تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تاکید بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی مخالفت نکونام با درخواست ملی‌پوشان استقلال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳

4

زنجبیل برای لاغری

  • کد خبر : 58780
  • 21 خرداد 1400 - 11:34
زنجبیل برای لاغری
زنجبیل ریشه‌ی مفیدی است که به چربی سوزی کمک زیادی می‌کند. چای زنجبیلی یکی از طبیعی‌ترین درمان‌های موجود با خواص فوق‌العاده‌ای است.

به گزارش سرویس سلامت افق تهران، زنجبیل نوعی گل است که بیشتر به خاطر خواص ریشه آن و استفاده در پخت و پز، کاشت می‌شود. زنجبیل برای کاهش التهاب، اشتها و بهبود سیستم گوارشی مفید است.

همین مزایای زنجبیل باعث شده بعضی از مردم فکر کنند که برای لاغری هم تاثیر دارد. بعضی از متخصصین معتقدند که مصرف زنجبیل در کنار رژیم غذایی سالم و برنامه ورزشی به لاغری و رسیدن به وزن مناسب کمک می‌کند.

زنجبیل دمای بدن را افزایش می دهد و یک چربی سوز فوق العاده محسوب می شود. ترکیبات ترموژنی این ماده تمام بقایای جمع شده در شکم را از بین می برد.

حتماً می دانید که چربی های این ناحیه به واسطه کم تحرکی، استرس و مشکلات هورمونی بروز می کند. چای زنجبیلی همچنین باعث توقف تولید کورتیزول می شود. اگر روز بدی داشته اید و یا اینکه تمام روز را پشت میز کارتان در برابر رایانه می نشینید و چاق شده اید حتماً این نوشیدنی را در برنامه غذایی تان بگنجانید.

مواد لازم

آب ۱ لیوان معادل ۲۵۰ میلی لیتر
زنجبیل رنده شد ۲ گرم (یک قاشق کوچک)

روش تهیه

آب را داغ کنید و زمانی که به جوش آمد زیر شعله را خاموش کنید. زنجبیل رنده شده را به آن اضافه کرده و اجازه دهید به مدت ۵ دقیقه دم بکشد. می توانید مقداری عسل به نوشیدنی تان اضافه کنید و سریع آن را بنوشید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=58780
  • 20 بازدید

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.