تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳ فعالیت شبانه‌روزی خطوط بی‌آرتی پایتخت ثبت سه اثر تاریخی در فهرست آثار ملی پایتخت جزئیات افزایش وام ودیعه مسکن مخصوص کارگران رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس افزایش ۳۰ میلیون لیتری تولید بنزین و نفت‌گاز تا پایان ۱۴۰۵ درمان اضطراب عامل کاهش خطرات قلبی شایع‌ترین علائم حمله قلبی ضرورت رفع موانع حضور مردم در فعالیت‌های اقتصادی تاکید بر تصویب طرح ساماندهی نیروهای قراردادی و شرکتی افزایش ۵ برابری بودجه سال آینده شهرداری تهران گروه‌های مشمول بلیت رایگان و نیم‌بها موزه‌ها طلسم‌شکنی ایران در ترکمنستان با طعم صعود تمرین پرسپولیسی‌ها باز هم بدون سرمربی مضرات نوشیدن آب یخ در افطار جزئیات آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک نفت و گاز عامل اصلی رشد اقتصادی کشور در سال ۱۴۰۲ رُشد تولید فولاد خام ایران سوخت جایگزین راه حلی برای کاهش مصرف بنزین اجاره خانه‌های اشتراکی در تهران جزئیات طرح تشدید مجازات همکاری با کشورهای متخاصم سودجویی از رقابت در فروش نفت ایران بارش باران و وزش باد شدید در تهران استقبال ورود گردشگران از در کوچه تکیه دولت ممنوعیت اتراق در بوستان‌ها به دلیل هشدار هواشناسی

6

منابع عمومی قربانی منافع خصوصی شده/ترافیک تهران اسفناک

  • کد خبر : 79565
  • 03 بهمن 1400 - 11:02
منابع عمومی قربانی منافع خصوصی شده/ترافیک تهران اسفناک
عضو شورای شهر تهران با اشاره به ترافیک اسفناک تهران، بیان کرد: سالیانه 18 درصد خودرو به تهران اضافه می‌شود و منابع عمومی را قربانی منافع خصوصی کردیم و مصداقش دو خودروساز گردن کلفت و مافیای خودروسازی است.

به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران پس از استماع سخنان محمدحسین حمیدی رئیس  پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ که به ارائه گزارش در خصوص موضوعات مرتبط با شهر تهران پرداخته شد، اظهار داشت: سالیانه ۱۸ درصد خودرو به تهران اضافه می شود و منابع عمومی را قربانی منافع خصوصی کردیم و مصداقش دو خودروساز گردن کلفت و مافیای خودروسازی است.

وی با اشاره به اینکه ترافیک تهران اسفناک است افزود: مگر تهران ظرفیت چند میلیون خودرو را دارد که همچنان اجازه پلاک گذاری می دهید.

اقراریان ادامه داد:  در کنار اینها شاهدیم که پلاک‌های غیر تهران که در تاکسی‌های اینترنتی کار می کنند و سبد تاکسیرانی را کوچک کردند.

این عضو شورای شهر اذعان کرد: لطفا توضیح دهید برنامه مشخص تان برای شماره گذاری خودرو در تهران چیست؟ وقتی اشاره می کنید ۹ میلیون خودرو و موتورسیکلت در تهران وجود دارد، یعنی به تعداد همه تهرانی‌ها، دیگر تهران چقدر ظرفیت دارد؟

وی ادامه داد: چطور پلیس راهنمایی و رانندگی اجازه تردد در خط ویژه را به مدیرعامل یکی از خودروسازی ها داده است، خواهش می کنم اینها را ببنیم حرف مردم صداقت داشتن است.

اقراریان در پایان یادآور شد: در شورا آمادگی داریم که این معضلات را حل و فصل کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=79565
  • 32 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.