی به مرز ۱۳.۷ میلیارد دلار افزایش عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی به ۵.۲ همت تاثیر مصرف کافئین قبل از خواب بر سلامتی اعلام قیمت تمام شده اتوبوس‌های چینی از سوی شهردار تهران اصلاح جداول بودجه ۱۴۰۳ ضرورت تصویب تفریغ بودجه در شورای شهر نقاط قوت و ضعف شهرداری تهران در تفریغ بودجه ۱۴۰۱ تعطیلی شرکت‌های فولادی با تداوم روند فعلی فولاد ایران در بازارهای جهانی کاهش نرخ تورم سالانه به ۳۸.۸ درصد نفت باعث غفلت از معادن استان خوزستان موافقت مجلس با کاهش ساعت کاری کارمندان دولت

2

لغو دوباره بازی تدارکاتی تیم ملی

  • کد خبر : 100387
  • 13 شهریور 1401 - 11:45
لغو دوباره بازی تدارکاتی تیم ملی
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران از لغو بازی تدارکاتی تیم ملی با تیم امید خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، حمید استیلی درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران گفت: طبق برنامه اسکوچیچ کارها را پیش می بریم. برای یک لیست ۴۷ نفره اقدام به ویزا کردیم.

استیلی با اشاره به لغو دیدار تدارکاتی تیم ملی با تیم امید، ادامه داد: مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید دیروز به من گفت قراردادم تمام شده و قرارداد جدید بسته نشده است و برای همین اردو نداریم. در تلاش هستیم با تیم جوانان یا یک تیم دیگر صحبت کنیم. اسکوچیچ دو روز پیش برای تماشای بازی نورالهی به دبی رفت و امروز بر می‌گردد. جلسه می‌گذاریم تا ببینیم می‌توانیم با تیم جوانان بازی کنیم یا نه.

مدیر تیم ملی فوتبال تاکید کرد: مهم است که تیم امید هم در فیفادی اردو داشته باشد. مستلزم این است که قرارداد مهدوی کیا تمدید بشود. اگر نشود تیم دیگری را انتخاب خواهیم کرد.

استیلی برنامه‌های تیم ملی را برشمرد و افزود: تا ۲۷ شهریور در تهران هستیم. سپس عازم اتریش می‌شویم. فیفادی از ۲۸ شهریور شروع می‌شود و لژیونرها به تیم ملحق می‌شوند.

وی درباره اضافه شدن کریم باقری به کادر فنی تیم ملی تصریح کرد: قبل از انتخابات فدراسیون، کریم جلسه‌ای با ما و ماجدی داشت و صحبت‌هایی انجام شد. قرار شد به ما اضافه بشود. الان نمی دانم با تغییرات فدراسیون چه می‌شود.

مدیرتیم ملی در خصوص بلاتکلیفی کادر فنی تیم ملی بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال اظهار کرد: با من و کادر فنی هیچ صحبتی نشده است. فقط برنامه اتریش و کار ویزا و خدمت سربازی را پیگیری کرده‌ایم. یکسری بازیکنان مشکلاتی برای خدمت سربازی دارند ولی تشریفات فدراسیون کارهایشان را انجام می‌دهند.

استیلی ادامه داد: مهم است سریع‌تر جلسه بگذارند و ببینیم باید چه کار کنیم. ما داریم کار خودمان را انجام می‌دهیم ولی بهتر است زودتر جلسه‌ای داشته باشیم و ببینیم چه کاره هستیم. قبل از انتخابات فدراسیون فوتبال هم یکسری گمانه زنی‌ها شد و بهتر است جلسه داشته باشیم. حمایت فدراسیون باید پشت سرمربی باشد. اگر محکم پشت سرمربی باشند می‌توانیم تیم ملی قدرتمندتری داشته باشیم.

وی گفت: بازیکنان وظیفه دارند محکم تمرین کنند و کاری نداشته باشند چه کسی سرمربی و رئیس فدراسیون فوتبال است.

سرپرست تیم ملی فوتبال در خصوص حضورش با اسکوچیچ در یک جمع و برگزاری جشن تولد برای سرمربی تیم ملی گفت: تولد اسکوچیچ در واقع امروز است. تیمی بود که با آنها فوتبال بازی می‌کردیم و ما را به شام دعوت کردند.

استیلی درباره اینکه این جمع برج‌ساز بوده‌اند، گفت: کار آنها کار ساختمانی است ولی ما اینها را در فوتبال شناختیم. یک تیم فوتبال دارند و دعوت کرده بودند. متاسفانه برای یک شام خوردن هم حاشیه درست می‌شود و آدم می‌ماند دیگر یک شام هم نمی‌شود بیرون خورد! اسکوچیچ می‌خواست دبی برود و برای همین یک کیک کوچک و تولد کوچک گرفتیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=100387
  • 27 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.