تاریخ : یکشنبه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۴

اخبار لحظه

ضرورت تمرکز دولت بر راه‌حل‌های اصولی برای حل ناترازی‌ها ضرورت بازنگری در طرح محدودیت ۹۰ درصدی برق به کارخانجات تداوم ناترازی‌ها با وجود انتقادات و تفاهمنامه‌ها تداوم وزش باد و افزایش دما در تهران ضرورت تلاش برای لغو تحریم‌ها پیگیری مسائل اقتصادی کشور فارغ از مذاکرات آسیب شدید صنایع از قطعی‌های پی‌درپی اینترنت افزایش صادرات ایران به قزاقستان آغاز امتحانات نهایی از فردا ضرروت بررسی قعالیت مجدد معادن غیرفعال ضرورت نوسازی اتوبوس‌ها در تهران برخورد قاطع با زورگیری از مطالبات جدی شهروندان توسعه حمل و نقل تهران در دستور کار سال جاری اعلام برنامه گروه موزه‌های دفینه در هفته جاری بازدید رایگان از موزه ها در روز جهانی موزه آغاز فرایند اجرای طرح یارانه سوخت جزئیات تخصیص حقوق دولتی معدنی جزئیات راه اندازی ۱۹ طرح پتروشیمی جدید جزئیات به‌کارگیری زنان در اتوبوسرانی تهران جزئیات حذف پل حافظ در تهران ثبت دانش بهره‌برداری از زاینده رود در فهرست آثار میراث ناملموس کشور ضرورت برخورد با افزایش تعرفه‌های اینترنت ضرورت ایجاد امنیت شغلی کارگران انتقاد فعالین صنعت فولاد از محدودیت‌های انرژی گام‌های تازه دستگاه‌های اجرایی به سوی انرژی خورشیدی تداوم وزش باد در تهران ضرورت جذب سرمایه‌گذار برای ایجاد پیوستگی با مردم ضرورت یکپارچه سازی حکمرانی شهری افزایش زورگیری در برخی مناطق تهران ضرورت حفظ و نگهداری آثار تاریخی تداوم محدودیت‌های برق در صنعت فولاد ایران ضرورت جایگزینی معادن با نفت ضرورت حرکت به سمت انرژی‌های تجدیدپذیر ضرورت جذب سرمایه گذار برای شهرداری جزئیات واردات اتوبوس‌های برقی جدید به تهران ضرورت توسعه همکاری‌های ایران و عراق

30

کاهش زمان پاسخگوئی به درخواست های شهروندان در منطقه۱۳

  • کد خبر : 60534
  • 08 تیر 1400 - 16:58
کاهش زمان پاسخگوئی به درخواست های شهروندان در منطقه۱۳
در جلسه آنلاین ارتباط مستقیم سامانه 1888 ، منطقه 13 به عنوان برترین منطقه در رسیدگی به پیام های شهروندان معرفی شد

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، مسئول سامانه ۱۸۸۸ شهرداری تهران در جلسه آنلاین ارتباط مستقیم این سامانه در منطقه ۱۳ ، با اشاره به کاهش زمان پاسخگوئی به پیام های شهروندان این منطقه گفت : سطح کیفیت و کمیت رسیدگی به درخواست‌های شهروندان نسبت به گذشته افزایش یافته و از توجه شهردار منطقه به مطالبات شهروندی تشکر می کنم.

مجتبی شکری ، شهردار منطقه ، سامانه ۱۸۸۸ را پل ارتباطی خوبی بین مدیریت شهری و شهروندان عنوان کرد و افزود : مستمراً عملکرد معاونت ها ، ادارات ونواحی به منظور اصلاح و بهبود روش ها رصد می شود.

او ادامه داد : با توجه به رویکرد های اصلی سامانه ۱۸۸۸ شامل پاسخگویی مدیران، تکریم شهروندان و جلوگیری از درخواستهای حضوری آنان؛ مشارکت شهروندان و مدیران محلی در تصمیم گیریهای مدیریت شهری و شناسایی نقاط قوت و ضعف و طرح ابتکارانه از قبیل سکوی شهروندی در نظر داریم ؛ ضمن جلب رضایتمندی شهروندان ، مشکلات مردمی را به حداقل برسانیم .

شهردار منطقه ۱۳ در جلسه آنلاین ارتباط مستقیم تلفنی از طریق سامانه ۱۸۸۸ به مطالبات شهروندان پاسخ داد.

در جلسه انلاین ارتباط مستقیم شهردار منطقه که با حضور مدیران شهری منطقه ۱۳ همراه بود؛ به ده ها پیام شهروندان منطقه به صورت ارتباط مستقیم تلفنی پیرامون موضوعات مرتبط با مباحث شهری از جمله پیام های شهرسازی، منابع انسانی، خدمات شهری، عمرانی، ترافیکی در منطقه رسیدگی و دستورات لازم برای اجرای آن صادر شد. همچنین تعدادی پیام تقدیر و تشکر برای مدیریت شهری منطقه ثبت شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=60534
  • 486 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.