تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها انتقاد از عملکرد شهردار در بی‌توجهی به تکثر سلایق فرهنگی تهران پیش‌بینی وضعیت تورم در ایران شرکای تجاری معدنی در سال ۱۴۰۲ مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ رونق صادرات با حذف ارز نیمایی در صنعت فولاد حذف سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله بیماری‌های قلبی از شایع‌ترین علل مرگ‌ در دنیا افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار افتتاح بلدیه تا روز تهران کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت سرنوشت نامعلوم عمارت مسعودیه تهران نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال جزئیات فروش آنلاین میوه در میادین و میوه و تره‌بار تهران شیوه‏‏‌های معدن‌کاری با مسئولیت اجتماعی تغییر سقف برداشت از حساب بانکی افزایش تعطیلی‌ها مخالف تحقق شعار سال بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس تاثیر تحریم‌های تازه بر نفت ایران ۵۸ ‌درصد عرضه شمش فولادی بدون مشتری ریزش دیوار دومین بنای خشتی و گلی ایران تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا ورود ۵۰۰۰ اتوبوس جدید تا پایان سال به تهران آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز ضرورت ارائه لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران انتقاد از عملکرد شهرداری در توجه به معماری ایرانی- اسلامی انتقاد از نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها اعلام زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن

7

آغاز به کار پویش ١٨١٨

  • کد خبر : 70208
  • 22 مهر 1400 - 16:16
معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا بیان کرد: در این مراسم پویش ١٨١٨ آغاز به کار خواهد کرد با این عنوان که ١٨ درصد از کشته‌های تصادفات زیر ١٨ سال هستند.

به گزارش سرویس اجتماعی افق تهران، عین‌الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجادر همایش یادبود قربانیان سوانح ترافیکی اظهار داشت: امروز ششمین روز هفته گرامیداشت هفته نیروی انتظامی است که با شعار پلیس، مرزبانی، تلاش جهادی، ایثار و شهادت نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: یادبود قربانیان سوانح ترافیکی برنامه ای است که برای چندمین سال متوالی در پلیس راهور اجرا می شود. قربانیان سوانح ترافیکی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. نمی توانیم و متوجه نخواهیم بود که چه چالش‌هایی برای عزیزانی که بر اثر سوانح دچار مشکلات شدند، وجود دارد.

جهانی تصریح کرد: هدف ما آگاه‌سازی و یکی از راهبردهای ما فرهنگ‌سازی است. بر اساس ماده ٢٣ قانون رسیدگی به تخلفات ترافیکی، پنج درصد از جریمه‌های تخلفات رانندگی باید به حوزه آموزش و فرهنگ‌سازی اختصاص داده شود. اما آیا این موضوع در دولت گذشته اتفاق افتاد؟ آیا این بودجه قایل شد؟ اگر هم بوده در حداقل‌ها بوده که نمی شد با آن کاری انجام داد.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی پاسخگو در میدان فرهنگ‌سازی است. در حالی که خیلی از سازمان‌ها باید این کار را انجام می‌دادند. آیا ارزش فرهنگ، قانون، ارزش منابع طبیعی برای افرادی که مجاز به دریافت گواهینامه شدند، جایگاهی دارد؟

جهانی در پایان خاطرنشان کرد: در این مراسم پویش ١٨١٨ آغاز به کار خواهد کرد. با این عنوان که ١٨ درصد از کشته‌های تصادفات زیر ١٨ سال هستند. کسانی که نه مقصر و نه مسبب هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=70208
  • 19 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.