تاریخ : چهارشنبه, ۲ اسفند , ۱۴۰۲

اخبار لحظه

بیست و یکمین همایش ملی تعالی سازمانی معرفی اسامی ۵۵ شرکت برتر در بیستمین همایش ملی تعالی سازمانی اعلام نحوه اطلاع خانواده‌ها از دهک‌بندی یارانه‌ها بررسی سند ملی صنایع دستی ممنوعیت صادرات اقلام یارانه‌ای اعلام قیمت میوه و سبزیجات در بازار تحویل ۶۰ دستگاه پله‌برقی برای نوسازی پل‌های عابر‌پیاده افزایش تولید با عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی افزایش تعرفه ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۳ تغییر جزئیات سهمیه بنزین خودروها تورم مهمترین عامل تضعیف زندگی ایرانیان ناهمخوانی دستمزد کارگران با تورم ضرورت بارگذاری اطلاعات واگذاری املاک شهرداری در سامانه شفافیت رشد ۲.۴ درصدی تجارت خارجی ایران نسبت به سال گذشته نیمی از بدهی بانکی متعلق به شرکت‌های دولتی ورود قطارهای ملی به خط مترو تا پایان سال آینده بررسی لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده شهرداری تهران در شورای شهر تغییر زمان بازی‌های استقلال و پرسپولیس آخرین وضعیت پنجره های نقل و انتقالاتی پرسپولیس دلایل تداوم برخی از حساسیت‌ها تا پایان عمر پیاده روی بهترین روش حفظ سلامت قلب واریز عیدی بازنشستگان کشوری حمایت از تولید مبنای فعالیت دولت سیزدهم ضرورت سرمایه‌گذاری در صنعت فولاد واریز یارانه بهمن ماه دهک‌های چهارم تا نهم جزئیات خروج قطار خط ۲ مترو از ریل فرشهای کلکسیونی عرسین در موزه فرش ایران بارش برف و باران در شمال تهران فرمول جدید محاسبه اقساط نهضت ملی مسکن استرس عامل تشدید کننده بیماری روده تداوم تنبیه بدنی و نقض حقوق دانش‌آموزان در مدارس ثبت آنلاین درخواست کارت سوخت شکوفایی حمل و نقل عمومی پایتخت در سال ۱۴۰۳ ضرورت ورود فوری AFC به پرونده‌های استقلال و پرسپولیس ضرورت تقویت وحدت ملی ضرورت جلوگیری از حرکت خودروهای با پلاک شهرستان در تهران

18

کسب جایگاه کوتاه ترین زمان رسیدگی به درخواست های شهروندان در سامانه ۱۸۸۸ منطقه ۱۳

  • کد خبر : 56883
  • 28 اردیبهشت 1400 - 14:57
شهردار منطقه ۱۳ از کسب کوتاه ترین زمان رسیدگی به درخواست های شهروندان این منطقه در سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ خبر داد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، مجتبی شکری، شهردار منطقه در خصوص کسب جایگاه بهترین زمان رسیدگی به درخواست های شهروندان در سامانه ۱۸۸۸ این منطقه گفت : با توجه به رسالت اصلی سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ منطقه، توانستیم با کسب حداکثری امتیاز ۱۰۰ در کیفیت و کمیت شاخص های ارزیابی ستاد سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ شهرداری تهران و با کاهش زمان رسیدگی به پیام‌ها از ۹ روز به ۷ روز، همچون سال گذشته وضعیت “بسیار مطلوب” منطقه را حفظ وبهترین زمان رسیدگی در بین مناطق ۲۲ گانه را کسب نمائیم.

او اضافه کرد : با توجه به اهمیت و اولویت درخواستهای شهروندی از آخرین درگاه ارتباطی شهروند و شهرداری، به کلیه مدیران ذیربط ابلاغ شده تا در رفع معضلات شهروندان، کمترین زمان ممکن را سرلوحه اقداماتشان قرار داده و با پاسخگویی موثر و کیفی پیشگام در جلب اعتماد شهروندان از مدیریت شهری باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=56883
  • 50 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.