تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت

5

کاهش ۱۰ درصدی ترافیک صبحگاهی/مترو و اتوبوس جوابگوی نیاز مردم نیستند

  • کد خبر : 74200
  • 03 آذر 1400 - 14:47
کاهش ۱۰ درصدی ترافیک صبحگاهی/مترو و اتوبوس جوابگوی نیاز مردم نیستند
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کاهش 10 درصدی ترافیک صبحگاهی و 15 درصدی ترافیک عصرگاهی خبر داد و بیان کرد: ظرفیت فعلی مترو و اتوبوسرانی جوابگوی نیاز مردم نیست، حمل و نقل عمومی ایراداتی دارد.

به گزارش سرویس اجتماعی افق تهران، حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: بر اساس آمار ارائه شده از سوی تردد شمارها در موضوع ترافیک تهران طبق برآوردی که داریم ۱۰ درصد کاهش در ترافیک صبحگاهی و بین ۱۳ تا ۱۵ درصد کاهش در ترافیک عصرگاهی را شاهد هستیم.

وی اذعان کرد: باید این نکته را بدانیم که پلیس تمام مسئولیت رفع ترافیک را بر عهده ندارد زیرا یکسری از وظایف در این حوزه بر عهده سایر دستگاه‌ها قرار داده شده است. در پیوستی که تهیه کردیم، نقش‌هایی که تمام دستگاه‌های دخیل در امر ترافیک دارند را ذکر کردیم و ترک فعل دستگاه‌ها را گزارش دادیم.

اگر بسترها برای پلیس فراهم نشود نمی‌تواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد

رحیمی ادامه داد: پلیس مدیریت صحنه ترافیک را برعهده دارد و طبیعی است که اگر بسترها به طور کامل برای او فراهم نشود قطعاً نمی‌تواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: چندین دستگاه هستند که در امر ترافیک باید نقش آفرینی کنند اما شهرداری تهران بیشترین کمک را می‌تواند به پلیس داشته باشد.

مترو و اتوبوس جوابگوی نیاز مردم نیستند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به عواملی که موجب ترافیک بیشتر در تهران می‌شود، افزود: ظرفیت فعلی مترو و اتوبوسرانی جوابگوی نیاز مردم نیست، حمل و نقل عمومی ایراداتی دارد، پارکینگ برای خودروهای سواری به تعداد کافی نداریم و مردم در دو لاین پارک می‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود که به ترافیک دامن زده شود.

رحیمی در پایان یادآور شد: پلیسی که سر چهار راه ایستاده است، فقط می‌تواند وضعیت ترافیک را مدیریت کند که گره نخورد و خیابان قفل نشود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=74200
  • 24 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.