تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی از امروز اعلام نرخ جدید بهره بین بانکی افزایش شدید نرخ‌ رهن و اجاره در بازار مسکن در تهران رکورد صادرات نفت به بالاترین میزان ۶ سال اخیر جزئیات مصوبه اصلاح قانون مجازات اسلامی توسعه کمربند سبز تهران در سال جاری غربالگری بیماری SMA از امسال انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳

3

برد پیت در فکر خداحافظی از دنیای بازیگری

  • کد خبر : 93679
  • 02 تیر 1401 - 14:37
برد پیت در فکر خداحافظی از دنیای بازیگری
بازیگر آمریکایی در گفتگویی جدید اعلام کرد که فصل پایانی فعالیت حرفه‌ای او به عنوان یک بازیگر از راه رسیده است.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر افق تهران، «برد پیت» بازیگر آمریکایی برنده اسکار در مصاحبه با مجله «جی کیو» (GQ) درباره ادامه فعالیت هنری خود گفت: «خود را در فصل پایانی حرفه بازیگری‌ام می‌بینم باید منتظر بمانم این بخش آخر چگونه پیش خواهد رفت و چگونه آن را طراحی می‌کنم؟

«پیت» علاوه بر حرفه بازیگری صاحب کمپانی فیلمسازی «Plan B» نیز هست، کمپانی موفقی که در ۲۰ سال اخیر درآمد چند میلیاردی داشته و محصولات آن تاکنون سه بار برنده جایزه اسکار شده‌اند.

«کوئنتین تارانتینو» که در چند فیلم با «برد پیت» همکاری داشته، او را با «پل نیومن»، «رابرت ردفورد» و «استیو مک‌کوئین» مقایسه می‌کند و می‌گوید: «او یکی از آخرین ستاره‌های باقی ‌مانده سینماست که یک نژاد متفاوت از انسان است و صادقانه بگویم، فکر نمی‌کنم بتوانید دقیقاً او را توصیف کنم. زمانی که در حال ساخت فیلم «حرامزاده‌های لعنتی» بودیم متوجه آن شدم. وقتی او در صحنه بود، احساس نمی‌کردم که از منظره دوربین نگاه می‌کنم. احساس می کردم دارم فیلم می بینم. فقط حضور او در چهارچوب قاب این تصور را ایجاد می‌کرد».

«برد پیت» در سال ۲۰۲۰ برای بازی در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» به کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

این بازیگر در بخش دیگری از مصاحبه‌اش با مجله «GQ» فاش کرد که به مدت یک سال مشغول جستجو برای یافتن یک گنج مدفون شده در عمارت چند هزارمتری‌اش در فرانسه بوده که در سال ۲۰۰۸ با همسر سابق «آنجلینا جولی» خریداری کرده بود، چرا که به او اطلاع داده بودند طلاهایی به ارزش چندین میلیون دلار مربوط به دوران جنگ‌های صلیبی در آنجتا مدفون شده است.

این بازیگر می‌گوید که تجهیزات راداری خریده و شروع به بررسی عمارت برای یافتن گنج کرده و برای مدت یک سال تمام فکر و ذهنش درگیر این ایده هیجان‌انگیز بوده اما در نهایت متوجه شده که همه این‌ها دروغ بوده است.

«برد پیت« و «آنجلینا جولی» این ملک هزار هکتاری را در پروانس فرانسه در سال ۲۰۰۸ به قیمت ۶۷ میلیون دلار خریدند و در سال ۲۰۱۴ در این ملک با هم ازدواج کردند اما بعد از جدایی این ملک مورد اختلاف میان این دو ستاره سینما شد , در سال ۲۰۲۱، «جولی» ۵۰ درصد از سهام خود را فر,خت و چهار ماه بعد، «پیت» از جولی شکایت کرد و او را به فروش غیرقانونی سهام خود به تاجر روسی «یوری شفلر» متهم کرد.

«برد پیت» اخیرا بازی در فیلم اکشن و هیجان انگیز «قطار گلوله» را به پایان رسانده که از ۵ اوت در سینماها اکران می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=93679
  • 15 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.