تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تاکید بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی مخالفت نکونام با درخواست ملی‌پوشان استقلال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳

14

پیام‌های ۱۳۷ چشمان بینای شورا و شهرداری تهران

  • کد خبر : 67648
  • 24 شهریور 1400 - 12:12
پیام‌های ۱۳۷ چشمان بینای شورا و شهرداری تهران
رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران بیان کرد: یکی از موثرترین ظرفیت‌ها در عرصه مدیریت شهری پیام‌های این سامانه است که اگر بی‌توجهی شود اعتماد مردم از بین می‌رود.

به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران، در نشست رئیس و اعضای کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری با مسوولان سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ و همچنین رئیس سابق و کنونی سازمان بازرسی و معاون خدمات شهری وضعیت و مشکلات دو سامانه مردمی ۱۳۷ و ۱۸۸۸ بررسی شد.

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در این جلسه خطاب به رئیس سازمان بازرسی اظهار داشت: روند کنونی سامانه ۱۳۷ پاسخگوی حجم درخواست‌های شهروندان نیست و به همین دلیل لازم است که اقدامات لازم برای اصلاح روند فعلی صورت پذیرد.

پیرهادی تصریح کرد: بالغ‌ بر ۷۰ درصد تماس‌های ۱۳۷ در حوزه خدمات شهری است. بنابراین موضوع تحلیل پیام‌های ۱۳۷ جهت رفع اساسی مشکلات مطرح شده توسط شهروندان بسیار مهم است. به همین دلیل موضوع تحلیل پیام های این سامانه باید با جدیت انجام شود و این اقدام به صورتی انجام شود که گویا پیام ها را شهردار تهران ارسال کرده است. یعنی هیچ تفاوتی در انجام پیام‌های ارسالی از سوی شهروندان و مسوولان ارشد شهری وجود نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: پیام‌های ۱۳۷ چشمان بینای شورا و شهرداری تهران هستند و یکی از موثرترین ظرفیت‌ها در عرصه مدیریت شهری است. اگر توجه و اهمیت لازم را به این سامانه نداشته باشیم اعتماد مردم از بین می‌رود و بازگشت اطمینان به شهروندان به‌سادگی امکان‌پذیر نخواهد بود.

همچنین در این جلسه تصریح شد؛ کانکس‌های تجهیزات ۱۳۷ پرتابل در نواحی ۱۲۳ گانه به‌زودی تحویل خواهند شد. این اقدام باعث ارتقا کیفیت خدمات‌رسانی در خودروها می‌شود.

لزوم تسریع در پاسخگویی به شهروندان در تماس با سامانه‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸

در ادامه این جلسه مصوب شد که رئیس سازمان بازرسی نسبت به برگزاری جلسه با معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و همچنین تبیین موضوعات ۱۳۷ و ۱۸۸۸ اقدام کند. چراکه این جلسات موجب تحول در این حوزه خواهد شد.

همچنین سازمان بازرسی موظف شد نسبت به تنظیم دستورالعمل و پیوست‌های رسانه‌ای برای سامانه‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ و ابلاغ آن به واحدهای مختلف شهرداری اقدام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=67648
  • 22 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.