تاریخ : یکشنبه, ۶ اسفند , ۱۴۰۲

اخبار لحظه

ارزآوری ۱۶ میلیارد دلاری صنعت پتروشیمی در یک سال گذشته ایران جزء تولیدکنندگان برتر محصولات پروتئینی رشد ۵.۱ درصدی اقتصاد ایران در پاییز کاهش ۲۲ درصدی تولید زغال سنگ در ایران دهک‌های یک تا هفت درآمدی مشمول یارانه مضاعف تاثیر کلسیم بر تقویت حافظه رونق مشارکت سیاسی نشان از پویایی نظام اجتماعی بارش برف در پایتخت جزئیات ‌ثبت ملی باغ هشت هکتاری رامسر اجرا ۱۲۰ طرح پتروشیمی در کشور طرح جدید برای نظافت پایتخت انتخاب هوشمندانه راهبردهای توسعه صنعت پتروشیمی در دولت سینزدهم مخالفت با افزایش ۲ درصدی حقوق کارمندان ضرورت پایش تراکنش‌های غیرواقعی نانوایان ضرورت طراحی سند کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه کار ضرورت تکمیل سازه پارکینگ نیایش تا پایان تابستان پیش بینی بودجه برای خرید اتوبوس‌های جدید پایتخت در سال آینده مواد غذایی مفید در درمان آنفولانزا تکلیف نهایی پدیده لیگ و استقلال جزئیات فعالیت میادین “میوه و تره‌و‌بار و مراکز منتخب معاینه فنی خودرو تهران” در روز یکشنبه اجرای نورپردازی سه بُعدی در پایتخت احتمال کولاک برف در تهران صادرات غیرمجاز محصولات فولادی ایرانی به کشورهای همسایه افزایش تولید محصولات فولادی فعالیت ۱۵ مرکز معاینه فنی تهران در روز نیمه شعبان ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی جزئیات نحوه اعتراض به دهک‌بندی یارانه‌ها ثبت نام نامزدهای مجلس در سامانه «انتخاب ایران» آئین نامه‌ها مانع از اجرای قانون رتبه بندی معلمان صادرات بیش از ۹۰ درصد آهن اسفنجی در تابستان جزئیات پروژه ساخت مسکن صنعتی در تهران جزئیات عوارض شهری در سال ۱۴۰۳ نرخ بیکاری فارغ‌التحصیلان دکترا ضرورت بهره‌گیری از دوچرخه‌ در تهران اعلام سقف نرخ سود سپرده‌های بانکی افزایش ۳۰ درصدی ­تولید ماشین‌آلات معدنی

5

افزایش رضایتمندی بیمه شدگان از مهمترین اهداف سازمان تامین اجتماعی است

  • کد خبر : 2637
  • 09 مهر 1397 - 7:14
افزایش رضایتمندی بیمه شدگان از مهمترین اهداف سازمان تامین اجتماعی است

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش رضایتمندی و کیفیت خدمات از مهمترین اهداف این سازمان است. به گزارش سزویس امور بیمه افق تهران، به نقل از رسانه سازمان تامین اجتماعی، دکتر مهدی درخشان در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران درمان سراسر کشور با موضوع تبیین مبانی تغییر رفتار در کارکنان مراکز درمانی تامین اجتماعی اظهار داشت: […]

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش رضایتمندی و کیفیت خدمات از مهمترین اهداف این سازمان است.

به گزارش سزویس امور بیمه افق تهران، به نقل از رسانه سازمان تامین اجتماعی، دکتر مهدی درخشان در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران درمان سراسر کشور با موضوع تبیین مبانی تغییر رفتار در کارکنان مراکز درمانی تامین اجتماعی اظهار داشت: ارائه رفتار صحیح و در خور شان به بیمه شدگان، در مراکز درمانی ملکی بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه رفتار نامناسب و تاخیر در انجام کارها، دو عامل اصلی نارضایتی بیماران و مراجعان  است، افزود: باید به سمت تغییر رفتارها حرکت کنیم و فرایندهایی که رفتار کارکنان با بیماران را شکل می دهد، تغییر دهیم.

وی به اقدام شایسته مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی برای اجرای طرح خوشرویی در مراکز درمانی آن استان اشاره کرد و گفت: تمامی همکاران سراسر کشور باید از این طرح الگو بگیرند و در این اقدام موثر، مشارکت نمایند.

دکتر درخشان تاکید کرد: در زمینه توانمند شدن کارکنان و رفع مشکلات آنان نهایت تلاش را داریم.

وی تصریح کرد: با رفتار مناسب و درخور شان به بیمه شدگان تامین اجتماعی که مراکز درمانی این سازمان پناهگاهی برای آنان است، رضایت مندی حداکثری را به دست خواهیم آورد.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی نیز در ادامه این جلسه گفت: خرسندیم که این مقوله مهم در دستور کار این سازمان قرار گرفته است و در زمینه ارتباط با مخاطبان و رفتار بهینه، نهایت تلاش  حاصل می شود.

دکتر محمد توانایی با بیان اینکه این موضوع به صورت یک فرهنگ باید نهادینه شود، افزود: زمانی که ببیمار با شرایط درد و رنج بیماری به مراکز درمانی مراجعه می نماید، شرایط مناسبی ندارد از اینرو برخورد صحیح و رسیدگی به این مقوله بسیار حائز اهمیت است.

معاون برنامه ریزی و نظارت اداره کل درمان مستقیم نیز در ادامه این جلسه، تصریح کرد: ایجاد رضایتمندی مخاطبان و بیمه شدگان اقدام بزرگی است که باید در جهت آن تلاش مضاعف نماییم.

دکتر سید مجید صادقی راد افزود: رضایتمندی مراجعین به مراکز درمانی تامین اجتماعی، به عنوان یک شاخص مهم کیفیت مراقبت سلامت محسوب می شود.

رئیس گروه مدیریت بیمارستانی اداره کل درمان مستقیم نیز با بیان اینکه رضایتمندی بیمار با عوامل متعددی مواجه است، گفت:  انتظارات بیمار از خدمات و نگرش او تأثیر زیادی در رضایتمدی دارد. سایر عوامل روانی- اجتماعی نیز در میزان رضایت بیمار مؤثر هستند.

سید مرتضی دادخواه افزود: واکنشی که بیمار به میزان جنبه های مختلف خدماتی که دریافت کرده نشان می دهد را رضایتمندی می گویند و طبق نظرسنجی های انجام شده از مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی، اخلاق و رفتار پزشکان و پرستاران، بیشترین نقش را در رضایتمندی مردم داشته است.

گفتنی است در ادامه این جلسه، مدیران درمان سراسر کشور، به بیان نظرات و دیدگاه های خود در خصوص این بحث پرداختند.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=2637
  • 11 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.