تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت

7

فالوده بستنی جهرمی معروف ترین پاتوق ویتامینه در تهران

  • کد خبر : 83983
  • 15 اسفند 1400 - 17:23
فالوده بستنی جهرمی معروف ترین پاتوق ویتامینه در تهران
سیدهاشم و سیدعلیرضا جهرمی، پدر و پسر و وارثان فعلی قدیمی ترین فالوده و بستنی فروشی فعال تهران، با عنوان بستنی سنتی جهرمی می باشند که توانسته اند این برند معروف و معتبر را با ارائه محصولات با کیفیت و متنوع، همچنان زبانزد عام و خاص نمایند.

افق تهران، مدیر برند بستنی جهرمی گفت:ما جز اولین‌ها و قدیمی‌ترین بستنی‌فروشی فعال در تهران هستیم که از مواد غذایی مرغوب در تهیه بستنی و فالوده استفاده می‌کنیم.همچنین، ۴۰ سال است که از آغاز تولید معجون، ما نیز بدین کار اشتغال داریم.

سیدهاشم و سیدعلیرضا جهرمی، پدر و پسر و وارثان فعلی قدیمی ترین فالوده و بستنی فروشی فعال تهران، با عنوان بستنی سنتی جهرمی می باشند که توانسته اند این برند معروف و معتبر را با ارائه محصولات با کیفیت و متنوع، همچنان زبانزد عام و خاص نمایند.

هاشم جهرمی مدیر برند بستنی جهرمی گفت: ما جز اولینها و قدیمی‌ترین بستنی‌فروشی فعال در تهران هستیم که از مواد غذایی مرغوب در تهیه بستنی و فالوده استفاده می‌کنیم.همچنین، ۴۰ سال است که از آغاز تولید معجون، ما نیز بدین کار اشتغال داریم.فالوده اصالتا شیرازی هست؛ ما هم فالوده را مطابق با اصل آن تهیه می‌کنیم. در روش تولید فالوده شیرازی رشته‌های فالوده را باید آنچنان ریز کرد که به اندازه برنج کوچک شود، اما چون این روش به مزاق تهرانی‌ها خوش نمی‌آمد، رشته‌ها را درشت‌تر برش می‌دهیم، همچنین جدیدا فالوده زعفرانی، توت‌فرنگی، موهیتو، شاتوت، آلبالو نیز تولید می‌کنیم.

در ادامه صحبت های خود اظهار داشت: در روش تولید فالوده شیرازی رشته‌های فالوده را باید آنچنان ریز کرد که به اندازه برنج کوچک شود؛ اما چون این روش به مذاق تهرانی‌ها خوش نمی‌آمد، رشته‌ها را درشت‌تر برش می‌دهیم. همچنین جدیدا فالوده های زعفرانی، توت ‌فرنگی، موهیتو، شاتوت، آلبالو نیز تولید می‌ کنیم.
جهرمی افزود:بستنی سنتی مخصوص ما در دو رنگ به همراه پسته، گردو، اسلایس موز و قطعات خامه آماده می‌شود.محصول جدید دیگر ما، مخلوط فالوده معجون است که روی آن با مغزهای مختلف تزئین می‌شود.

*نسل سوم از فالوده و بستنی ‌فروشی جهرمی هستم

علیرضا جهرمی نیز اظهارداشت، نسل سوم از فالوده وبستنی‌فروشی جهرمی هستیم که نزدیک به صد سال است مجموعه ما به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
وی افزود:ما طی ماه گذشته قرارداد فرانچایز و برندینگ با مجموعه گروه مشاورین برندینگ و فرانچایز بابک بختیاری بستیم و علاقمندان به محصولات و کسب و کار ما می‌توانند با گروه مشاورین برندینگ و فرانچایز بابک بختیاری(babakbakhtiari@) تماس حاصل کرده و درخواست نمایندگی دهند که پس از مذاکره فی‌مابین، این محصول را به شهرها یا کشورهای دیگر ارسال می‌کنیم.

علیرضا جهرمی گفت:این محصول قدیمی به عنوان سوغات تهران و در کنار آن تجربه و سابقه ما در تولید، می‌تواند به عنوان یک خوراکی جذاب و با طعم خاص برای تمامی افراد و در هر رده سنی مورد استفاده قرار گیرد.همچنین، محصولات ما به دلیل ترکیبات خاص و بدون مواد افزودنی، برای سیستم ایمنی بدن بسیار مفید می‌باشد.

وارث بزرگ بستنی سنتی جهرمی در تهران، در پایان صحبت های خود گفت: محصول جدید دیگر ما، «معجون فالوده» است که روی آن با مغزهای مختلف تزئین می‌شود.

آدرس: خیابان وحدت اسلامی، بالاتر از میدان شاپور، پلاک ۵۸۶ فالوده بستنی جهرمی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=83983
  • 10 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.