تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت

4

عرضه شکر، روغن و برنج از طریق «سامانه بازرگام»/عرضه اینترنتی برخی اقلام لبنی از هفته آینده

  • کد خبر : 74877
  • 10 آذر 1400 - 16:19
عرضه شکر، روغن و برنج از طریق «سامانه بازرگام»/عرضه اینترنتی برخی اقلام لبنی از هفته آینده
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از آغاز عرضه شکر، روغن و برنج از طریق «سامانه بازرگام» به نرخ مصوب خبر داد و بیان کرد: از هفته آینده عرضه برخی اقلام لبنی نیز از طریق درگاه‌های اینترنتی میسر خواهد شد.

به گزارش سرویس اقتصادی افق تهران، اسماعیل قادری فر مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اظهار داشت: از امروز در استان تهران علاوه بر عرضه مرغ منجمد و تخم مرغ با قیمت مصوب، شکر، روغن و برنج نیز از طریق «سامانه بازرگام» عرضه می‌شود. همچنین از امروز در شهر‌های مشهد، شیراز و یزد، مرغ منجمد و تخم مرغ به شکل اینترنتی و از طریق همان سامانه بازرگام عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از هرگونه تضییع حق شهروندان، نظارت کامل بر این سامانه از طریق سازمان تعاونی روستایی انجام می‌شود.

ارسال کالا‌های اساسی درب منزل

قادری‌فر افزودد: کالا‌های اساسی که در این سامانه عرضه می‌شوند در کمتر از ۲۴ ساعت با قیمت مصوب در اختیار شهروندان قرار می‌گیرند و خرید از این سامانه هزینه‌ای بیش از نرخ مصوب برای شهروندان در برندارد.

او گفت: در واقع محدودیتی برای عرضه در این سامانه وجود ندارد، اما برای جلوگیری از احتکار و دلالی برای هرشخص، محصولات را به میزان مصرف سرانه سالانه در نظر گرفتیم و تمهیدات لازم برای جلوگیری از شکل گیری دلالی‌های جدید و احتکار از طریق این سامانه در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ادامه داد: فروشگاه‌های اینترنتی که زیرساخت‌های لازم برای توزیع تراکنش‌های بالا را داشته باشند و بتوانند محصولات را در کمتر از ۲۴ ساعت در اختیار شهروندان قرار بدهند، می‌توانند در فراخوان سازمان تعاونی روستایی برای عرضه اینترنتی محصولات شرکت کنند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

قادری‌فر گفت: هیچ کمبودی در عرضه محصولات وجود ندارد و به صورت هوشمند انبار عرضه محصولات شارژ می‌شود.

عرضه اینترنتی برخی اقلام لبنی از هفته آینده

مدیر عامل سازمان تعاونی روستایی در پایان یادآور شد: از هفته آینده عرضه برخی اقلام لبنی نیز از طریق درگاه‌های اینترنتی میسر خواهد شد. تلاش داریم از طریق عرضه اینترنتی، مشکلات همه مناطق کشور را که عرضه محصولات اساسی در آن‌ها با چالش مواجه است، برطرف کنیم.

گفتنی است، پیش از این فروش اینترنتی مرغ منجمد با قیمت مصوب ۳۱ هزارتومان و هر شانه تخم مرغ ۳۰ تایی با نرخ مصوب ۴۳ هزارتومان در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران کلید خورده بود. همچنین طرح بازرسی و نظارت کالا‌های اساسی از روز دوشنبه (هشتم آذرماه) در سطح خرده‌فروشی‌ها و صنایع تولیدکننده در واحد‌های تولیدی سراسر کشور شروع شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=74877
  • 59 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.