تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳ فعالیت شبانه‌روزی خطوط بی‌آرتی پایتخت ثبت سه اثر تاریخی در فهرست آثار ملی پایتخت جزئیات افزایش وام ودیعه مسکن مخصوص کارگران رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس افزایش ۳۰ میلیون لیتری تولید بنزین و نفت‌گاز تا پایان ۱۴۰۵ درمان اضطراب عامل کاهش خطرات قلبی شایع‌ترین علائم حمله قلبی

4

پاسخگوی شکایت و انتقادهای مردم باشید

  • کد خبر : 70036
  • 20 مهر 1400 - 10:27
پاسخگوی شکایت و انتقادهای مردم باشید
عضو شورای شهر تهران بیان کرد: به شهردار تهران تذکر می‌دهم به درخواست‌ها، شکایات و انتقادات مردم در اسرع وقت بررسی شود و پاسخ‌های دقیق به آنها داده شود.

به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران، احمد صادقی عضو شورای  شهر تهران در پانزدهمین جلسه از صحن شورای شهر درباره اقدامات کمیته شفافیت جهت مقابله با فساد اظهار داشت: بعد از اطلاع‌رسانی شماره‌ای جهت اعلام فساد توسط بنده، تاکنون حدود ۱۱۰ پیام توسط شهروندان شهر ارسال شده است.

وی افزود: بعد از دسته‌بندی و بررسی اولیه آنها به تعدادی پیام برخوردم که غالبا با رویکرد انتقاد از شیوه‌های خدمت رسانی بخش‌های مختلف مدیریت شهری و یا موضوعات پیرامون خدمات شهری بود که بنا بر پیام‌های واصله بارها توسط شهروندان به شماره‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ اطلاع‌رسانی شده است اما متاسفانه در بعضی موارد همچنان موضوع شکایت و انتقاد پابرجاست و یا جواب دقیقی به شهروندان ارائه نشده است که موجبات نارضایتی آنها را فراهم کرده است.

این عضو شورای ششم تهران ادامه داد: به شهردار تهران تذکر می‌دهم که رسالت این سامانه‌ها برقراری ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با شهروندان به عنوان صاحبان اصلی شهر و چشمان بینای شهر با مدیران است و باید درخواست‌های ایشان و انتقادات آنها در اسرع وقت بررسی شود و پاسخ‌های دقیق به آنها داده شود.

وی خاطرنشان کرد: کاهش تخلفات، جلب رضایت شهروندان، افزایش کارآمدی و بهبود عملکرد مهم‌ترین وظیفه این سامانه‌هاست و الزم است با اصلاح ساختارها ، به کارگیری افراد صالح ، متخصص و دلسوز زمینه های تحول و نقش آفرینی این سامانه ها فراهم شود.

صادقی تصریح کرد: اصل هشتم قانون اساسی حق امر به معروف و نهی از منکر را برای مردم قائل شده است و جامعه ای که این اصل در آن رعایت شود هیچگاه به انحراف کشیده نمی‌شود. فراموش نکنیم مردم حق دارند بر مسئولین نظارت داشته باشند و نظرات و پیشنهادات خود را منتقل و با نظارت بر امور به بهترین شیوه ممکن در اجرای آن دخالت کنند و شورای اسلامی شهر می‌خواهد حق مردم را در شهرداری عینیت ببخشد.

وی در پایان یادآور شد: فرصت ارتباط باید به طور مساوی و عادلانه در اختیار شهروندان باشد که ما را ارزیابی کنند و ما نیز از انتقادات و پیشنهادات آنها استفاده کنیم. لذا الزم است گزارشی تحلیلی از عملکرد سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ شامل مهمترین دغدغه‌ها و انتقادات شهروندان و شیوه‌های رسیدگی و پاسخگویی تهیه و در اسرع وقت به شورای اسلامی شهر یا همان کمیته شفافیت و شهر هوشمند ارائه شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=70036
  • 44 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.