تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها انتقاد از عملکرد شهردار در بی‌توجهی به تکثر سلایق فرهنگی تهران پیش‌بینی وضعیت تورم در ایران شرکای تجاری معدنی در سال ۱۴۰۲ مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ رونق صادرات با حذف ارز نیمایی در صنعت فولاد حذف سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله بیماری‌های قلبی از شایع‌ترین علل مرگ‌ در دنیا افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار افتتاح بلدیه تا روز تهران کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت سرنوشت نامعلوم عمارت مسعودیه تهران نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال جزئیات فروش آنلاین میوه در میادین و میوه و تره‌بار تهران شیوه‏‏‌های معدن‌کاری با مسئولیت اجتماعی تغییر سقف برداشت از حساب بانکی افزایش تعطیلی‌ها مخالف تحقق شعار سال بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس تاثیر تحریم‌های تازه بر نفت ایران ۵۸ ‌درصد عرضه شمش فولادی بدون مشتری ریزش دیوار دومین بنای خشتی و گلی ایران تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا ورود ۵۰۰۰ اتوبوس جدید تا پایان سال به تهران آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز ضرورت ارائه لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران انتقاد از عملکرد شهرداری در توجه به معماری ایرانی- اسلامی انتقاد از نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها اعلام زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن

6

ایفای نقش کالین فارل در فیلم جدید بتمن

  • کد خبر : 75541
  • 17 آذر 1400 - 11:30
ایفای نقش کالین فارل در فیلم جدید بتمن
کالین فارل قرار است در اسپین‌آف فیلم جدید «بتمن»، باز هم نقش پنگوئن را بازی کند.

به گزارش سرویس فرهنگی هنری افق تهران، کالین فارل به صورت رسمی برای ایفای نقش و تهیه‌کنندگی یک سریال اسپین‌آف از فیلم جدید «بتمن» (The Batman) که در آن دوباره نقش پنگوئن را بازی خواهد کرد، قرارداد امضا کرده است.

فارل ابتدا در «بتمن» با بازی رابرت پتینسون که قرار است در ۴ مارس ۲۰۲۲ اکران شود، این شخصیت شرور را به تصویر می‌کشد. بنا بر گزارش‌ها، این سریال سپس به قدرت گرفتن پنگوئن در دنیای جنایتکار گاتهام می‌پردازد. این سریال در سپتامبر در حال توسعه بود، اگرچه فارل در آن زمان به تیم بازیگری آن نپیوسته بود.

لورن لیفرانک برای نوشتن فیلمنامه این سریال به تیم آن ملحق شده است. همراه با فارل، مت ریوز، کارگردان «بتمن» و دیلن کلارک، تهیه‌کننده فیلم، تهیه‌کنندگی اجرایی سریال شخصیت پنگوئن را به عهده خواهند داشت. استودیوی تلویزیونی برادران وارنر هم تهیه این سریال را به عهده گرفته است.

فارل بیشتر به خاطر نقش‌های متعدد سینمایی‌اش شناخته می‌شود و برای بازی در فیلم‌هایی چون «لابستر» (The Lobster)، «در بروژ» (In Bruges) و «هفت روانی» (Seven Psychopaths) مورد تحسین قرار گرفت.

وی اخیراً در سریال درام «آب‌های شمالی» (The North Water) بازی کرده است و پیش از این در فصل دوم «کارآگاه حقیقی» (True Detective) بازی کرده بود. او اخیراً فیلمبرداری «بانشی‌های اینشرین» را به پایان رساند که او را با مارتین مک‌دوناف نویسنده و کارگردان «در بروژ» و برندان گلیسون همبازی‌کرد.

شبکه اچ‌بی‌او مکس سریال‌های پرشماری در دنیای دی‌سی در دست ساخت دارد. «پیس‌میکر» (Peacemaker) با بازی جان سینا که اسپین‌آفی برای فیلم «جوخه انتحار (The Suicide Squad) است، به زودی پخش خواهد شد. علاوه بر این، تولید سریال «فانوس سبز» (Green Lantern)، فیلم «دختر خفاشی» (Batgirl) با بازی لزلی گریس، فیلم «قناری سیاه» (Black Canary) با جورنی اسمالت، سریال «ول زود» (Val Zod) به تهیه‌کنندگی مایکل بی. جوردن و «لیگ عدالت تاریک» (Justice League Dark) به تهیه‌کنندگی جی. جی. آبرامز از جمله این عناوین خواهند بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=75541
  • 27 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.