تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها انتقاد از عملکرد شهردار در بی‌توجهی به تکثر سلایق فرهنگی تهران پیش‌بینی وضعیت تورم در ایران شرکای تجاری معدنی در سال ۱۴۰۲ مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ رونق صادرات با حذف ارز نیمایی در صنعت فولاد حذف سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله بیماری‌های قلبی از شایع‌ترین علل مرگ‌ در دنیا افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار افتتاح بلدیه تا روز تهران کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت سرنوشت نامعلوم عمارت مسعودیه تهران نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال جزئیات فروش آنلاین میوه در میادین و میوه و تره‌بار تهران شیوه‏‏‌های معدن‌کاری با مسئولیت اجتماعی تغییر سقف برداشت از حساب بانکی افزایش تعطیلی‌ها مخالف تحقق شعار سال بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس تاثیر تحریم‌های تازه بر نفت ایران ۵۸ ‌درصد عرضه شمش فولادی بدون مشتری ریزش دیوار دومین بنای خشتی و گلی ایران تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا ورود ۵۰۰۰ اتوبوس جدید تا پایان سال به تهران آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز ضرورت ارائه لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران انتقاد از عملکرد شهرداری در توجه به معماری ایرانی- اسلامی انتقاد از نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها اعلام زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن

17

در شابش از جدیدترین قیمت های خرید خانه مطلع می شوید

  • کد خبر : 59095
  • 24 خرداد 1400 - 14:15
در شابش از جدیدترین قیمت های خرید خانه مطلع می شوید
شفافیت و آگاهی در تمامی امور یکی از ابزارهایی است که نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. با ارائه کامل گزارشات و شفافیت سازی در بازارهایی مانند: ارز، طلا، مسکن و سکه می توان مردم را از روند نوسانات و تغییرات در بازار مطلع کرد و به آنها در تصمیم گیری برای قیمت گذاری و سرمایه گذاری کمک کرد.

افق تهران؛ همان طور که می دانید بازار مسکن در سال‌های اخیر نوسانات بسیار زیادی را تجربه کرده و در طی چند سال گذشته به بالاترین نرخ خود رسیده است. از طرفی عدم ثبات در قیمت ارز، افزایش قیمت مصالح و عوامل متعدد دیگر نیز باعث تغییر قیمت ها به صورت افزایشی شده است.

در همین راستا و به منظور ارائه گزارشات دقیق از بازار مسکن و اطلاع رسانی مردم برای خرید و یا قیمت گذاری ملک خود وب سایت شابش، اقدام به ارائه گزارشات قیمت خرید و رهن و اجاره خانه در کل مناطق ۲۲ گانه تهران کرده است. این گزارشات بر اساس آگهی های ثبت شده مشاورین املاک معتبر در سرتاسر شهر تهران بدست آماده است. برای مشاهده این آمار و ارقام می توانید وارد وب  شوید و در قسمت بالای صفحه گزینه قیمت خانه را انتخاب کنید. shabesh.com سایت

در صفحه‌ی قیمت خانه شما می توانید قیمت هر محله را در منطقه‌ای که قرار دارد به صورت متراژ و سال ساخت مشاهده کنید. همچنین در کنار قیمت‌ها، گزارش افزایش و یا کاهش قیمت هم به صورت درصدی قابل مشاهده است.

وب سایت شابش به دلیل تخصصی بودن آن از کیفیت و سرعت بسیار بالایی برخوردار است که همین عامل باعث می‌شود تا کاربران سریع‌تر جستجو کنند و آگهی های باکیفیتی را مشاهده کنند. بیشتر آگهی های وب سایت شابش دارای تصاویر و فیلم های واقعی از ملک است که کاربران بجای مشاهده حضوری می توانند به صورت مجازی از خانه دیدن کنند. با این کار هم در زمان افراد صرفه‌جویی می شود و هم در روزهای کرونایی به حفظ سلامتی و رعایت فاصله اجتماعی کمک می‌شود.

