تاریخ : دوشنبه, ۱۹ شهریور , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تبعات قطعی‌های برق مرداد در فروش فولاد کمبود نقدینگی چالش جدید صنعت فولاد مشکلات حقوق دولتی معادن باعث عقب‌افتادگی معادن مجلس در کنار دولت برای مقابله با تورم مشارکت مردم در تولید و اقتصاد ماموریت مهم دولت افزایش تولید فولاد در گرو تامین انرژی افزایش ۲۳ درصدی انرژی تجدیدپذیر در کشور خودکفایی در تامین تجهیزات صنعت پتروشیمی تا ۵ سال آینده ضرورت تنوع‌بخشی به تولید گریدهای پتروشیمی جزئیات انتقال پایتخت ضرورت ارائه گزارش شهرداری به شورای شهر از وضعیت آمادگی تهران برای مهرماه ضرورت پاسخگویی شهردار به شهروندان لزوم تشکیل کارگروه برای حل مشکلات متروی تهران آغاز نوسازی کلیه خطوط معاینه فنی مراکز تهران وزش باد نسبتا شدید در تهران طولانی‌ترین مسیر نمکی ایران در میان ۱۰۰ سایت برتر جهانی شکایت باشگاه پرسپولیس از استقلال آلو؛ میوه ای با خواص درمانی فسخ قرارداد دستیار نکونام در استقلال تاثیر ورزش بر عملکرد مغز آینده‏ صنعت فولاد در گرو رفع تنگناها جبران کمبود تولید بنزین با ساخت پالایشگاه زودبازده افزایش شدید قیمت مسکن در تهران طی یک ماه چالش بدهی۵۰ همتی اوره سازان در دولت چهاردهم جزئیات تمدید قرارداد گازی ایران و ترکیه تبعات قطعی های برق مرداد در فروش فولاد افزایش تدریجی نرخ بهره بین بانکی کریدور زنگزور خط قرمز ایران ورود کمیسیون اقتصادی به موضوع وام‌های نجومی رئیس و اعضای هیات مدیره بورس افزایش هشت دهم درصدی میانگین نمرات امتحانات نهایی افزایش دمای تهران از فردا نمایشگاه بین‌المللی در معرض خطر اعلام ساعات جدید خدمات رسانی مترو تهران در پی تغییر ساعات ادارات ضرورت ساماندهی تاکسی‌های مسافربر شخصی در تهران تحویل دو رام قطار ملی تا پایان سال در صورت تأمین اعتبار تعطیلی قلعه فلک‌الافلاک

6

افزایش رضایتمندی بیمه شدگان از مهمترین اهداف سازمان تامین اجتماعی است

  • کد خبر : 2637
  • 09 مهر 1397 - 7:14
افزایش رضایتمندی بیمه شدگان از مهمترین اهداف سازمان تامین اجتماعی است

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش رضایتمندی و کیفیت خدمات از مهمترین اهداف این سازمان است. به گزارش سزویس امور بیمه افق تهران، به نقل از رسانه سازمان تامین اجتماعی، دکتر مهدی درخشان در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران درمان سراسر کشور با موضوع تبیین مبانی تغییر رفتار در کارکنان مراکز درمانی تامین اجتماعی اظهار داشت: […]

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش رضایتمندی و کیفیت خدمات از مهمترین اهداف این سازمان است.

به گزارش سزویس امور بیمه افق تهران، به نقل از رسانه سازمان تامین اجتماعی، دکتر مهدی درخشان در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران درمان سراسر کشور با موضوع تبیین مبانی تغییر رفتار در کارکنان مراکز درمانی تامین اجتماعی اظهار داشت: ارائه رفتار صحیح و در خور شان به بیمه شدگان، در مراکز درمانی ملکی بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه رفتار نامناسب و تاخیر در انجام کارها، دو عامل اصلی نارضایتی بیماران و مراجعان  است، افزود: باید به سمت تغییر رفتارها حرکت کنیم و فرایندهایی که رفتار کارکنان با بیماران را شکل می دهد، تغییر دهیم.

وی به اقدام شایسته مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی برای اجرای طرح خوشرویی در مراکز درمانی آن استان اشاره کرد و گفت: تمامی همکاران سراسر کشور باید از این طرح الگو بگیرند و در این اقدام موثر، مشارکت نمایند.

دکتر درخشان تاکید کرد: در زمینه توانمند شدن کارکنان و رفع مشکلات آنان نهایت تلاش را داریم.

وی تصریح کرد: با رفتار مناسب و درخور شان به بیمه شدگان تامین اجتماعی که مراکز درمانی این سازمان پناهگاهی برای آنان است، رضایت مندی حداکثری را به دست خواهیم آورد.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی نیز در ادامه این جلسه گفت: خرسندیم که این مقوله مهم در دستور کار این سازمان قرار گرفته است و در زمینه ارتباط با مخاطبان و رفتار بهینه، نهایت تلاش  حاصل می شود.

دکتر محمد توانایی با بیان اینکه این موضوع به صورت یک فرهنگ باید نهادینه شود، افزود: زمانی که ببیمار با شرایط درد و رنج بیماری به مراکز درمانی مراجعه می نماید، شرایط مناسبی ندارد از اینرو برخورد صحیح و رسیدگی به این مقوله بسیار حائز اهمیت است.

معاون برنامه ریزی و نظارت اداره کل درمان مستقیم نیز در ادامه این جلسه، تصریح کرد: ایجاد رضایتمندی مخاطبان و بیمه شدگان اقدام بزرگی است که باید در جهت آن تلاش مضاعف نماییم.

دکتر سید مجید صادقی راد افزود: رضایتمندی مراجعین به مراکز درمانی تامین اجتماعی، به عنوان یک شاخص مهم کیفیت مراقبت سلامت محسوب می شود.

رئیس گروه مدیریت بیمارستانی اداره کل درمان مستقیم نیز با بیان اینکه رضایتمندی بیمار با عوامل متعددی مواجه است، گفت:  انتظارات بیمار از خدمات و نگرش او تأثیر زیادی در رضایتمدی دارد. سایر عوامل روانی- اجتماعی نیز در میزان رضایت بیمار مؤثر هستند.

سید مرتضی دادخواه افزود: واکنشی که بیمار به میزان جنبه های مختلف خدماتی که دریافت کرده نشان می دهد را رضایتمندی می گویند و طبق نظرسنجی های انجام شده از مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی، اخلاق و رفتار پزشکان و پرستاران، بیشترین نقش را در رضایتمندی مردم داشته است.

گفتنی است در ادامه این جلسه، مدیران درمان سراسر کشور، به بیان نظرات و دیدگاه های خود در خصوص این بحث پرداختند.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=2637
  • 72 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی