افزونه پارسی دیت را نصب کنید

اخبار لحظه

ضرورت تبدیل آذربایجان غربی به قطب تولید طلای ایران افتتاح دفتر مطالعات راهبردی پتروشیمی تعیین حداقل دستمزد کارگران در سال آینده صدور مجوز تولید ۱۵۰ میلیون تن فولاد جدیدترین قیمت اجاره خانه‌ در سلسبیل تهران ضرورت نوسازی بافت‌های فرسوده تهران ناترازی انرژی مانع از تحقق کامل شعار جهش تولید افزایش دستمزدها گام بلندی به سوی عدالت اجتماعی رشد اقتصادی ۳.۷ درصدی در ۹ ماهه امسال افتتاح ۴ ایستگاه متروی پایتخت در بهار ۱۴۰۴ بارش در تهران از آخرین روز سال افزایش بلیت باغ پرندگان در سال آینده تصویب لایحه تفریغ بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران اعلام ویژه برنامه‌های نوروزی موزه ملک افزایش ۱۷۰ کیلومتری متروی تهران راه ادویه تنها مسیر ایران برای بازگشت به شکوه گردشگری تاثیر ورزش بر عملکرد مغز جریمه میلیاردی باشگاه پرسپولیس تایید محکومیت پرسپولیس در کمیته استیناف استرس از عوامل موثر بر افزایش وزن کاهش ۱۳ درصدی صادرات زنجیره فولاد ایران انجام همه تعهدات ارزی پتروشیمی‌ها توسعه اقتصادی با مالیات هوشمند تأمین مالی صنایع فولادی و معدنی از بخش خصوصی انتقاد مجلس از قیمت و میزان خوراک تحویلی به پتروشیمی‌ها ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه معادن نقش کلیدی صنعت نفت در ناترازی انرژی تداوم فعالیت سامانه هوشمند سوخت تصویب لایحه الحاق دولت ایران به موافقتنامه وین ضرورت ایجاد سامانه یکپارچه اطلاعات تولید و عرضه کالاهای کشاورزی افزایش ۳۶.۸ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌های تهران در سال آینده مشارکت بخش خصوصی در راه‌اندازی بزرگ‌ترین شهربازی پایتخت سرمایه‌گذاری ۳۳۰ میلیون دلاری دولت برای توسعه حمل‌ونقل عمومی برنامه‌ریزی شهرداری تهران برای ساماندهی دست‌فروشان زیباسازی ۱۰۰ میدان تهران برای نوروز آغاز به کار سامانه خزانه واحد شهرداری تهران از سال آینده

1

تحولات بزرگ دیجیتالی بیمه رازی در راه است

  • کد خبر : 59347
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
تحولات بزرگ دیجیتالی بیمه رازی در راه است
معاون برنامه ریزی و نوآوری شرکت بیمه رازی اعلام کرد در آینده نزدیک تحولات مهمی در حوزه زیرساخت های فناوری اطلاعات شرکت رخ خواهد داد، به طوریکه شبکه فروش می توانند بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه دهند.

به گزارش سرویس امور بیمه افق تهران، مهندس مهدی ملکی در پنجمین رویداد سه شنبه های پاسخگویی با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات نرم افزار «فناوران» مربوط به معماری این نرم افزار است که باید توسط گردانندگان آن برطرف شود، گفت: بخشی از مشکل هم با ارتقای زیرساخت ها و آموزش شبکه فروش برطرف خواهد شد.
وی افزود: با شرکت ارائه دهنده خدمت فناوران نیز مذاکراتی صورت گرفته است که تا حد امکان خدمات پشتیبانی خود را تقویت و مشکلات رایج را برطرف کند.

ملکی همچنین از راه اندازی وب سرویس بیمه نامه های شخص ثالث در آینده نزدیک خبر داد و با بیان اینکه تاخیر در عملیاتی کردن این پروژه به دلیل عدم ارائه مدل قراردادی از سوی فناوران بوده است اظهار کرد:مسائل فنی انجام شده و سیستم در حال گذراندن مراحل آزمایشی نهایی است به طوریکه امیدواریم نسخه اولیه آن تا یک ماه آینده قابل استفاده شود.

معاون برنامه ریزی و نوآوری شرکت بیمه رازی در ادامه به مشکل عدم امکان استفاده از اپلیکیشن همراز در گوشی های دارای سیستم عامل آی اُ اس (IOS) اشاره کرد و با بیان اینکه با تغییر تکنولوژی به زودی همه خدمات وب سایت و اپلیکیشن شرکت بیمه رازی یکسان سازی خواهد شد، گفت: با این اقدام، خدمات دیجیتال شرکت بدون وابستگی به سیستم عامل گوشی تلفن همراه ارائه می شود.

مهندس ملکی در ادامه به موضوع ارائه تخفیف های بیش از حد در اپلیکیشن های فروش بیمه نامه پرداخت و با اشاره به این که این شرکت ها عموما بر اساس نحوه تسویه مورد توافق با شرکت های بیمه و یا از طریق وام های دریافتی از سرمایه گذاران، تخفیف هایی را در فروش اعمال می کنند، گفت: آنها علاقه مندند به جای سود بیشتر در فروش، بازار خود را توسعه دهند و ابزار تخفیف را در این جهت به کار می گیرند.

وی با تایید اینکه چنین روشی باعث نگرانی شبکه فروش شده است، اظهار کرد: در جهت صیانت و حمایت از شبکه فروش و به منظور انجام یک رقابت سالم، از استارت آپ ها خواسته شد بیش از رقم کارمزد، تخفیف دیگری را بر روی فروش بیمه نامه اعمال نکنند که خوشبختانه این روش تا حدودی باعث رضایت شبکه فروش شده است.

او همچنین با اعلام امکان اتصال بیمه های خرد به اپلیکیشن همراز گفت: توسعه کسب و کار دیجیتال، از مهمترین رویکردهای ماست و ضمن بهبود فرایندها، در سال جاری محصولات بیشتری از این نوع ارائه خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و نوآوری شرکت بیمه رازی در ادامه به آغاز اجرای عملیات دریافت بیمه های شخص ثالث و بدنه اتومبیل از طریق پیامک در آینده نزدیک اشاره کرد و در پاسخ به این سوال که آیا امکان پرداخت اقساط همه بیمه نامه ها از طریق اپلیکیشن همراز وجود دارد، گفت: امکان پرداخت اقساط در وب سایت وجود دارد ولی پس از عملیات یکپارچه سازی همه سرویس ها در همه درگاه ها قابل استفاده خواهد بود.

معاون برنامه ریزی و نوآوری شرکت بیمه رازی اطمینان داد که شرکت بیمه رازی، حافظ منافع شبکه فروش است و هیچ اقدامی در آن انجام نمی شود، مگر آن که منافع شبکه فروش در آن لحاظ شده باشد؛ وی همچنین از بررسی امکان مشاهده خسارت در اپلیکیشن همراز برای تمامی رشته ها خبر داد.

ملکی با تاکید بر اینکه در بیمه گری دیجیتال هیچگاه فروش مستقیم در بیمه رازی اتفاق نمی افتد، اظهار کرد: در راستای استراتژی های جدید شرکت پیرامون نماینده محوری، امکانات بسیار خوبی بر روی اپلیکیشن موبایلی بیمه رازی طراحی شده است که نقش نمایندگان را بیش از پیش پررنگ خواهد کرد.

او راه اندازی سامانه کنسرسیوم آتش سوزی در زیرساخت بلاک چین توسط شرکت بیمه رازی را افتخاری بزرگ برای این شرکت خواند و تاکید کرد که اقدامات مرتبط با تحول دیجیتال در راستای ارتقای کیفیت خدمات شرکت بیمه رازی متوقف نخواهد شد.

در پایان این نشست ، تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط دکتر ناصرالدین اسلامی فرد ، مدیر روابط عمومی و بین الملل به مهندس ملکی معاونت محترم برنامه ریزی و نوآوری اهدا گردید.

قابل ذکر است در ۴ نشست پیشین پاسخگویی، مدیر عامل شرکت بیمه رازی، معاونت محترم فنی بیمه های غیر زندگی، معاونت محترم فنی بیمه های زندگی و معاونت  محترم توسعه بازار و فروش شرکت کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=59347
  • 56 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی