تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تاکید بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی مخالفت نکونام با درخواست ملی‌پوشان استقلال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳

3

رهن و اجاره آپارتمان در هروی

  • کد خبر : 95424
  • 24 تیر 1401 - 18:45
رهن و اجاره آپارتمان در هروی
قیمت اجاره و رهن هروی نسبت به کل تهران، نسبتا بالا بوده این محله دسترسی خوبی به بزرگراه‌های تهران داشته اما از طرفی درگیر شلوغی و ازدحام هم نیست. بنابراین گزینه بسیار خوبی برای سکونت است.

افق تهران، هروی یکی از مناطق لوکس و گران قیمت شمال شرق تهران است که در نزدیکی پاسداران و محله مجیدیه واقع شده است. هروی در منطقه ۴ تهران قرار گرفته و به بزرگراه‌های همت، بابایی، امام علی و صیاد شیرازی دسترسی دارد. افرادی که به دنبال سکونت در یک منطقه لوکس، آرام با دسترسی‌های مناسب به خیابان‌های اصلی هستند، می‌توانند این محله را انتخاب کنند. برای اجاره هروی می‌توانید به سراغ خانه‌ها و آپارتمان‌های شیک و نوساز این منطقه بروید.

خیابان‌های اصلی محله هروی

قبل از اینکه برای اجاره هروی اقدام کنید لازم است تا با برخی از خیابان‌های اصلی این محله آشنا شوید. خیابان‌های ساقدوش، پناهی نیا، وفامنش، استاد حسن بنا شمالی و خیابان دکتر آزادی از مهم‌ترین خیابان‌های این محله هستند.

علاوه بر این اگر بخواهید به سراغ اجاره هروی بروید می‌توانید خیابان گیلان، بوستان، توحید و جعفری را هم مدنظر داشته باشید. این خیابان‌ها بین هروی و پاسداران مشترک است. البته هنگام مراجعه به املاک هروی در تهران به شما خیابان‌های اصلی و بهترین بخش‌های آن را معرفی می‌کنند.

مسیرهای دسترسی به هروی

احتمالا یکی از اطلاعاتی که هنگام مراجعه به املاک هروی تهران به شما داده می‌شود، مسیرهای دسترسی و حمل و نقل عمومی این محله است. علاوه بر بزرگراه همت، امام علی و صیاد شیرازی که به این خیابان نزدیک هستند، شما می‌توانید به سراغ مترو هم بروید.

مترو خط ۳ که از ایستگاه آزادگان تا قائم بوده، دارای سه ایستگاه زین الدین، هروی و حسین آباد است. این سه ایستگاه نزدیک‌ترین دسترسی را به منطقه هروی دارند. از طرفی اتوبوس‌های BRT بزرگراه رسالت هم با کمی فاصله از این خیابان قرار دارند.

البته روشن است که با اتومبیل شخصی خود هم می‌توانید به این محله برسید. کافی است یکی از بزرگراه‌ها را انتخاب کرده و وارد این منطقه شوید.

چرا باید محله هروی را برای سکونت انتخاب کنیم؟

هر محله در تهران ویژگی‌ها و خصوصیات خاص خود را دارد. محله هروی هم ویژگی‌های منحصر به فردی داشته که آن را نزد بسیاری از افراد محبوب کرده است. این محله آب و هوای خوبی داشته و نسبتا محله خلوتی محسوب می‌شود. از طرفی آپارتمان‌ها و خانه‌های زیادی برای رهن و اجاره دارد. البته نباید فراموش کنیم که هروی یکی از محله‌های شیک تهران بوده و بسیاری از افراد دوست دارند در آن اقامت داشته باشند.

همچنین دسترسی بسیار خوبی هم به محله پاسداران و دولت داشته و هم مراکز خرید خوبی در نزدیکی آن قرار دارد. در مجموع می‌توان گفت که تصمیم رهن هروی یا اجاره هروی، با توجه به بودجه‌ای که دارید تصمیم معقولانه‌ای است.

