تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت

6

پرسپولیس در رتبه سوم آسیا قرار گرفت

  • کد خبر : 71342
  • 04 آبان 1400 - 13:14
پرسپولیس در رتبه سوم آسیا قرار گرفت
پرسپولیس با یک پله صعود نسبت به رده‌بندی پیشین در رتبه سوم قاره کهن ایستاده و این تیم در سطح جهانی نیز در مقایسه با رده‌بندی قبلی ۲ پله صعود کرده و در رتبه ۹۷ جهان قرار گرفته است.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، براساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (۴ آبان) از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه‌های ایران قرار گرفت.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران با ۱۶۱۹ امتیاز و یک پله صعود نسبت به رده‌بندی پیشین در رتبه سوم قاره کهن ایستاده است. تیم یحیی گل محمدی در سطح جهانی نیز در مقایسه با رده بندی قبلی ۲ پله صعود کرده و در رتبه ۹۷ جهان قرار گرفته است.

تیم فوتبال سپاهان با ۱۵۲۸ امتیاز پس از ماه‌ها سرانجام از استقلال تهران پیشی گرفت و با یک پله صعود نسبت به رده بندی قبلی، بالاتر از استقلال دومین تیم برتر فوتبال ایران شد. همچنین این تیم با یک پله صعود نسبت به رده بندی قبلی به رتبه ۱۳ آسیا رسید. طلایی پوشان اصفهان در سطح جهانی در مقایسه با هفته گذشته با ۱۸ پله صعود در رتبه ۲۳۲ قرار گرفته اند.

تیم فوتبال استقلال با ۱۵۲۷ امتیاز و با یک پله سقوط نسبت به رده بندی چند ماه اخیر در رتبه سوم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارد. تیم فرهاد مجیدی در قاره آسیا با یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته در رتبه چهاردهم و در سطح جهانی با ۲ پله سقوط نسبت به هفته قبل در رده ۲۳۴ جای گرفته است.

در این رده بندی تیم‌های تراکتور، فولاد، شهر خودرو و گل گهر سیرجان به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا هفتم فوتبال ایران جای گرفته‌اند.

بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا جایگاه ۲ تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و تیم کاوازاکی فرونتاله ژاپن با ۱۷۰۲ امتیاز همچنان صدرنشین است. پس از این تیم، الهلال عربستان سعودی با ۱۶۷۹ امتیاز در رتبه دوم جای دارد.

پس از نماینده کشورمان، اولسان هیوندای کره جنوبی با ۱۶۱۰ امتیاز به رتبه چهارم سقوط کرده است و تیم چونبوک موتورز کره جنوبی با ۱۶۰۹ امتیاز در رتبه پنجم قاره کهن قرار دارد.

در رده‌بندی جهانی نیز جایگاه تیم اول جدول تغییری نداشته و بایرن مونیخ با ۲۰۹۱ امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است.

پس از سرخپوشان آلمانی، تیم لیورپول انگلیس با ۲۰۰۱ امتیاز با یک پله صعود در رتبه دوم جای گرفته است. منچسترسیتی با ۱۹۹۹ امتیاز و یک پله سقوط در رتبه سوم ایستاده و رئال مادرید هم با ۱۹۵۵ به رتبه چهارم برترین تیم‌های باشگاهی جهان صعود کرده است. چلسی با ۱۹۴۸ امتیاز و یک پله سقوط در پنجم قرار گرفته است.

نکته جالب توجه در این رده بندی سقوط منچستریونایتد به رتبه ۲۰ و باقی ماندن بارسا در رتبه ۱۷ جهان است.

۱۰ تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان:

  • بایرن مونیخ
  • لیورپول
  • منچسترسیتی
  • رئال مادرید
  • چلسی
  • آژاکس
  • اینتر میلان
  • پاری سن ژرمن
  • ناپولی
  • یوونتوس.                                                                                                                                                                                       انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=71342
  • 17 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.