تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

عبور تولید فولاد ایران از مرز ۳۲ میلیون تن پیش بینی تشدید اوضاع نابسامان یارانه‌ها در سال ۱۴۰۳ دره خرم‌آباد و روستای بیشه در شرف ثبت جهانی ضرورت ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در شهر تهران بازسازی و بهره برداری از کوشک امیر سلیمانی بررسی دلایل کمبود دارو در مجلس ضرورت جذب سرمایه گذاری خارجی در صنعت پتروشیمی رگبار باران از دوشنبه در تهران اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی از امروز اعلام نرخ جدید بهره بین بانکی افزایش شدید نرخ‌ رهن و اجاره در بازار مسکن در تهران رکورد صادرات نفت به بالاترین میزان ۶ سال اخیر جزئیات مصوبه اصلاح قانون مجازات اسلامی توسعه کمربند سبز تهران در سال جاری غربالگری بیماری SMA از امسال علائم هشداردهنده حمله قلبی انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها

5

آشنایی با خدماتی که در مطب دکتر روانشناس ارائه می شود

  • کد خبر : 93248
  • 28 خرداد 1401 - 10:24
آشنایی با خدماتی که در مطب دکتر روانشناس ارائه می شود
مطب دکتر روانشناس در تهران خدمات متنوعی از جمله درمان بیماری های مرتبط با روان، انجام مشاوره های روانشناسی و... را به مراجعین ارائه می دهد.

افق تهران؛ هر یک از ما در برهه ‌های مختلفی از زندگی خود ممکن است نیاز به مراجعه به مطب دکتر روانشناس پیدا کنیم. کمک گرفتن از کسی که در زمینه روانشناسی تخصص دارد زندگی شادتر و سالم تری را برای ما به ارمغان می آورد. خدمات متنوعی در مطب یک روانشناس به مراجعه کنندگان ارائه می ‌شود که خوب است قبل از مراجعه با آنها آشنایی داشته باشیم. در این مقاله به چند مورد از خدماتی که در دسترس مراجعه کنندگان قرار می گیرد اشاره خواهیم کرد.

انجام مشاوره به وسیله دکتر روانشناس

یکی از خدماتی که روانشناسان به مراجعین خود ارائه می کنند انجام مشاوره در زمینه های مختلف است. یک درمانگر خوب با بهره گیری از تخصصی که دارد می تواند نیازهای افراد را در این رابطه پاسخگو باشد.

به عنوان مثال در بسیاری از مواقع افراد نیاز به مشاوره ازدواج دارند. انجام مشاوره قبل از ازدواج برای افراد مجرد بسیار مفید است. رواندرمانی به متقاضیان کمک می ‌کند تا راهکارهای مناسبی را برای حل مسائل مختلف خود در پیش بگیرند. افراد مجردی که در آستانه ازدواج هستند با مشاوره می توانند انتخاب درستی برای تشکیل زندگی مشترک داشته باشند.

همان طور که گفتیم رواندرمانی در زمینه های گوناگونی صورت می گیرد. به این ترتیب نیازهای متفاوت مراجعه کنندگان در مراکز درمانی پاسخ داده می شود. مشاوره زوجین، مشاوره شغلی، مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده، مشاوره توان بخشی، مشاوره سلامت روان و… جزو انواع مختلف مشاوره های روانشناسی هستند.

درمان انواع بیماری ها توسط دکتر روانشناس

افراد زیادی در سراسر دنیا دچار بیماری هایی هستند که برای درمان باید از علم و تخصص آنها کمک گرفت. برخی از بیماری هایی که با مراجعه به مطب تراپیست قابل درمان هستند عبارتند از:

افسردگی

افسردگی یکی از بیماری‌ هایی است که بهترین روانشناسان بعد از تشخیص آنها می تواند اقدام به درمانشان کند.

احساس ناراحتی، بی ‌علاقه بودن و… نشانه هایی هستند که ابتلای فرد به افسردگی را مشخص می ‌کند. احتمال دارد هر شخصی در برهه ای از زندگی‌ چنین نشانه ‌هایی را تجربه کند.

اگر این علائم در بلندمدت باقی مانده و زندگی روزمره او را دچار اختلال کنند باید برای حل مشکل اقدام نمود. افسردگی به عنوان سرماخوردگی روانی شناخته می شود. از افسرده شدن نباید احساس شرم یا خجالت پیدا کنید. بلکه با اقدام مناسب و به موقع می توانید به خوبی آن را درمان کرده و به زندگی برگردید.

اما اگر به افسردگی بی توجه باشید و مزمن شود کار شما برای درمان دشوار می شود. پس بهتر است که قبل از مزمن شدن اقدام لازم و مراجعه به تراپیست را شروع کنید.

وسواس

وسواس هم به عنوان یکی دیگر از بیماری های قابل درمان در مطب رواندرمانگر شناخته می شود. وسواس فکری غالبا روی ذهن شخص اثر می ‌گذارد و سبب پیدایش وسواس عملی در او می شود.

