تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تاکید بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی مخالفت نکونام با درخواست ملی‌پوشان استقلال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳

2

ضرورت واگذاری حق پخش به باشگاه‌ها

  • کد خبر : 97488
  • 13 مرداد 1401 - 14:21
ضرورت واگذاری حق پخش به باشگاه‌ها
مدیر باشگاه پرسپولیس بیان کرد: اگر فوتبال ما می‌خواهد به روزهای خوب برسد، من خواهش می‌کنم بحث حق پخش را پیگیری کنند.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، افشین پیروانی پس از جلسه کارگاه آموزشی معاونین اجرایی و مدیران تیم های لیگ برتر گفت: این جلسه هماهنگی که بنا به دعوت سازمان لیگ برگزار شد. یک سری از دوستان تشریف آوردند و یک سری دوستان نیامدند. فکر می‌کنم آنهایی که نیامدند قوانین را می‌دانستند و البته این در اختیارات ما نیست. ما چون دعوت بودیم، آمدیم. این جلسه تا این لحظه خوب پیش رفت و در خصوص مسائل اصلی که معمولا مدیران باشگاه با آن سروکار دارند، صحبت شد. در نهایت در خصوص بحث پزشکی و داوری صحبت شد که جلسه خوبی بود. ان‌شاءالله با این لیگی که در پیش داریم و بحث‌هایی که پیش آمد بتوانیم لیگ خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در مورد تغییر قوانین فقط یک بحث آفساید بود که یک مقدار قوانین فرق کرده بود. بحث آنها هم این بود که در قدیم اگر یک بازیکن در آفساید بود و توپ بهش می‌رسید، آفساید اعلام می‌شد ولی الان گفتند که نه و اگر بازیکن اختیار توپ را داشته باشد و پاس بدهد آفساید است. در صورتی که پاس سهوی داده شود یا ضعف تکنیکی مدافع باشد و به مهاجم برسد، آفساید اعلام نخواهد شد.

افشین پیروانی در خصوص بیانیه نویسی در لیگ برتر گفت: بیانیه نویسی چند سالی است در لیگ برتر کشورمان مد شده است و یک سری‌ها برای اینکه حقشان را بگیرند شروع می‌کنند به بیانیه نوشتن. من فکر می‌کنم مشکل فقط بیانیه نوشتن نیست. ما اگر تمام مواردی که الزام است و قوانین فیفا و afc را در فوتبال اجرا کنیم ، من فکر می‌کنم بیانیه نویسی کم خواهد شد. کنفرانس خبری مربیان به طور دقیق انجام نمی‌شود. سیستم‌های رادیویی داوران هنوز به طور دقیق انجام نمی‌شود. بحث ویدیوچک است که فکر می‌کنم چند سالی طول بکشد. بحث سخت افزاری و استادیوم‌ها و بحث میزبانی و میهمان وجود دارد. نگاه کنید، یک سری گپ‌ها و فضاهای خالی وجود دارد که باعث می‌شود که هر تیم یا هر شخصی به خودش اجازه می‌دهد که بیانیه بنویسد.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم که اگر هر چیزی به صورت مشخص و دقیق پیش برود، این تنش‌ها و بیانیه نویسی‌ها کم خواهد شد. من چند روز پیش صحبت کردم که رفتن به جام جهانی و صعود به مرحله بعدی یک افتخار است ولی نباید تمام دغدغه‌های ما شود. ما باید مسائل و مشکلات خودمان را نیز پیگیری کنیم و بحث‌هایی که وجود دارد را حل کنیم. اکنون یک سری تیم‌ها، ورزشگاه‌هایی برای میزبانی اعلام می‌کنند که هنوز شرایط میزبانی ندارد. اگر قرار است لیگ پویایی داشته باشیم و تیم و باشگاه‌های خوب داشته باشیم، جام جهانی خوب داشته باشیم، باید کاری کنیم که دغدغه‌ها کم شود. به خصوص امسال که مربیان و بازیکنان خارجی خوبی به لیگ ما اضافه شدند. تیم‌های بزرگی در حال حاضر هستند که من فکر می‌کنم، می‌شود بررسی و تعامل بهتری کرد. می‌توان مشکلات را کمتر کرد که در نهایت منِ افشین پیروانی به خودم اجازه ندهم که بیانیه بنویسم.

مدیر باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم قضاوت‌ها هم بهتر شود چون یک مقدار بیانیه نوشتن‌ها به دلیل قضاوت‌هاست. سال گذشته ما قضاوت‌های متفاوت دیدیم، قضاوت‌هایی دیدیم که تاثیرگذار روی نتیجه بود. حالا دوستان مجبورند که بیایند و دفاع کنند.سال پیش قضاوت‌هایی از برخی داوران داشتیم که اصلا توقع نبود. امسال امیدوارم مشکلات قضاوت‌ها به حداقل، نمی‌گویم صفر، به حداقل برسد که باعث نشود هر تیم و باشگاهی به خودش اجازه دهد که بیانیه بنویسد.

وی ادامه داد:ای کاش یک نماینده از فدارسیون که تاثیرگذار و قدرت اجرایی داشت در جلسه امروز حضور داشت. الان بحث تبلیغات محیطی است و سال گذشته به یکباره گران شد. امسال نمی‌دانیم که چه کسی می‌خواهد اجرا کند و چگونه؟ آیا سازمان لیگ می‌خواهد اجرایی کند و حق باشگاه‌ها در اینجا چه می‌شود. بحث حق پخش هم وجود دارد و تیم‌های بزرگ دنیا ۷۰ درصد از درآمدشان به خاطر حق پخش است و چه کسی می‌خواهد از حق تیم‌های فوتبال دفاع کند. اگر فوتبال ما می‌خواهد به روزهای خوب برسد، من خواهش می‌کنم بحث حق پخش را پیگیری کنند. با این شرایط که یک سری تیم‌ها بودجه‌هایشان از قبل مشخص است و یک سری تیم‌ها بحث روزمرگی دارند، اگر حق پخش به درآمد باشگاه واریز نشود ، من فکر می‌کنم در ۲ – ۳ سال آینده فوتبال ما دچار مشکل بزرگی خواهد شد که آن موقع دیر است.

پیروانی اظهار داشت: مطمئنا اگر تمام قوانینی که امروز هم صحبت شد، اجرا شود، این مشکلات حل می‌شود. انقدر مشکل و ایراد است، شما مثلا می‌خواهید به یک شهر دیگر سفر کنید. بحث پرواز ، هتل، اسکورت، رفتن به استادیوم ، بازگشت از استادیوم به فرودگاه وجود دارد و مشکلات زیاد است.البته خیلی‌ها زحمت می‌کشند که مشکلات کم شود ولی یک سری مشکلات وجود دارد که باعث می‌شود این بحث‌ها خیلی جدی گرفته نشود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=97488
  • 14 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.