افزونه پارسی دیت را نصب کنید

اخبار لحظه

ضرورت تبدیل آذربایجان غربی به قطب تولید طلای ایران افتتاح دفتر مطالعات راهبردی پتروشیمی تعیین حداقل دستمزد کارگران در سال آینده صدور مجوز تولید ۱۵۰ میلیون تن فولاد جدیدترین قیمت اجاره خانه‌ در سلسبیل تهران ضرورت نوسازی بافت‌های فرسوده تهران ناترازی انرژی مانع از تحقق کامل شعار جهش تولید افزایش دستمزدها گام بلندی به سوی عدالت اجتماعی رشد اقتصادی ۳.۷ درصدی در ۹ ماهه امسال افتتاح ۴ ایستگاه متروی پایتخت در بهار ۱۴۰۴ بارش در تهران از آخرین روز سال افزایش بلیت باغ پرندگان در سال آینده تصویب لایحه تفریغ بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران اعلام ویژه برنامه‌های نوروزی موزه ملک افزایش ۱۷۰ کیلومتری متروی تهران راه ادویه تنها مسیر ایران برای بازگشت به شکوه گردشگری تاثیر ورزش بر عملکرد مغز جریمه میلیاردی باشگاه پرسپولیس تایید محکومیت پرسپولیس در کمیته استیناف استرس از عوامل موثر بر افزایش وزن کاهش ۱۳ درصدی صادرات زنجیره فولاد ایران انجام همه تعهدات ارزی پتروشیمی‌ها توسعه اقتصادی با مالیات هوشمند تأمین مالی صنایع فولادی و معدنی از بخش خصوصی انتقاد مجلس از قیمت و میزان خوراک تحویلی به پتروشیمی‌ها ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه معادن نقش کلیدی صنعت نفت در ناترازی انرژی تداوم فعالیت سامانه هوشمند سوخت تصویب لایحه الحاق دولت ایران به موافقتنامه وین ضرورت ایجاد سامانه یکپارچه اطلاعات تولید و عرضه کالاهای کشاورزی افزایش ۳۶.۸ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌های تهران در سال آینده مشارکت بخش خصوصی در راه‌اندازی بزرگ‌ترین شهربازی پایتخت سرمایه‌گذاری ۳۳۰ میلیون دلاری دولت برای توسعه حمل‌ونقل عمومی برنامه‌ریزی شهرداری تهران برای ساماندهی دست‌فروشان زیباسازی ۱۰۰ میدان تهران برای نوروز آغاز به کار سامانه خزانه واحد شهرداری تهران از سال آینده

2

تحقق اهداف در سایه همفکری و تعامل سازنده بین کارکنان و اعضای شبکه فروش

  • کد خبر : 78417
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
تحقق اهداف در سایه همفکری و تعامل سازنده بین کارکنان و اعضای شبکه فروش
هم‌زمان با سالروز تأسیس شرکت بیمه نوین، نشست صمیمانه مدیرعامل با کارکنان و اعضای شبکه فروش شعبه مشهد با هدف تبین رویکردها، بررسی چالش‌ها، بازنگری فرآیندها و ارائه راه‌کارهای لازم برگزار شد.

به گزارش افق تهران، حسین کریمخان‌ زند؛ مدیرعامل این شرکت در میان اعضای شبکه فروش و کارکنان شعبه مشهد با اشاره به نقش مهم شبکه فروش در شرکت‌های بیمه‌ای گفت: گسترش، توسعه و ارتقای خدمات بیمه‌ای در هر شرکتی از سوی نمایندگان و شبکه فروش آن امکان‌پذیر است.

وی در ادامه افزود: از نمایندگان به عنوان ستون اصلی هر شرکت بیمه یاد می‌شود چرا که حرفه نمایندگی بیمه شغلی ارزشمند و دارای جایگاه بالایی است که نقش آنها در اطمینان بخشی و ایجاد اعتماد عمومی به این صنعت در جامعه و توسعه خدمات بیمه  غیرقابل انکار است. همین نگاه ساختاری در فرهنگ است که نمایندگی بیمه را به یک شغل بلند مدت که نباید بینشی کوتاه مدت نسبت به آن داشت، تبدیل کرده است.

کریمخان‌ زند همچنین با بیان اهمیت تعامل و همفکری سازنده بین کارکنان و اعضای شبکه فروش شرکت گفت: همفکری و تعامل سازنده بین کارکنان و اعضای شبکه فروش بیمه نوین یک نیاز اساسی و حیاتی در دست یابی به اهداف توسعه‌ای در شرکت است. نیاز دیگر برخورداری از آموزش های نوین بر اساس جدیدترین مباحث روز دنیا در صنعت بیمه، به عنوان یکی از ارکان اصلی در تقویت نیروی انسانی در هر دو حوزه است که خوشبختانه زیرساخت‌های پیاده سازی آن مهیا شده و در حال اجراست.

نائب رئیس هیأت مدیره بیمه نوین در بخش دیگری از صحبت‌های خود درخصوص عملکرد شعبه مشهد تصریح کرد: امروز شرکت بیمه نوین در شهر مشهد جایگاه قابل قبول و شناخته شده‌ای دارد و به مراکز مهم صنعتی، تجاری و اقتصادی این شهر خدمات بیمه‌ای ارائه می‌کند که این امر نتیجه تلاش کارکنان و تمامی اعضای شبکه فروش در ارائه خدمات با کیفیت بیمه ای به بیمه‌گذاران در این شهر است.

وی با تأکید بر اهمیت بهسازی فرآیندهای اجرایی و عملیاتی در شرکت خاطرنشان کرد: یکی از اولین اقداماتی که در سال‌های اخیر در بیمه نوین با جدیت پیگیری شد، ساماندهی خسارت‌ها و بازنگری در فرآیندهای اجرایی شرکت بود که امروز نتیجه آن تسهیل در تمام امور خدماتی و پرداخت خسارت در شرکت است که علاوه بر افزایش سطح رضایت بیمه‌گذاران و زیان‌دیدگان به ارتقای سطح اعتماد مشتریان منجر شده است.

مدیرعامل بیمه نوین با بیان آنکه یکی از استراتژی‌های اصلی بیمه نوین ایجاد بینش مشتری محوری است، گفت: در شرکت بیمه نوین یکی از استراتژی‌های اصلی، ایجاد فرهنگ‌سازی در شبکه فروش و کارکنان در راستای ارائه و طراحی سیستم خدمات بیمه‌ای منطبق با نیاز روز مشتری و بیمه‌گذاران در لحظه صدور و پرداخت خسارت است. این اعتقاد که تعامل کارکنان بیمه نوین با بیمه‌گذاران باید مبتنی بر چارچوب استاندارد برمبنای ارتباطی برخواسته از احترام و خدمت رسانی مطلوب باشد یکی دیگر از بینش‌های اصلی در بیمه نوین است که در واقع با رعایت این اصول است که می توان به ایجاد سیستم مدیریت مشتریان مبتنی بر خلق ارزش پایدار امیدوار بود.

حسین کریمخان‌ زند همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از ایجاد سامانه پرداخت خسارت اتومبیل به صورت آنلاین خبر داد و گفت: اکنون خسارت‌های اتومبیل در بیمه نوین با فراهم ساختن زیرساخت‌هایی در برخی مناطق به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه مشتری پرداخت می‌شود و در نظر داریم که گستره این خدمت به تمامی نقاط کشور تسری یابد.

گفتنی است، در بخش‌­های دیگری از این نشست، رئیس شعبه مشهد، مدیر امورشعب، نمایندگان و کارگزاران و نمایندگان موفق بیمه نوین نیز به ارائه تجربیات خود و بیان برخی راه‌کارهای اجرایی در راستای ارتقای عملکرد شرکت پرداختند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=78417
  • 26 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی