تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴ افزایش قیمت مسکن در تهران معرفی جاذبه‌‎های گردشگری تهران در دستور کار شهرداری تهران کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی واگن‌های چینی در تهران به زودی مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس قطع اینترنت برای برگزاری کنکور جزییات جدید از تغییر حقوق کارگران جمع آوری مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی تلاش تولیدکنندگان فولاد ایران برای کاهش تولید تحریم‌ها عامل کاهش مشتریان محصولات فولادی ایران افزایش ۲۰ درصدی مستمری بازنشستگان کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت سرنوشت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نوشیدنی‌های مفید در میان وعده کودکان ممنوعیت ساخت و ساز در جوار تماشاخانه سنگلج استقلال پرافتخارترین تیم ایران در آسیا مشکل استقلال با مالک جدید پرسپولیس آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها انتقاد از عملکرد شهردار در بی‌توجهی به تکثر سلایق فرهنگی تهران پیش‌بینی وضعیت تورم در ایران شرکای تجاری معدنی در سال ۱۴۰۲ مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ رونق صادرات با حذف ارز نیمایی در صنعت فولاد حذف سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله بیماری‌های قلبی از شایع‌ترین علل مرگ‌ در دنیا افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار افتتاح بلدیه تا روز تهران کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت سرنوشت نامعلوم عمارت مسعودیه تهران

2

پیش‌بینی آینده بازار رمزارزها

  • کد خبر : 92284
  • 18 خرداد 1401 - 15:19
پیش‌بینی آینده بازار رمزارزها
بازی‌های بلاک‌چین به زودی رشد بیشتری خواهند داشت چون ۲/۵ میلیارد دلار در چند ماه گذشته برای توسعه بازی هزینه شد.

به گزارش سرویس اقتصادی افق تهران، اگر بازدهی یکساله رمزارزها را با یکدیگر مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که تقریبا بیشتر حوزه‌های ارزهای دیجیتال، بازدهی منفی نسبت به پارسال داشتند. تنها دو حوزه در ارزهای دیجیتال نسبت به یک سال گذشته خود رشد کردند؛ حوزه متاورس و صرافی‌های ارز دیجیتال.

گزارش جدید kraken intelligence نشان می‌دهد که توکن‌های متاورس بیشترین بازدهی نسبت به یک سال قبل را در میان بازار رمزارزها داشتند. در شرایط نزولی بازار توکن‌های متاورس بیش از ۴۰۰ درصد نسبت به یک سال قبل بازدهی مثبت را کسب کردند. براساس داده‌های کوین‌مارکت‌کپ، MANA در یک سال گذشته ۴۱ درصد، SAND حدود ۴۵۰ درصد، AXS حدود ۵۰۰ درصد و GMT حدود ۷۰۰ درصد رشد کرده است.

برخی از کارشناسان رونق بازار NFT در سال ۲۰۲۱ را راهی برای افزایش سرمایه‌گذاری در توکن‌های متاورس می‌دانند. بازی‌های مبتنی بر فناوری متاورس با استفاده از NFT این روزها در سراسر دنیا محبوبت دارند. براساس گزارش‌ها با وجود ریزش قیمت ارزهای دیجیتال کاربران بازی‌های متاورس و بلاکچین کاهش نیافته است. البته گروه‌های بررسی شده در این گزارش در ۹۰ روز گذشته بازدهی منفی داشتند و ملاک ارزیابی این گروه‌ها نوسان یک سال گذشته بود.

پیش‌بینی می‌شود که بازی‌های بلاک‌چین به زودی رشد بیشتری خواهند داشت چون ۲/۵ میلیارد دلار در چند ماه گذشته برای توسعه بازی هزینه شد. بعد از توکن‌های متاورس، توکن‌های صرافی‌های ارز دیجیتال با ۶ درصد بازدهی مثبت بهترین گروه بودند.

بیت‌کوین، اتریوم و ارزهای دیجیتال لایه یک، در سال گذشته همگی بازدهی منفی داشتند. ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز هم در ریزش از همه پیشی گرفتند. این گروه در یک سال گذشته بیش از ۷۰ درصد ارزش خود را از دست داده است. میم‌کوین‌ها هم در یک سال گذشته ۶۲ درصد ریزش کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=92284
  • 51 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.