به گفته معاون مالی و اداری سازمان تامین اجتماعی، اگر تا پایان روز یکشنبه مبالغ بسته حمایتی به حساب مشمولان واریز نشد، از طریق سامانهای که اعلام می شود یا از طریق شماره تلفن ۱۴۲۰ پیگیر بسته حمایتی خود باشند.
به گزارش سرویس اجتماعی افق تهران، رحیم اردلان، معاون مالی و ادراری سازمان تامین اجتماعی در خصوص وضعیت واریز نقدی بسته های اجتماعی به حساب بیمهشدگان تامین اجتماعی گفت: از روز شنبه ۲۹ دی واریز نقدی به مبلغ ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار شروع شده است.
وی افزود: میزان این واریزها به حساب افراد متفاوت است و سعی کردیم با همکاری بانکهای عامل، تا پایان روز یکشنبه تمام پرداخت ها انجام شود، در این قسمت نیز تمامی بانکها به ویژه ۷ بانک اصلی همکاری کردند.
معاون مالی و اداری سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با افرادی که مبلغ بسته حمایتی خود را دریافت نکردند گفت: این افراد باید منتظر بمانند تا پرداختیها تمام شوند و اگر مبلغ بسته حمایتی به حساب آنها واریز نشد از طریق سامانهای که اعلام می شود پیگیری کنند، ضمن این که شماره تماس ۱۴۲۰ آماده پاسخگویی به بیمهشدگان درباره بسته حمایتی است.
رحیم اردلان تاکید کرد: از روز شنبه هفته جاری بانکها برای واریز مبلغ بسته حمایتی به حساب سرپرستان خانوار تقسیم کار کردند مثلا بانک ملی، مبلغی را به حساب یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر و بانک صادرات به حساب یک میلیون نفر واریز کرد.
وی تصریح کرد: اگر تا پایان روز یکشنبه مبالغ بسته حمایتی به حساب مشمولان واریز نشد، از طریق سامانهای که اعلام می شود یا از طریق شماره تلفن ۱۴۲۰ پیگیر بسته حمایتی خود باشند؛ سازمان تامین اجتماعی مطابق لیستی که از طریق سازمان هدفمندی در اختیارش است، مکلف به پرداخت مبلغ بسته حمایتی است.
اردلان در پایان درباره سامانه(پیام دستوری) #۴*۴* وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پیگیری علت عدم واریز بسته حمایتی گفت: این سامانه هنوز فعال نشده و به محض اینکه فعال شود، بهصورت رسمی اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/