در این صورت زندگی فرد از حالت عادی خود خارج خواهد شد. از طرف دیگر ابتلا به وسواس می ‌تواند مشکلات مختلفی را برای اطرافیان بیمار هم ایجاد کند.

برای درمان وسواس چند گزینه درمانی پیش رو دارید. از آنجایی که درمان های دارویی یا به عبارتی دارودرمانی عوارض جانبی به همراه دارد بهتر است از درمان های کم خطر یعنی رواندرمانی استفاده فرمائید. مراجعه به یک دکتر روانشناس خوب برای درمان وسواس به شما در این زمینه کمک قابل توجهی خواهد کرد.

فوبیا

به طور طبیعی انسان ها در مواجهه با برخی چیزها از جمله تاریکی، حیوانات درنده، ارتفاع و… دچار ترس می‌ شوند. اما اگر یک شخص ترسی با شدت بسیار زیاد، غیرواقعی و بلندمدت از چیزی داشته باشد به این حالت فوبیا می گویند.

فوبیا در واقع یک نوع اختلال اضطراب به شمار می ‌رود. ابتلا به این بیماری می تواند زندگی عادی فرد را دچار مشکل و اختلال کند. با مراجعه به مطب روانشناس معروف و مجرب می ‌توان این مشکل را طی چند جلسه به نحوی مطلوب از میان برداشت.

انجام انواع تست روانشناسی

انجام تست های روانشناسی یکی از خدمات جالبی است که در مطب رواندرمانگر می توان از آنها برخوردار شد.

تست های روان به آزمون هایی گفته می شود که جهت ارزیابی رفتار شخص شکل می‌ گیرند. این تست ‌ها انواع گوناگونی داشته و با توجه به نیاز افراد توسط درمانگر انجام می ‌شوند. تست هوش، آزمون شخصیت، تست استعداد، آزمون نگرش و… جزو انواع تست ها هستند.

خیلی مواقع افراد برای مشاوره پیش از ازدواج مراجعه می کنند و بهترین استفاده را از تست های ارزیابی و شخصیتی می برند.

شناخت انسان ها آسان نیست. و در بسیاری از موارد زمان زیاد و طولانی لازم دارد. اما با استفاده از این آزمونهای شخصیت و سلامت روان می توان در زمان بسیار کوتاهی به شناخت مناسبی از طرفین دست پیدا کرد.

اهمیت این قبیل مداخلات زمانی مشخص می شود که از ازدواج های پر ریسک جلوگیری می شود. همانطور که می دانید آمار طلاق در ایران بالاست. برای پیشگیری از طلاق و آسیب های همراه با آن بهتر است با آگاهی و شناخت خوب از یکدیگر تصمیم گیری و دست به انتخاب زده شود.

ارائه انواع خدمات روانشناسی در مطب دکتر رامین علوی نژاد

همواره تعداد زیادی از افراد به دنبال مطب دکتر روانشناس خوب در تهران می گردند. مراکز متعددی در شهر تهران وجود دارد که مشغول فعالیت در این زمینه هستند.

مطب دکتر رامین علوی نژاد از جمله مراکزی است که انواع خدمات از جمله مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، درمان افسردگی، درمان اضطراب و… را برای تامین نیاز مراجعین ارائه می ‌دهند.

چنانچه شما هم متقاضی دریافت خدمات درمانی هستید با مراجعه به مطب روانشناس خوب شمال تهران می ‌توانید نیازتان را برطرف کنید. گفتنی است دکتر رامین علوی نژاد دارنده مدرک دکتری تخصصی و یکی از اعضای انجمن روانشناسی آمریکاست.

مشاوره آنلاین روانشناسی

یکی از خدماتی که توسط دکتر رامین علوی نژاد ارائه می شود مشاوره آنلاین است. این شیوه در زمان بروز بیماری کرونا توسط آقای دکتر توسط وب سایت ایشان ارائه شد. در حال حاضر نیز اگر شرایط خاصی دارید و مراجعه به مطب برای شما دشوار است می توانید به صورت آنلاین از خدمات رواندرمانی و مشاوره بهره مند شوید.

شما نیز همانند هر انسان دیگری ممکن است درگیر مشکلات ارتباطی، خانوادگی درون فردی یا غیره شوید. اما اگر برای مراجعه حضوری به مطب یا مراکز مشاوره با مشکل رفت و آمد، نگه داری از فرزندان یا ساعات کاری طولانی دست و پنجه نرم می کنید نگران نباشید.

مشاوره های آنلاین توسط پژوهش های زیادی مورد ارزیابی قرار گرفته است. نتایج این پژوهش ها و مطالعات اکثرا اثربخشی خدمات آنلاین را نشان داده اند. از درمان افسردگی، وسواس و اضطراب گرفته تا مشاوره های ازدواج، خانواده و کودک همگی بوسیله مشاوره آنلاین قابل انجام هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=93248
  • 11 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.