تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تلاش تولیدکنندگان فولاد ایران برای کاهش تولید تحریم‌ها عامل کاهش مشتریان محصولات فولادی ایران افزایش ۲۰ درصدی مستمری بازنشستگان کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت سرنوشت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نوشیدنی‌های مفید در میان وعده کودکان ممنوعیت ساخت و ساز در جوار تماشاخانه سنگلج آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها انتقاد از عملکرد شهردار در بی‌توجهی به تکثر سلایق فرهنگی تهران پیش‌بینی وضعیت تورم در ایران شرکای تجاری معدنی در سال ۱۴۰۲ مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ رونق صادرات با حذف ارز نیمایی در صنعت فولاد حذف سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله بیماری‌های قلبی از شایع‌ترین علل مرگ‌ در دنیا افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار افتتاح بلدیه تا روز تهران کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت سرنوشت نامعلوم عمارت مسعودیه تهران نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال جزئیات فروش آنلاین میوه در میادین و میوه و تره‌بار تهران شیوه‏‏‌های معدن‌کاری با مسئولیت اجتماعی تغییر سقف برداشت از حساب بانکی افزایش تعطیلی‌ها مخالف تحقق شعار سال بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس تاثیر تحریم‌های تازه بر نفت ایران ۵۸ ‌درصد عرضه شمش فولادی بدون مشتری ریزش دیوار دومین بنای خشتی و گلی ایران تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا ورود ۵۰۰۰ اتوبوس جدید تا پایان سال به تهران آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز

2

پارگی رباط صلیبی به نفع سردار آزمون

  • کد خبر : 89865
  • 26 اردیبهشت 1401 - 10:18
پارگی رباط صلیبی به نفع سردار آزمون
سرمربی بایرلورکوزن از دوری بلندمدت فلوریان ویرتس خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، تیم فوتبال بایرلورکوزن بامداد امروز(دوشنبه) وارد مکزیک شد تا به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس این باشگاه یک بازی دوستانه با تیم تولوکا این کشور انجام دهد.

سردار آزمون ستاره ایرانی بایرلورکوزن هم به همراه کاروان تیم آلمانی به مکزیک سفر کرد. سیوان سرمربی بایرلورکوزن در هنگام ورود به مکزیک درباره غایبان تیمش برای این بازی صحبت کرد.

سیوان در مصاحبه خود گفت: ما با ۲۵ بازیکن به مکزیک سفر کردیم و تنها غایب و مصدوم ما فلوریان ویرتس است که ما را همراهی نکرد.

سرمربی لورکوزن درباره زمان بازگشت ستاره آلمانی به ترکیب تیم، گفت: ویرتس به دلیل پارگی رباط صلیبی مدت زیادی از میادین دور خواهد بود. پزشکان اعلام کردند که او به نیم فصل دوم برای بازی ها می رسد. اما به نظرم مدت دوری اش طولانی تر خواهد شد.

ویرتس یکی از ستاره خط حمله لورکوزن به شمار می آید. این بازیکن بهترین گلساز فصل گذشته بوندس لیگا شد و نقش کلیدی در کسب سهمیه تیمش برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا داشت.

غیبت طولانی مدت ویرتس ضربه بزرگی به لورکوزن در فصل جدید بوندس لیگا می زند ولی کاملا به نفع سردار آزمون ستاره ملی پوش کشورمان است چون می تواند در ترکیب اصلی تیم آلمانی جای بگیرد و رقابت آسان تری برای حضور در ۱۱ بازیکن تیم داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=89865
  • 20 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.