وب سایت شابش چه دغدغه‌هایی را در زمان خرید خانه برای شما بر طرف می کند؟

سریع و هوشمندانه جستجو می کنید

یکی از مهم ترین و و اصلی ترین ویژگی‌ وب سایت شابش، تخصصی بودن آن است. و همین عامل باعث بالا رفتن کیفیت آگهی های آن می شود. اپلیکیشن و وب سایت شابش از سرعت بالایی برخوردار است و شما در زمان کار کردن با آن هرگز احساس کندی و نارضایتی نخواهید داشت.

 

مشاورین املاک معتبر را شناسایی می کنید

بیشتر افراد بر این باورند که مشاورین املاک در انجام معاملات صداقت کافی ندارند. و  به مشاورین اعتماد لازم را ندارند. این تصور کاملا غلط و نادرست است. یک مشاور املاک خوب و کاربلد می تواند به شما در زمان خرید و یا فروش ملک کمک بزرگی کند. می تواند ملک شما را به درستی قیمت گذاری کند در زمان مشخص شده اقدام به خرید و یا فروش ملک شما کند. مشتری و یا فروشنده واقعی برای شما پیدا کند.

ما در وب سایت شابش با مشاورین املاکی فعالیت می کنیم که دارای پروانه کسب هستند و سابقه درخشانی در حوزه املاک و مستغلات دارند. مشاورین املاک قبل از ثبت آگهی و فعالیت در وب سایت شابش توسط تیم کارشناسی مورد بررسی قرار می گیرند و بعد از تایید کارشناسان اجازه ثبت آگهی دارند. در نتیجه شما به راحتی می توانید یک مشاور املاک معتبر و قابل اعتماد را پیدا کنید.

برقراری ارتباط سریع و راحت

بیشتر افراد امروزه شاغل هستند و زمان کافی در طول روز برای جستجوی ملک ندارند. در نتیجه زمان غروب و یا شب را برای جستجوی ملک در اینترنت انتخاب می کنند. معمولا در این زمان بیشتر مشاورین پاسخگوی مشتریان نیستند. اما با قابلیت واتساپ شابش می توانید در هر ساعتی از شبانه روز درخواست خود را برای مشاور ارسال کنید.

این قابلیت تنها در وب سایت شابش وجود دارد. و هم برای کاربران و هم مشاورین بسیار کاربردی است.

مشاهده آگهی های واقعی

یکی از مهم ترین دغدغه های هر فردی در زمان جستجوی آنلاین ملک شناسایی آگهی های واقعی است. در وب سایت شابش تمامی آگهی ها توسط تیم کنترل کیفیت بر اساس معیار های مشخص شده بررسی و سپس تایید می‌شود. با این کار شما به راحتی می توانید به شابش اعتماد کنید و با خیال راحت خونه‌ی ایده آل خودتون رو جستجو کنید.

اطلاع از جدیدترین قیمت ها

بازار مسکن در سال های اخیر فراز و نشیب های بسیار زیادی را طی کرده و قیمت ملک هر روز متفاوت تر از روز گذشته بوده است. به همین دلیل بیشتر متقاضیان در زمان خرید به‌دنبال یک آمار صحیح در رابطه با قیمت های خرید مسکن هستند. در وب سایت شابش یک بخش با عنوان قیمت خانه وجود دارد که شما را از قیمت لحظه‌ای ملک در تمام مناطق تهران و کرج مطلع می‌کند. به عنوان مثال: قیمت خرید آپارتمان در پونک در ماه های اخیر برای ملک های زیر ۵ سال ساخت متری ۵۱،۲۶۰،۰۰۰ تومان و خرید آپارتمان در جنت آباد شمالی متری۳۹،۵۱۰،۰۰۰ تومان گزارش شده است.

این آمار توسط آگهی های ثبت شده مشاورین در مناطق است و تمامی قیمت های آن واقعی و قابل اعتماد است. با مراجعه به این بخش دغدغه شما در رابطه با مطلع شدن از قیمت ها کاملا برطرف می‌شود.

تهیه شده در شابش وب سایت تخصصی درج آگهی املاک

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=59095
  • 22 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.