تاریخ : پنج شنبه, ۷ بهمن , ۱۴۰۰ : 24 جماد ثاني 1443 Thursday, 27 January , 2022

اخبار داغ

تکذیب انتساب فیلم رقص زنان به شهرداری تهران تلاش برای به حداقل رساندن تنش با همسایگان است جزئیات ۱۲ ساعت جلسه بررسی بودجه مناطق شهر تهران محاسبه قبوض‌ برق بهمن ماه با تعرفه‌های جدید تدبیر مدیریت شهری ششم برای مهار قیمت مسکن در پایتخت اُفت ۳.۹ درصدی سهام عدالت برنامه ۲ دیدار معوقه استقلال مشخص شد/پرسپولیسی‌ها امروز هم تمرین نکردند جدیدترین قیمت اقلام سبزی و صیفی در میادین میوه و تره‌بار عیدی بازنشستگان و کارمندان لشگری و کشوری برابر است استقبال بالا از فیلم «مرد بازنده» بازخوانی پرونده اولین قاتل زنجیره‌ای ایران پاستوکووک را می‌توان برای دوز سوم سایر واکسن‌ها استفاده کرد؟ کیفیت هوای پایتخت قابل قبول رویکرد جدید دستگاه دیپلماسی کشورمان قیمت مسکن در ۷ بهمن ۱۴۰۰ حضور طارمی در اردوی تیم ملی فواید و خواص ویتامین ث آخر هفته‌ همراه با فیلم‌های متنوع با رنگ و بوی انقلاب عواملی اصلی افزایش بیماری قلبی در مردان فسخ قرارداد هافبک آبی‌پوشان

2

تاثیر منفی آموزش مجازی بر رفتار دانش آموزان

  • کد خبر : 78666
  • ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
تاثیر منفی آموزش مجازی بر رفتار دانش آموزان
کودکان و نوجوانانی که در طول همه‌گیری کرونا به یادگیری مجازی روی آوردند، نسبت به زمان کلاس‌های حضوری، رفتار بدتری در خانه نشان می‌دهند.

به گزارش سرویس اجتماعی  افق تهران، با تعطیلی بسیاری از مدارس در سراسر آمریکا در برهه‌ای از زمان به دلیل همه‌گیری کرونا، والدین کودکانی که در کلاس‌های آنلاین در خانه شرکت می‌کردند، اظهار داشتند که فرزندانشان بیشتر درگیر رفتار‌های «ناسازگارانه» یا رفتار‌هایی شده اند که واکنش به تغییرات زندگی را برایشان دشوار می‌کند.

داده‌های این مطالعه همچنین نشان داد که کودکان دچار «بی نظمی» یا ناتوانی در کنترل احساسات خود شده اند. به گفته محققان، این بدان معناست که کودکان به دلیل دوری از مدرسه و دوستان خود دچار طغیان‌های عاطفی شده اند.

این مطالعه بیانگر آن است که بسیاری از کودکان تمایلی به شرکت در فعالیت‌های یادگیری از راه دور و انجام تکالیف مدرسه نشان نمی‌دهند و نگرشی که قبل از همه‌گیری کرونا و زمانی که به صورت حضوری در کلاس‌های درس شرکت می‌کردند، وجود نداشت.

«امیلی هانو» یکی از نویسندگان این مطالعه در یک نامه الکترونیکی به خبرگزاری یونایتدپرس نوشت: یادگیری از راه دور، چالشی برای سلامت رفتاری و عملکردی کودکان است.

هانو که محقق فوق دکترا در دانشکده تحصیلات تکمیلی هاروارد در کمبریج در ماساچوست است، افزود: این موضوع با آنچه که در مورد چگونگی تأثیر استرس بر رفتار کودکان می‌دانیم، مطابقت دارد.

اگرچه بسیاری از مدارس آمریکا در پاییز به صورت حضوری برگزار شدند و برخی برگزاری کلاس‌های حضوری را ملزم به داشتن کارت واکسیناسیون کووید-۱۹، زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی کردند؛ اما برخی از مدارس نیز تصمیم گرفتند که بازگشایی کلاس‌ها را به صورت حضوری پس از تعطیلات اخیر به دلیل گسترش سویه اومیکرون کرونا به تاخیر بیندازند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=78666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی