تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تاکید بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳ فعالیت شبانه‌روزی خطوط بی‌آرتی پایتخت ثبت سه اثر تاریخی در فهرست آثار ملی پایتخت

25

افتتاح زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید خوراکیان

  • کد خبر : 43567
  • 10 مهر 1399 - 0:25
افتتاح زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید خوراکیان
با هدف ترویج ورزش همگانی و افزایش سرانه ورزشی در قسمت غربی پایتخت، زمین چمن مصنوعی ۵۰۰۰هزار متر مربعی مجموعه ورزشی شهید خوراکیان با حضور مدیران شهری و ورزشی افتتاح شد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران،  با هدف ترویج ورزش همگانی و افزایش سرانه ورزشی در قسمت غربی پایتخت، زمین چمن مصنوعی ۵۰۰۰هزار متر مربعی مجموعه ورزشی شهید خوراکیان با حضور مدیران شهری و ورزشی افتتاح شد.
سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان: نگاه انسان محوری شهردار تهران و مجموعه شهری، ارزشمند و شایسته تقدیر است
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹، سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان که در این مراسم شرکت کرده بود گفت: ورزش زمینه زندگی بهتر و موفق تر انسان را فراهم می کند و می بایست قدردان زحمات تمام کسانی بود که در زمینه احداث اماکن ورزشی و زیر ساخت ها و ارتقاء سلامتی شهروندان تلاش می کنند.
او به اهمیت جایگاه شهدا و ورزشکاران شهید اشاره کرد و افزود: امروز آرامش و امنیت ما به خاطر جانفشانی بندگان خاص خدا که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند است و هیچ افتخاری برای خانواده ورزش بالاتر از این نیست که بیش از ۵۰۰۰شهید ورزشکار را داردکه تعداد از اماکن ورزشی مزین به نام این عزیزان شده است و این سند افتخاری برای جامعه ورزشی است.
معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان به نقش شهرداری در توسعه اماکن ورزشی اشاره و عنوان کرد: حضور همکارانمان در شهرداری بسیار ارزشمند و افتخار آمیز است که دوشادوش مدیران ورزشی در همه بخش ها تلاش خود را انجام داده تا با هم افزایی نسبت به توسعه اماکن ورزشی در شهر تهران اقدام شود.
او رویکرد انسان محورانه شهرداری را شایسته تشکر دانست و گفت: مشارکت شهرداری تهران در همه بخش های ورزشی، به خصوص نگاه انسان محوری مدیران شهری، ارزشمند و شایسته تقدیر است و به مجموعه وزارت ورزش کمک می کند تا ورزش را توسعه داده و زمینه مشارکت شهروندان در فعالیت های ورزشی را افزایش دهد.
سید مصطفی موسوی شهردار منطقه۹: با تلاش های شهردار تهران فرهنگ دوچرخه سواری در پایتخت در حال گسترش است
در ادامه سید مصطفی موسوی شهردار منطقه۹ گفت: در توسعه سریع شهرها بسیاری از فضاهای ورزشی بواسطه ساخت و سازهای بی رویه گذشته از دست رفته و احداث پروژه های ورزشی حال حاضر در اندک بضاعت باقیمانده فضاهای موجود انجام می شود.
او با اشاره به رویکرد شهرداری تهران افزود: رویکرد شهرداری تهران تاکید بر نگاه انسان محور در شهر و حمل و نقل انسان محورانه است.
شهردار منطقه۹ تاکید کرد: باتلاش های شهردار تهران فرهنگ دوچرخه سواری با احداث زیر ساخت ها در پایتخت در حال اجرا و گسترش است.
موسوی عنوان کرد: با توجه به شرایط ویژه در ایام کرونا و محدودیت رفت و آمدها، می طلبد تا رویکرد علمی به ورزش گسترش پیدا کند که زمینه ساز ارتقاء سلامت شهروندان شود.
او همچنین بیان کرد: مجموعه شهری در منطقه۹ در حال مطالعه بر روی طرحی هست تا یکی از بزرگترین و بهترین پایگاه های ورزش های نو را در منطقه تاسیس کند که امید است با هم افزایی این امر محقق شود.
شهردار منطقه۹ به اجرای برنامه های انسان محور در منطقه اشاره کرد و گفت: در خیابان اجتماعی منطقه سعی شده بخشی از مسیر خودرو به فعالیت های فرهنگی و پیاده محور قرار گیرد و بحث ورزش جدی تر از قبل در منطقه۹ در حال پی گیریست.
رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران: همکاری های متقابل وزارت ورزش و جوانان و شهرداری تهران در افتتاح اماکن ورزشی
رضاگل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران هم که در این مراسم حضور داشت تاکید کرد: افتتاح این زمین چمن با تلاش بی وقفه عاشقان ورزش انجام شد و اخیرا شاهد همکاری هایی متقابلی بین وزارت ورزش و جوانان و شهرداری تهران بوده ایم که با همکاری یکدیگر توانسته اند اماکن ورزشی را در شهر تهران افتتاح کنند.
او ابراز امیدواری کرد که با ادامه نهضت افزایش اماکن ورزشی و افزایش سرانه ها، شرایطی فراهم شود تا جوانان با حضور در فضاهای ورزشی از آسیب های اجتماعی در امان باشند.
لازم به ذکر است در مراسم بهره برداری از زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید خوراکیان که با حضور مدیران شهری و ورزشی از جمله؛ احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، موسوی شهردار منطقه۹،گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، محسنی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران و ایلیکا رئیس تربیت بدنی شمال غرب تهران برگزار شد؛ از خانواده شهید حیدریان نیز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=43567
  • 32 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.