تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت

3

پاسخگوی شکایت و انتقادهای مردم باشید

  • کد خبر : 70036
  • 20 مهر 1400 - 10:27
پاسخگوی شکایت و انتقادهای مردم باشید
عضو شورای شهر تهران بیان کرد: به شهردار تهران تذکر می‌دهم به درخواست‌ها، شکایات و انتقادات مردم در اسرع وقت بررسی شود و پاسخ‌های دقیق به آنها داده شود.

به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران، احمد صادقی عضو شورای  شهر تهران در پانزدهمین جلسه از صحن شورای شهر درباره اقدامات کمیته شفافیت جهت مقابله با فساد اظهار داشت: بعد از اطلاع‌رسانی شماره‌ای جهت اعلام فساد توسط بنده، تاکنون حدود ۱۱۰ پیام توسط شهروندان شهر ارسال شده است.

وی افزود: بعد از دسته‌بندی و بررسی اولیه آنها به تعدادی پیام برخوردم که غالبا با رویکرد انتقاد از شیوه‌های خدمت رسانی بخش‌های مختلف مدیریت شهری و یا موضوعات پیرامون خدمات شهری بود که بنا بر پیام‌های واصله بارها توسط شهروندان به شماره‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ اطلاع‌رسانی شده است اما متاسفانه در بعضی موارد همچنان موضوع شکایت و انتقاد پابرجاست و یا جواب دقیقی به شهروندان ارائه نشده است که موجبات نارضایتی آنها را فراهم کرده است.

این عضو شورای ششم تهران ادامه داد: به شهردار تهران تذکر می‌دهم که رسالت این سامانه‌ها برقراری ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با شهروندان به عنوان صاحبان اصلی شهر و چشمان بینای شهر با مدیران است و باید درخواست‌های ایشان و انتقادات آنها در اسرع وقت بررسی شود و پاسخ‌های دقیق به آنها داده شود.

وی خاطرنشان کرد: کاهش تخلفات، جلب رضایت شهروندان، افزایش کارآمدی و بهبود عملکرد مهم‌ترین وظیفه این سامانه‌هاست و الزم است با اصلاح ساختارها ، به کارگیری افراد صالح ، متخصص و دلسوز زمینه های تحول و نقش آفرینی این سامانه ها فراهم شود.

صادقی تصریح کرد: اصل هشتم قانون اساسی حق امر به معروف و نهی از منکر را برای مردم قائل شده است و جامعه ای که این اصل در آن رعایت شود هیچگاه به انحراف کشیده نمی‌شود. فراموش نکنیم مردم حق دارند بر مسئولین نظارت داشته باشند و نظرات و پیشنهادات خود را منتقل و با نظارت بر امور به بهترین شیوه ممکن در اجرای آن دخالت کنند و شورای اسلامی شهر می‌خواهد حق مردم را در شهرداری عینیت ببخشد.

وی در پایان یادآور شد: فرصت ارتباط باید به طور مساوی و عادلانه در اختیار شهروندان باشد که ما را ارزیابی کنند و ما نیز از انتقادات و پیشنهادات آنها استفاده کنیم. لذا الزم است گزارشی تحلیلی از عملکرد سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ شامل مهمترین دغدغه‌ها و انتقادات شهروندان و شیوه‌های رسیدگی و پاسخگویی تهیه و در اسرع وقت به شورای اسلامی شهر یا همان کمیته شفافیت و شهر هوشمند ارائه شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=70036
  • 51 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.