تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

آمادگاه تربیت نیروی انسانی برای جوامع غربی نیستیم اعلام زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن تشکیل کمیته تحقق شعار سال در شهرداری تهران رکوردشکنی تولید فولاد و پتروشیمی در شرایط تحریم چالش‌های صادرات گاز ایران به پاکستان نقش مشارکت‌های مردمی در جهش تولید پیشرفت ۱۰۰ درصدی در اجرای پروژه‌های پایتخت ایجاد سازمان گردشگری شهر تهران در اولویت شورا کاهش شفافیت با ارز نیمایی در بازار فولاد ضرورت ساماندهی کارکنان شرکت‌ها و ادارات افزایش دستمزد کارگران در مقایسه با کارمندان برنامه شرکت متروی تهران برای خط ۷ در سال جاری اوتیسم بیماری بدون درمان ابلاغ تعرفه‌های خدمات دارویی فاصله شدید پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال اعلام زمان متناسب سازی حقوق بازنشستگان تاثیر تحریم بر صادرات نفت ایران به چین تخریب ساختمان مجاور تماشاخانه سنگلج جزئیات جدید از نصب ۶۰ دستگاه پله برقی جدید افزایش ظرفیت تولید پتروشیمی ایران به بیش از ۱۰۰ میلیون تن ضرورت اعلام هزینه‌های انتخاباتی کاندیداها شیر طلایی هخامنشی در چین آغاز واگذاری تاکسی‌های برقی از امروز افزایش شانس فولادسازان ایرانی در صادرات فولاد میانی پیش بینی صادرات ۱۰ میلیارد دلاری فولاد در سال ۱۴۰۳ برگزاری جلسه شورای شهر تهران همزمان با روز شوراها اعلام زمان آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها انتقاد عضو شورای شهر از عملکرد شهرداری اهمیت مصرف صبحانه در کودکان ضرورت توجه شهرداری تهران به آموزش‌های شهروندی انتقاد از عملکرد شورای عالی کار در مجلس کاهش شدید دما در تهران از فردا

11

پرسپولیس قهرمان آسیا می‌شود؟

  • کد خبر : 67657
  • 24 شهریور 1400 - 13:02
پرسپولیس قهرمان آسیا می‌شود؟
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: خیلی زود است بازیکنان تیم را با جام قهرمانی تصور کنیم. آنچه باعث شد پرسپولیس در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ به فینال برسد نگاه گام به گام آنها بود.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: باید شرایط دو تیم را در نظر گرفت و سپس درباره جزئیات نتیجه صحبت کرد. پرسپولیس به دلیل دوری از رقابت‌های داخلی و همچنین بازی در چمن مصنوعی و جو ورزشگاه حریف، شرایط سختی را تجربه کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره این نتیجه افزود: با چنین شرایطی کسب پیروزی مهم‌تر از هر اتفاق دیگری بود. هیچ هواداری بدش نمی‌آید تیمش با قدرت و زدن چند گل به مرحله بعد صعود کند اما من فکر می‌کنم پرسپولیس هوشمندانه و با مدیریت در اکثر دقایق بازی به برد رسید.

وی درباره عملکرد شاگردان یحیی گل محمدی تصریح کرد: به هر حال چند بازیکن تازه وارد به تیم آمده‌اند. رضا اسدی در میانه میدان برای اینکه چشم بسته هم تیمی‌هایش را پیدا کند نیاز به زمان دارد. او اگر بتواند هرچه زودتر خودش را با بازی در پیراهن پرسپولیس تنظیم کند تأثیر زیادی هم در بازی تیم خواهد داشت. فکر می‌کنم خط دفاعی هم با وجود اینکه مدت‌ها کنار هم بوده‌اند اما فشار زیادی را در بازی با استقلال تاجیکستان تجربه کردند اما موفق بودند.

فنونی‌زاده درباره حذف دو تیم استقلال و تراکتور از لیگ قهرمانان ۲۰۲ آسیا خاطرنشان کرد: من خودم به عنوان یک ایرانی واقعاً دوست داشتم نماینده‌های بیشتری در مرحله بعدی بازی‌ها داشته باشیم. پرسپولیس سال‌هاست به تنهایی به مراحل بالاتر صعود می‌کند. امیدوارم برخی مشکلات مشخص و واضح که در نمایندگان باشگاهی ایران در آسیا وجود دارد برطرف شود تا فوتبال باشگاهی ایران جایگاه مناسبی پیدا کند.

وی درباره احتمال قهرمانی پرسپولیس در این رقابت‌ها اذعان کرد: خیلی زود است بازیکنان تیم را با جام قهرمانی تصور کنیم. آنچه باعث شد پرسپولیس در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ به فینال برسد نگاه گام به گام آنها بود. این روند می‌تواند به پرسپولیس کمک ویژه کند تا بتواند در فینال حاضر شود.

فنونی‌زاده در پایان درباره برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در کشور عربستان یادآور شد: اینکه میزبان نیستیم اتفاق خوبی نیست. به هر حال بازیکنان در تهران راحت‌تر بازی می‌کنند و حالا باید خودشان را آماده آب و هوای عربستان کنند و مراقب هر حاشیه‌ای در آنجا باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=67657
  • 16 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.