تاریخ : پنج شنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۰ : 22 ربيع أول 1443 Thursday, 28 October , 2021

اخبار داغ

افزایش نسبی قیمت سکه/نرخ ارز، سکه و طلا در ۵آبان۱۴۰۰ جزئیات وام طرح جهش تولید مسکن ۳۰۰ جایگاه در سراسر کشور با کارت سوخت بنزین عرضه می‌کنند تزریق واکسن کرونا برای افراد با سابقه آلرژی شدید بی‌خطر است وضعیت آمار مسافران امروز صبح مترو «گاندو» از فردا بر روی آنتن تماشا می‌رود تشریح «طرح رصد» کشف قاچاق اسانس موادغذایی و لوازم آرایشی در خیابان آزادی لزوم آمادگی جدی در مقابل جنگ سایبری تصویب طرح جایگزینی صنایع متوسط و کوچک با فناوری بالا و پاک احتمال تغییرات در ترکیب پرسپولیس مقابل نساجی فولاد خوزستان به دنبال جذب ستاره سابق استقلال عواملی که موجب ریزش مو می‌شود «خورشیدگرفتگی» در جشنواره فویل ایرلند وضعیت مراجعات به مراکز معاینه فنی/ راه‌اندازی درگاه ارتباطی جدید در باشگاه مشتریان تشریح زمان آغاز مجدد مذاکرات هسته‌ای وین انتخاب رئیس سازمان ورزش شهرداری براساس قانون باشد تاثیر تحولات افغانستان بر امنیت ایران ژستد به جمع آبی‌پوشان اضافه می‌شود؟ مولفه‌های دخیل در تغییر طرح ترافیک

2

پاسخگوی شکایت و انتقادهای مردم باشید

  • کد خبر : 70036
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
پاسخگوی شکایت و انتقادهای مردم باشید
عضو شورای شهر تهران بیان کرد: به شهردار تهران تذکر می‌دهم به درخواست‌ها، شکایات و انتقادات مردم در اسرع وقت بررسی شود و پاسخ‌های دقیق به آنها داده شود.

به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران، احمد صادقی عضو شورای  شهر تهران در پانزدهمین جلسه از صحن شورای شهر درباره اقدامات کمیته شفافیت جهت مقابله با فساد اظهار داشت: بعد از اطلاع‌رسانی شماره‌ای جهت اعلام فساد توسط بنده، تاکنون حدود ۱۱۰ پیام توسط شهروندان شهر ارسال شده است.

وی افزود: بعد از دسته‌بندی و بررسی اولیه آنها به تعدادی پیام برخوردم که غالبا با رویکرد انتقاد از شیوه‌های خدمت رسانی بخش‌های مختلف مدیریت شهری و یا موضوعات پیرامون خدمات شهری بود که بنا بر پیام‌های واصله بارها توسط شهروندان به شماره‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ اطلاع‌رسانی شده است اما متاسفانه در بعضی موارد همچنان موضوع شکایت و انتقاد پابرجاست و یا جواب دقیقی به شهروندان ارائه نشده است که موجبات نارضایتی آنها را فراهم کرده است.

این عضو شورای ششم تهران ادامه داد: به شهردار تهران تذکر می‌دهم که رسالت این سامانه‌ها برقراری ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با شهروندان به عنوان صاحبان اصلی شهر و چشمان بینای شهر با مدیران است و باید درخواست‌های ایشان و انتقادات آنها در اسرع وقت بررسی شود و پاسخ‌های دقیق به آنها داده شود.

وی خاطرنشان کرد: کاهش تخلفات، جلب رضایت شهروندان، افزایش کارآمدی و بهبود عملکرد مهم‌ترین وظیفه این سامانه‌هاست و الزم است با اصلاح ساختارها ، به کارگیری افراد صالح ، متخصص و دلسوز زمینه های تحول و نقش آفرینی این سامانه ها فراهم شود.

صادقی تصریح کرد: اصل هشتم قانون اساسی حق امر به معروف و نهی از منکر را برای مردم قائل شده است و جامعه ای که این اصل در آن رعایت شود هیچگاه به انحراف کشیده نمی‌شود. فراموش نکنیم مردم حق دارند بر مسئولین نظارت داشته باشند و نظرات و پیشنهادات خود را منتقل و با نظارت بر امور به بهترین شیوه ممکن در اجرای آن دخالت کنند و شورای اسلامی شهر می‌خواهد حق مردم را در شهرداری عینیت ببخشد.

وی در پایان یادآور شد: فرصت ارتباط باید به طور مساوی و عادلانه در اختیار شهروندان باشد که ما را ارزیابی کنند و ما نیز از انتقادات و پیشنهادات آنها استفاده کنیم. لذا الزم است گزارشی تحلیلی از عملکرد سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ شامل مهمترین دغدغه‌ها و انتقادات شهروندان و شیوه‌های رسیدگی و پاسخگویی تهیه و در اسرع وقت به شورای اسلامی شهر یا همان کمیته شفافیت و شهر هوشمند ارائه شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=70036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی