تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳ فعالیت شبانه‌روزی خطوط بی‌آرتی پایتخت ثبت سه اثر تاریخی در فهرست آثار ملی پایتخت جزئیات افزایش وام ودیعه مسکن مخصوص کارگران رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس افزایش ۳۰ میلیون لیتری تولید بنزین و نفت‌گاز تا پایان ۱۴۰۵ درمان اضطراب عامل کاهش خطرات قلبی شایع‌ترین علائم حمله قلبی ضرورت رفع موانع حضور مردم در فعالیت‌های اقتصادی تاکید بر تصویب طرح ساماندهی نیروهای قراردادی و شرکتی افزایش ۵ برابری بودجه سال آینده شهرداری تهران گروه‌های مشمول بلیت رایگان و نیم‌بها موزه‌ها طلسم‌شکنی ایران در ترکمنستان با طعم صعود تمرین پرسپولیسی‌ها باز هم بدون سرمربی مضرات نوشیدن آب یخ در افطار جزئیات آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک نفت و گاز عامل اصلی رشد اقتصادی کشور در سال ۱۴۰۲ رُشد تولید فولاد خام ایران سوخت جایگزین راه حلی برای کاهش مصرف بنزین اجاره خانه‌های اشتراکی در تهران

7

تاثیر منفی آموزش مجازی بر رفتار دانش آموزان

  • کد خبر : 78666
  • 24 دی 1400 - 13:11
تاثیر منفی آموزش مجازی بر رفتار دانش آموزان
کودکان و نوجوانانی که در طول همه‌گیری کرونا به یادگیری مجازی روی آوردند، نسبت به زمان کلاس‌های حضوری، رفتار بدتری در خانه نشان می‌دهند.

به گزارش سرویس اجتماعی  افق تهران، با تعطیلی بسیاری از مدارس در سراسر آمریکا در برهه‌ای از زمان به دلیل همه‌گیری کرونا، والدین کودکانی که در کلاس‌های آنلاین در خانه شرکت می‌کردند، اظهار داشتند که فرزندانشان بیشتر درگیر رفتار‌های «ناسازگارانه» یا رفتار‌هایی شده اند که واکنش به تغییرات زندگی را برایشان دشوار می‌کند.

داده‌های این مطالعه همچنین نشان داد که کودکان دچار «بی نظمی» یا ناتوانی در کنترل احساسات خود شده اند. به گفته محققان، این بدان معناست که کودکان به دلیل دوری از مدرسه و دوستان خود دچار طغیان‌های عاطفی شده اند.

این مطالعه بیانگر آن است که بسیاری از کودکان تمایلی به شرکت در فعالیت‌های یادگیری از راه دور و انجام تکالیف مدرسه نشان نمی‌دهند و نگرشی که قبل از همه‌گیری کرونا و زمانی که به صورت حضوری در کلاس‌های درس شرکت می‌کردند، وجود نداشت.

«امیلی هانو» یکی از نویسندگان این مطالعه در یک نامه الکترونیکی به خبرگزاری یونایتدپرس نوشت: یادگیری از راه دور، چالشی برای سلامت رفتاری و عملکردی کودکان است.

هانو که محقق فوق دکترا در دانشکده تحصیلات تکمیلی هاروارد در کمبریج در ماساچوست است، افزود: این موضوع با آنچه که در مورد چگونگی تأثیر استرس بر رفتار کودکان می‌دانیم، مطابقت دارد.

اگرچه بسیاری از مدارس آمریکا در پاییز به صورت حضوری برگزار شدند و برخی برگزاری کلاس‌های حضوری را ملزم به داشتن کارت واکسیناسیون کووید-۱۹، زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی کردند؛ اما برخی از مدارس نیز تصمیم گرفتند که بازگشایی کلاس‌ها را به صورت حضوری پس از تعطیلات اخیر به دلیل گسترش سویه اومیکرون کرونا به تاخیر بیندازند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=78666
  • 16 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.