خانه‌های این محله متراژ بالایی داشته و تناسب خوبی بین خانه‌ها و آپارتمان‌ها وجود دارد. بسیاری از خانه‌های این محله با وجود نوساز نبودن، بسیار شیک هستند. بنابراین اگر به دنبال یک منطقه خوب در تهران برای اجاره منزل هستید باید حتما سری به املاک‌های هروی تهران بزنید.

مراکز خرید و مکان‌های دیدنی محله هروی

یکی از معروف‌ترین مراکز خرید در محله هروی، مرکز خرید گلستان است. این مرکز خرید که در میدان هروی قرار دارد، بزرگ بوده و تنوع مغازه‌های آن زیاد است. علاوه بر این مرکز خرید الماس هروی و پاسداران هم برای کسانی که در این محله زندگی می‌کنند و قصد خرید محصولات باکیفیت دارند در این منطقه می‌باشد. مجتمع تجاری مایسا هم در میدان هروی و در نزدیکی خیابان ساقدوش است. مرکز تجاری هدیش هم در محله حسین آباد هروی قرار دارد و از قضا پاساژ نوساز و دارای بوتیک‌های بسیار لوکس است.

شیرینی فروشی سولدوش که یکی از بهترین شیرینی‌ فروشی‌های شهر بوده هم در محله هروی قرار دارد. شما با اجاره منزل در این محله می‌توانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. از دیگر مزایای رهن و اجاره هروی این است که کافه رستوران ویراک، کافه لوتوس، رستوران جوانان پاسداران، کافه رستوران روبرتو هم در این منطقه قرار دارند.

برای اجاره خانه در هروی به کجا باید مراجعه کنید؟

راه‌های مختلفی برای اجاره آپارتمان هروی وجود دارد. یکی از راه‌ها این است که به املاک این منطقه مراجعه کنید. این کار هم وقت گیر بوده و هم نیاز به انرژی زیادی دارد. شما باید به تک تک مشاوران املاک سر زده و با توضیحات تکراری روبرو شوید.

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانید روند اجاره هروی را برای خود ساده‌تر کنید این است که به سراغ یک وب سایت معتبر در این زمینه بروید. وب سایتی که مشاوران املاک متعدد داشته باشد و وقت کمی از شما بگیرد. شما می‌توانید با یک تماس تلفنی المان‌های مورد نظر خود در مورد منزل آینده‌تان را مطرح کرده و مشاوره کاربردی دریافت کنید.

تجربه خرید یا اجاره هروی نباید یک تجربه ناخوشایند و پر از تنش باشد. بنابراین باید به سراغ گروهی بروید که این فرآیند را برای شما مملو از آسودگی و رضایت کنند.

سخن پایانی

قیمت اجاره و رهن هروی نسبت به کل تهران، نسبتا بالا است و دلیل آن هم این بوده که یک محله شیک و در نزدیکی پاسداران است. این محله دسترسی خوبی به بزرگراه‌های کشور داشته اما از طرفی درگیر شلوغی و ازدحام هم نیست. بنابراین گزینه بسیار خوبی برای سکونت است. اگر مایل هستید که از خانه‌های این منطقه آگاه شوید باید به سراغ مشاور املاک هروی بروید. یکی از این مشاوره‌ها، گروه ایوان است. مشاورین املاک ایوان، تمام تلاش خود را می‌کنند تا بهترین و جامع‌ترین اطلاعات و راهنمایی‌ها را برای شما فراهم کنند.

شما نیازهای خود هنگام اجاره و رهن آپارتمان هروی را با مشاوران متخصص و کاربلد ایوان مطرح می‌کنید. آن‌ها هم با استفاده از آرشیو حرفه‌ای و کاملی که دارند، بهترین گزینه‌ها را پیش روی شما قرار می‌دهند. همچنین برای جلوگیری از هرگونه مشکل قانونی، کلیه قراردادها زیر نظر وکلای باتجربه انجام می‌شود.

بنابراین اگر به دنبال بهترین و سریع‌ترین تجربه خود از اجاره ملک و آپارتمان هروی هستید، پیشنهاد می‌کنیم اول به ایوان مراجعه کنید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=95424
  • 18 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.