تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت

5

ارزنده ‌ترین هتل‌های تهران

  • کد خبر : 86867
  • 18 فروردین 1401 - 1:03
ارزنده ‌ترین هتل‌های تهران
باید سری به وب سایت ایران هتل آنلاین بزنید. این وب سایت معتبر ارائه دهنده خدمات رزرو آنلاین هتل در ایران است که قیمت هتل های تهران را در کنار هر هتل نمایش می‌دهد. پس برای رزرو هتل در تهران وارد وب سایت ایران هتل آنلاین شوید و در کمترین زمان ممکن، هتل موردنظرتان را رزرو کنید.

پایتخت ایران یعنی تهران، سرزمینی بزرگ و پُر رمز و راز است که جان می‌دهد برای ماجراجویی. بااین‌حال به نظر می‌رسد که گردشگران فراوانی از اقصی نقاط ایران به شهر تهران سفر می‌کنند؛ چراکه می‌دانند این شهر از همه لحاظ برای آنها عالی به نظر می‌رسد. یکی از ویژگی‌های مهم پایتخت، اقامتگاه‌های لوکس آن است. هتل‌ های تهران کلکسیونی از خدمات و امکانات بی‌نظیر را در اختیار مسافران قرار می‌دهند تا از سفرشان لذت ببرند. اگر از قیمت هتل های تهران آگاه نیستید، در ادامه با ما همراه باشید.

هتل اسپیناس پالاس تهران

حتماً این نام باشکوه به گوشتان خورده است! نامی پر ابهت که در دامنه رشته کوه‌های بزرگی همچون البرز قد علم کرده و خودنمایی می‌کند. باید بدانید هتل اسپیناس پالاس یکی از هتل‌ های لوکس تهران است که در منطقه سعادت آباد قرار دارد. این هتل ۵ ستاره در سال ۱۳۹۴ احداث شده و دارای ۲۱ طبقه است. هتل اسپیناس پالاس بیش از ۴۰۰ واحد اقامتی گوناگون و متنوع داشته و برای هر قشری ایده‌آل است.

از واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس می‌توان به اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل و توئین، اتاق دو تخته رویال فمیلی، سوئیت دو نفره، اتاق سه تخته، سوئیت جونیور و سوئیت اسکای اشاره کرد. خیالتان راحت؛ تمام این اتاق‌ها امکانات رفاهی مطلوبی داشته و چشم‌اندازی خیره‌کننده به شهر تهران و رشته کوه‌های اطراف دارند.

همچنین این هتل دارای پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۵۰۰ خودرو، استخر رایگان برای مهمانان هتل، رستوران با ظرفیت ۱۶۰ نفر، اتاق سیگار، اتاق چمدان، سونا و جکوزی بسیار مدرن، مراکز خرید لوکس، سالن ورزشی مجهز، امکان کرایه اتومبیل بدون راننده، خدمات برای معلولین، آژانس مسافرتی، کافی نت، فروشگاه، رستوران در بام هتل و خدمات تور است. از طرفی هتل اسپیناس پالاس با پارک پرواز و پارک ژوراسیک فاصله اندکی داشته و به برج میلاد و نمایشگاه بین‌المللی نیز اشراف خوبی دارد.

هتل پارسیان آزادی تهران

برای رزرو هتل در تهران بد نیست نگاهی به تصاویر هتل پارسیان آزادی هم بیندازید. هتلی در تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام که یکی از باسابقه‌ترین هتل‌ها در پایتخت است. این هتل مرتفع و زیبا در سال ۱۳۵۴ ساخته شده و امکاناتش پاسخگوی تمام نیازهای مسافران است. هتل آزادی تهران برای بهبود خدمات و امکاناتش در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفته و دارای ۲۶ طبقه است.

این هتل پنج ستاره اشراف خوبی به نمایشگاه بین المللی تهران، سالن اجلاس سران، پارک ژوراسیک، مجموعه تفریحی توچال و کاخ سعدآباد دارد. از طرفی امکانات هتل آزادی بسیار عالی به نظر می‌رسد که نظیر آنها رستوران با ظرفیت ۱۰۰ نفر، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۵۰ خودرو، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس، اتاق سیگار، کافی نت، استخر رایگان برای مهمانان هتل، اینترنت نامحدود رایگان، خدمات پزشکی، فروشگاه، کافی شاپ و اتاق چمدان است.

علاوه بر این هتل آزادی اتاق‌هایی بسیار زیبا داشته که هر کدام از آنها گوشه‌ای از تهران را به نمایش می‌گذارند. یکی از ویژگی‌های طلایی هتل آزادی دارا بودن سیستم BMS است. سیستم BMS یک سیستم یکپارچه برای صرفه جویی در انرژی است که دوستدار محیط زیست بوده و به عنوان هتل سبز شناخته می‌شود. از اتاق‌های مجلل هتل آزادی می‌توان به سوئیت دو نفره دوبلکس، جونیور اکونومی، اتاق دو تخته تجاری، اتاق دو تخته دبل ویژه، اتاق یک تخته تجاری و سوئیت دو نفره جونیور اشاره کرد.

