اخبار داغ

مظلوم | چرا جمهوری اسلامی مظلوم است؟ استقبال مردم تهران از آتش زدن پرچم! ریشه شعار زن زندگی آزادی از کجاست؟ وزارت میراث فرهنگی تعارف را با کارخانه سیمان کنار بگذارد نخستین تسویه معاملاتی با اوراق گام در بورس کالا کلید خورد رشد شاخص بازار سهام ایران علارغم بی‌ثباتی نرخ ارز بیانیه جعلی به اسم طلاب در رسانه‌های ضد انقلاب قرارگیری طلا در مرز حساس اعلام متوسط قیمت خانه در تهران واگذاری سهام عدالت تا قبل از پایان سال قیمت امروز انواع گوشی سامسونگ در بازار خبر خوش برای بازنشستگان بورس منفی ماند بیانیه‌ی تبیینی وزارت اطلاعات پیرامون حوادث اخیر کشور لزوم برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی؛ تبادل نظرات نسل امروز برای آینده ایران پیشروی قیمت دلار و یورو معاینه فنی رایگان برای تاکسیرانان پایتخت دو ستاره قطعی کی روش برای جام جهانی صدور احکام رتبه‌بندی برخی از معلمان در مهرماه انتشار فراخوان ثبت‌نام اهالی رسانه در جشنواره فیلم کوتاه تهران

1

بررسی وضعیت میادین میوه و تره‌بار پایتخت

  • کد خبر : 97725
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
بررسی وضعیت میادین میوه و تره‌بار پایتخت
جانشین معاون خدمات شهری و محیط زیست سازمان بازرسی شهرداری تهران از بررسی وضعیت میادین میوه و تره‌بار پایتخت براساس پیام‌های شهروندان خبر داد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، صفی‌خانی جانشین معاون خدمات شهری و محیط زیست سازمان بازرسی شهرداری تهران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح نظارتی و بازرسی، موضوع ” بررسی عملکرد سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار بر اساس وضعیت رسیدگی به پیام های شهروندی در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی” در ۳ ماهه نخست امسال در دستور کار قرار گرفت که منجر به  بررسی، تحلیل و ارزیابی عملکرد میادین ۲۲گانه و بازارهای تابعه آن شد.

وی افزود: در طرح مذکور میزان پیام‌های ثبت شده به تفکیک هر میدان در مقایسه با میزان نوبت خرید مشتریان  ورد بررسی قرار گرفته و بر همین اساس میادین میوه و تره باری که نسبت به نوبت خرید مشتری از آمار گلایه‌مندی کمتری برخوردار بوده در فرآیند خدمات رسانی بهتر و بالعکس مراکزی که میزان گلایه‌مندی آنها بیشتر از نوبت خرید است، مبین رضایتمندی کم شهروندان در خدمات رسانی به آنها بوده است.

جانشین معاون خدمات شهری و محیط زیست سازمان بازرسی به فراوانی درخواست شهروندان و موضوعاتی که بالاترین انتظارات در پیام‌ها را به خود اختصاص داده است اشاره کرد و گفت: موضوع کیفیت محصولات میوه و تره با ثبت ۲۰۷ مورد ، عملکرد کارگران تحت پوشش بهره‌برداران میادین و بازارها با ۱۹۹ پیام و رعایت قیمت مصوب در میادین با ۱۰۸ پیام در صدر درخواست‌های شهروندان از میادین و بازارهای میوه و تره بار بوده است.

صفی خانی اعلام کرد: در بررسی‌های بعمل آمده و بر اساس مقایسه گزارش‌ سه ماهه نخست امسال با ۱۱ ماه سال ۱۴۰۰ درخواست‌های شهروندان در موضوعات کیفیت محصولات و عملکرد کارگران میادین میوه و تره بار رشد داشته که در تلاش هستیم سطح خدمات در این بخش را ارتقاء بخشیم.

جانشین معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری هدف از اجرای این طرح را بهبود حداکثری فعالیت‌ها و حسن انجام امور در نحوه خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان دانست و با اشاره به حجم گسترده خدمات ارائه شده در میادین و بازارهای تابعه میوه و تره بار شهرداری تهران و مقایسه آن با تعداد پیام‌های ثبت شده اظهار کرد: اگرچه این موضوع نشان‌دهنده رضایتمندی بالای مردم از عملکرد خادمان آنها در شهرداری تهران است، ولی رسیدگی به موضوعات، رفع گلایه‌مندی‌ها و جلب رضایت حداکثری شهروندان مورد تاکید است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=97725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی