تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها انتقاد از عملکرد شهردار در بی‌توجهی به تکثر سلایق فرهنگی تهران پیش‌بینی وضعیت تورم در ایران شرکای تجاری معدنی در سال ۱۴۰۲ مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ رونق صادرات با حذف ارز نیمایی در صنعت فولاد حذف سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله بیماری‌های قلبی از شایع‌ترین علل مرگ‌ در دنیا افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار افتتاح بلدیه تا روز تهران کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت سرنوشت نامعلوم عمارت مسعودیه تهران نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال جزئیات فروش آنلاین میوه در میادین و میوه و تره‌بار تهران شیوه‏‏‌های معدن‌کاری با مسئولیت اجتماعی تغییر سقف برداشت از حساب بانکی افزایش تعطیلی‌ها مخالف تحقق شعار سال بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس تاثیر تحریم‌های تازه بر نفت ایران ۵۸ ‌درصد عرضه شمش فولادی بدون مشتری ریزش دیوار دومین بنای خشتی و گلی ایران تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا ورود ۵۰۰۰ اتوبوس جدید تا پایان سال به تهران آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز ضرورت ارائه لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران انتقاد از عملکرد شهرداری در توجه به معماری ایرانی- اسلامی انتقاد از نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها اعلام زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن

1

سریال‌های جدید در کنداکتور شبکه تماشا

  • کد خبر : 90286
  • 31 اردیبهشت 1401 - 12:00
سریال‌های «دزد و پلیس» و «افسانه جومونگ» به روی آنتن شبکه تماشا می‌روند.

به گزارش سزویس فرهنگی هنری اقق تهران، مجموعه تلویزیونی «دزد و پلیس» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی از روز شنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ از این شبکه پخش می‌شود.

داستان سریال «دزد و پلیس» درباره ناصر کاظمی، خلافکاری معروف و سابقه‌داری است که در اثر یک ضربه ناشی از وقوع یک تصادف به سر او حافظه خود را از دست می‌دهد. ناصر پس از وقوع این تصادف شخصیت دیگری پیدا کرده و وقتی که می‌بیند همه از او می‌ترسند سعی می‌کند که اشتباهات خودش را جبران کند … .

بهنام تشکر، هومن برق نورد، شقایق دهقان، مرجانه گلچین، حمید لولایی و بیژن بنفشه از جمله نقش آفرینان این سریال طنز هستند.
سریال «دزد و پلیس» هر شب ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه تماشا پخش شده و در ساعات ۲ بامداد، ۸ صبح و ۱۴ روز بعد تکرار آن به روی آنتن می‌رود.

همچنین، کنداکتور شبکه تماشا در آخرین ماه بهار دچار تغییرات شده است و از روز گذشته سریال «افسانه جومونگ» جایگزین «تماشاگر» در باکس ثابت سریال‌های شرقی (ساعت ۱۹) شده است.

از پنجشنبه، ۵ خرداد ماه نیز سریال «دفتر حقوقی» جایگزین سریال «هانا» در باکس سریال‌های اکشن (ساعت۲۲) می شود.

داستان سریال درباره دادستانی به نام مایکل مک دیر و خانواده اش است. آنها پس از گذراندن ۱۰ سال سخت که تحت حمایت طرح محافظت از شاهدان بوده اند، اکنون از این طرح رها شده‌اند و می‌خواهند برای آینده ای بهتر زندگی کنند. بی خبر از اینکه گذشته خطرناک آنها هنوز در کمین نشسته و مشکلات جدیدی در گوشه و کنار آنها را تهدید می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=90286
  • 60 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.