هتل استقلال تهران

از دیگر هتل‌ های لوکس تهران می‌توان به هتل استقلال اشاره نمود. این هتل در یکی از بهترین مناطق تهران یعنی چهارراه پارک وی فعالیت می‌کند و در زمینی به مساحت ۷۰ هزار مترمربع ساخته شده است. هتل استقلال یکی از باسابقه‌ترین هتل‌ های پایتخت بوده که فعالیتش را از سال ۱۳۴۱ آغاز نموده است. این هتل ۳۰ طبقه دارای ۵۵۲ باب اتاق و سوئیت بوده که نظیر آنها اتاق یک تخته شرقی، اتاق دو تخته تویین رویال و اتاق دو تخته شرقی اکونومی است. هتل استقلال همچنین دارای ۷ رستوران متنوع بوده و در کنار آنها دو کافی شاپ را خواهید دید که انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را سرو می‌کند.

یکی از ویژگی‌های خاص هتل استقلال تهران، آب و هوای بسیار تمیز و چشم‌اندازی تماشایی به کوه‌های تهران است. از طرفی هتل استقلال به خیابان معروف ولیعصر اشراف خوبی داشته و دسترسی ساده‌ای به تمام تهران دارد. از امکانات عالی این هتل نیز باید به پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۵۰ خودرو، اینترنت رایگان، اتاق چمدان، کافی شاپ، فروشگاه، صندوق امانات، استخر، خودپرداز، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، خدمات تهیه بلیط و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره نمود.

هتل ویستریا تهران

اگر دلتان می‌خواهد در یک هتل تازه‌ساز اقامت داشته باشید هتل ویستریا گزینه خوبی است. این هتل در سال ۱۳۹۶ افتتاح گردیده و در سال ۱۳۹۸ آغاز به کار نمود. هتلی که طبق استانداردهای جهانی ساخته شده و در یکی از بهترین مناطق تهران بنا گردیده است. هتل ویستریا اتاق‌های فوق‌العاده شیک و مدرنی داشته و امکاناتش به‌روز است. این هتل ۱۹ طبقه با بیش از ۱۰۰ سوئیت و اتاق توانسته رضایت مشتریانش را بدست آورد.

علاوه بر این رستوران‌های متنوع، کافی شاپ‌های مدرن، استخر، ترانسفر رفت و برگشت، سونا، خدمات ماساژ و پارکینگ رایگان به ظرفیت ۹۸ خودرو جزو امکانات و خدمات هتل ویستریا است. هتل ویستریا به دلیل موقعیت مکانی خوبش در خیابان دربند تهران، به اماکن گردشگری مهم در شمال پایتخت مانند: کاخ سعدآباد، کاخ نیاوران، ارگ، باغ فردوس، موزه سینما و پالادیوم اشراف خوبی دارد.

هتل اسپیناس تهران

یکی دیگر از هتل‌ های پنج ستاره تهران، هتل اسپیناس بلوار کشاورز است. این هتل در مرکز شهر تهران قرار گرفته و در سال ۱۳۸۹ افتتاح گردیده است. هتلی ۲۰ طبقه با ۴۰۰ واحداقامتی مدرن که چشم‌انداز خوبی به بلوار قدیمی شهر مانند بلوار کشاورز و پارک لاله دارد. البته شاید هتل اسپیناس را با نام هتل اسپیناس خلیج فارس بشناسید. این هتل در فهرست هتل‌ های لوکس تهران قرار گرفته و موقعیت قرارگیری خوبی دارد؛ چراکه در نزدیکی خیابان ولیعصر است.

علاوه بر این باید بدانید هتل اسپیناس بلوار کشاورز دسترسی ساده‌ای به موزه هنرهای معاصر، خیابان انقلاب، انواع مراکز تجاری و اداری دارد. همچنین به مترو، خطوط بی آر تی و تاکسی‌های شهری نیز دسترسی خوبی داشته که هر ساعت از شبانه روز در خدمت شما خواهند بود. هتل اسپیناس تهران امکانات مطلوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد که نظیر آنها رستورانی بسیار بزرگ و زیبا، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۲۵۰ خودرو، اینترنت نامحدود رایگان، سالن ورزشی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تشریفات ویژه، چایخانه سنتی، جکوزی، تاکسی سرویس، کافی نت و استخر است.

برای رسیدن به هتل اسپیناس تهران باید ابتدا به بلوار کشاورز بروید و سپس بین خیابان فلسطین و نادری به دنبال هتل اسپیناس باشید. از ویژگی‌های خاص هتل اسپیناس تهران وجود رستوران‌های متنوع، کافی شاپ های زیبا و سالن‌های بزرگ و مجلل برای انواع مراسم‌ها مانند جشن‌های عروسی، کنفرانس‌ها، همایش‌ها، جلسات کاری، مهمانی‌های خانوادگی و دورهمی‌های دوستانه است.

کلام آخر

از آنجاییکه قیمت هتل در تهران متغیر است باید سری به وب سایت ایران هتل آنلاین بزنید. این وب سایت معتبر ارائه دهنده خدمات رزرو آنلاین هتل در ایران است که قیمت هتل های تهران را در کنار هر هتل نمایش می‌دهد. پس برای رزرو هتل در تهران وارد وب سایت ایران هتل آنلاین شوید و در کمترین زمان ممکن، هتل موردنظرتان را رزرو کنید.

متا: ارزنده ترین هتل های تهران از جمله هتل اسپیناس پالاس، هتل آزادی، هتل استقلال و… است. قیمت هتل های تهران را در وب سایت ایران هتل آنلاین ببینید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=86867
  • 24 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.