تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴ افزایش قیمت مسکن در تهران معرفی جاذبه‌‎های گردشگری تهران در دستور کار شهرداری تهران کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی واگن‌های چینی در تهران به زودی مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس قطع اینترنت برای برگزاری کنکور جزییات جدید از تغییر حقوق کارگران جمع آوری مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی تلاش تولیدکنندگان فولاد ایران برای کاهش تولید تحریم‌ها عامل کاهش مشتریان محصولات فولادی ایران افزایش ۲۰ درصدی مستمری بازنشستگان کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت سرنوشت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نوشیدنی‌های مفید در میان وعده کودکان ممنوعیت ساخت و ساز در جوار تماشاخانه سنگلج استقلال پرافتخارترین تیم ایران در آسیا مشکل استقلال با مالک جدید پرسپولیس آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها انتقاد از عملکرد شهردار در بی‌توجهی به تکثر سلایق فرهنگی تهران پیش‌بینی وضعیت تورم در ایران شرکای تجاری معدنی در سال ۱۴۰۲ مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ رونق صادرات با حذف ارز نیمایی در صنعت فولاد حذف سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله بیماری‌های قلبی از شایع‌ترین علل مرگ‌ در دنیا افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار افتتاح بلدیه تا روز تهران کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت سرنوشت نامعلوم عمارت مسعودیه تهران

8

ساماندهی تخلیه و بارگیری خودروهای باربر

  • کد خبر : 79577
  • 03 بهمن 1400 - 11:57
ساماندهی تخلیه و بارگیری خودروهای باربر
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران به مسأله تخلیه و بارگیری خودروهای باربر اشاره کرد و بیان کرد:‌ این مسأله باید ساماندهی شود و زمان بارگیری با همکاری پلیس راهور سامان داده‌شود.

به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران، جعفر تشکری‌هاشمی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر پس از استماع گزارش سردار حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: بیش از ۳۰ درصد موتورسیکلت‌های کشور در تهران تردد می‌کنند و ۵۰ درصد کشته‌شده‌های ناشی از تصادفات مربوط به  موتورسیکلت‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: بدترین ناهنجاری‌های رفتاری حین رانندگی مانند عبور از چراغ قرمز و حرکت در پیاده‌رو توسط این موتورسیلکت‌ها انجام می‌گیرد و متأسفانه طی سال‌های گذشته تا کنون نه تنها ساماندهی موتورسیکلت‌ها بیشتر نشده بلکه بی‌انضباطی آنها بیشتر شده است و برخی از خیابان‌ها به لحاظ تردد موتورسیلکت‌ها بیشتر به سیرک شباهت دارد تا محل تردد موتورسیکلت لذا باید چاره اساسی اندیشید.

وی به موضوع رانندگان کامیون‌ها اشاره کرد و افزود:‌ به دلیل اینکه این کامیون‌ها اکثرا در شب می‌توانند بار حمل کنند با سرعت بالا و با حجم زیادی بار در بزرگراه‌ها تردد می‌کنند و این مسأله جان شهروندان را به خطر انداخته است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد:‌ عمر مفید برخی خودروها بسیار بالا بوده و باید از دوربین‌های پردازش تصویری برای بررسی معاینه فنی آنها استفاده شود.

وی تصریح کرد: من به شخصه چند شب پیش خودرویی را دیدم که بار میلگرد داشت و با سرعت بالا و با میلگردهایی که از خودرو بیرون بود تردد می‌کرد و این مسأله چیزی به غیر از استقبال از مرگ در تهران برای شهروندان نیست. لذا ساماندهی این موضوعات اهمیت زیادی دارد.

وی به مسأله تخلیه و بارگیری خودروهای باربر اشاره کرد و افزود:‌ این مسأله هم باید ساماندهی شود و زمان بارگیری را با همکاری پلیس راهور سامان داد.

وی خاطرنشان کرد: مسافربرهای غیرقانونی به صورت کلونی حتی با تهدید و ارعاب مانع از تاکسی‌های خطی و راهور می‌شوند و سبب بروز مشکل برای شهروندان شده‌اند این‌ها همان‌هایی هستند که از شهرهای دیگر به تهران می‌آیند و شب‌ها در ماشین می‌خوابند و به نوعی کلونی ناشناخته هستند.

وی در پایان به اخذ تخلفات ساکن رانندگی توسط مأموران پلیس اشاره کرد و یادآور شد: افسران می‌توانند به موضوعات با اهمیت‌تر مانند تخلفات حادثه‌ساز بپردازند و نیروهای  داوطلب مردمی یا پرسنل پارکبان‌ها در این زمینه بکارگیری شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=79577
  • 25 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.