تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تاکید بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی مخالفت نکونام با درخواست ملی‌پوشان استقلال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳

2

در مجمع عمومی عادی سالیانه بورس تهران: سود نقدی ۴۵٠ ریالی به ازای هر سهم تصویب شد

  • کد خبر : 62647
  • 02 مرداد 1400 - 20:08
در مجمع عمومی عادی سالیانه بورس تهران: سود نقدی ۴۵٠ ریالی به ازای هر سهم تصویب شد
روز پنجشنبه ٣١ تیر ١٤٠٠ رأس ساعت ١٦، مجمع عمومی عادی سالیانه بورس تهران با حضور بیش از٦٠ درصد از سهامداران تشکیل شد.

به گزارش سرویس بورس و اوراق بهادار افق تهران، روز پنجشنبه ٣١ تیر ١۴٠٠ مجمع عمومی عادی سالیانه بورس تهران با حضور بیش از ۲۰۰۰ نفر از سهامداران حقوقی و حقیقی که به صورت برخط  مجمع را پیگیرى می کردند، برگزار شد.

در ابتدای جلسه و به استناد ماده ١٠١ قانون تجارت و ٢۶ اساسنامه شرکت بورس اوراق بهادار تهران، دکتر امیر تقى خان تجریشى، رئیس هیأت مدیره، به عنوان رییس جلسه مجمع تعیین شد. ایشان رسمیت جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بورس اوراق بهادار تهران را با حضور بیش از ۶٠ درصد از سهامداران اعلام کرد.

رییس جلسه از آقایان ارسلان محتشم امیری، نماینده کارگزاران و حسین بوستانی، نماینده نهادهای سرمایه گزاری به عنوان ناظرین جلسه، آقای مجید زراعتی، نماینده سهامداران حقیقی به عنوان دبیر جلسه و آقای سید مهدی پارچینی به عنوان نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار  برای حضور در جایگاه دعوت کرد.

همچنین دکتر علی صحرائی به عنوان مدیرعامل بورس تهران، علی علیزاده گیاشی معاونت پشتیبانی و رویا مهدی زاده نماینده حسابرس و بازرس قانونی از موسسه حسابرسی هوشیار بهمند در جایگاه حضور یافتند.

در ادامه این جلسه علی صحرائی، مدیرعامل بورس تهران، ضمن تشکر از تمامی سهامداران برای حضور در مجمع، گزارش هیات مدیره به مجمع را برای سهامداران بورس تهران قرائت کرد و به پرسش‌های مطرح شده از طرف سهامداران پاسخ داد. سپس حسابرس و بازرس قانونی شرکت بورس تهران گزارش حسابرسی و بازرسی خود را در جلسه مجمع قرائت کرد.

بر اساس این گزارش در مجمع بورس اوراق بهادار تهران معاملات موضوع ماده ١٢٩ اصلاحیه قانون تجارت قرائت و مورد تنفیذ قرار گرفت، صورت های مالی منتهى به ١٣٩٩/١٢/٣٠ بررسی و تصویب شد و با موافقت سهامداران شرکت بورس، پرداخت ۴۵٠ ریال سود نقدی به ازای هر سهم به تصویب رسید.

همچنین در مجمع عمومی عادی سالیانه بورس اوراق بهادار تهران روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار تعیین گردید. موسسه حسابرسی “هوشیار بهمند” به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی، موسسه حسابرسی “بهمند” نیز به عنوان بازرس قانونی علی البدل تعیین شدند. حق الزحمه حسابرس و بازرس قانونی برای سال ١۴٠٠ تصویب شد.

در خاتمه این جلسه در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی و ملی شرکت، مصوب شد که در سال ١۴٠٠ مبلغ ١٢ میلیارد ریال به مصارف عام المنفعه برسد.

با توجه به اینکه یکی از وظایف بورس تهران گسترش فرهنگ سرمایه گذاری است، برای ارتقا سواد مالی و آموزش های فرهنگ سرمایه گذاری در سال ١۴٠٠ مبلغ ١٢ میلیارد ریال به تصویب مجمع رسید.

انتهی پیام/

 

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=62647
  • 14 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.