تاریخ : چهارشنبه, ۲ اسفند , ۱۴۰۲

اخبار لحظه

معرفی اسامی ۵۵ شرکت برتر در بیستمین همایش ملی تعالی سازمانی اعلام نحوه اطلاع خانواده‌ها از دهک‌بندی یارانه‌ها بررسی سند ملی صنایع دستی ممنوعیت صادرات اقلام یارانه‌ای اعلام قیمت میوه و سبزیجات در بازار تحویل ۶۰ دستگاه پله‌برقی برای نوسازی پل‌های عابر‌پیاده افزایش تولید با عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی افزایش تعرفه ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۳ تغییر جزئیات سهمیه بنزین خودروها تورم مهمترین عامل تضعیف زندگی ایرانیان ناهمخوانی دستمزد کارگران با تورم ضرورت بارگذاری اطلاعات واگذاری املاک شهرداری در سامانه شفافیت رشد ۲.۴ درصدی تجارت خارجی ایران نسبت به سال گذشته نیمی از بدهی بانکی متعلق به شرکت‌های دولتی ورود قطارهای ملی به خط مترو تا پایان سال آینده بررسی لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده شهرداری تهران در شورای شهر تغییر زمان بازی‌های استقلال و پرسپولیس آخرین وضعیت پنجره های نقل و انتقالاتی پرسپولیس دلایل تداوم برخی از حساسیت‌ها تا پایان عمر پیاده روی بهترین روش حفظ سلامت قلب واریز عیدی بازنشستگان کشوری حمایت از تولید مبنای فعالیت دولت سیزدهم ضرورت سرمایه‌گذاری در صنعت فولاد واریز یارانه بهمن ماه دهک‌های چهارم تا نهم جزئیات خروج قطار خط ۲ مترو از ریل فرشهای کلکسیونی عرسین در موزه فرش ایران بارش برف و باران در شمال تهران فرمول جدید محاسبه اقساط نهضت ملی مسکن استرس عامل تشدید کننده بیماری روده تداوم تنبیه بدنی و نقض حقوق دانش‌آموزان در مدارس ثبت آنلاین درخواست کارت سوخت شکوفایی حمل و نقل عمومی پایتخت در سال ۱۴۰۳ ضرورت ورود فوری AFC به پرونده‌های استقلال و پرسپولیس ضرورت تقویت وحدت ملی ضرورت جلوگیری از حرکت خودروهای با پلاک شهرستان در تهران افزایش ۵ درصدی عوارض حفظ و گسترش فضای سبز

5

خدمات ویژه برای دارندگان کارت خوان های بانک ملّی ایران

  • کد خبر : 2441
  • 02 مهر 1397 - 19:10

صاحبان کسب و کار و پذیرندگان پایانه های فروش شرکت پرداخت الکترونیک سداد، می توانند با نصب اپلیکیشن و اتوماسیون پشتیبانی «پالس» بر روی تلفن همراه خود علاوه بر دسترسی به راحت ترین شیوه ثبت و یادآوری تعهدات مالی، به آسانی عملکرد کارتخوان خود را مشاهده کنند. به گزارش سرویس امور بانکی افق تهران، به […]

صاحبان کسب و کار و پذیرندگان پایانه های فروش شرکت پرداخت الکترونیک سداد، می توانند با نصب اپلیکیشن و اتوماسیون پشتیبانی «پالس» بر روی تلفن همراه خود علاوه بر دسترسی به راحت ترین شیوه ثبت و یادآوری تعهدات مالی، به آسانی عملکرد کارتخوان خود را مشاهده کنند.

به گزارش سرویس امور بانکی افق تهران، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، پالس، اپلیکیشنی با ویژگی های جذاب و کاربردی است که برای ارایه خدمات پشتیبانی به پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک سداد طراحی شده و افراد می توانند با نصب این اپلیکیشن، به صورت یکجا به گستره وسیعی از خدمات که پیش از این عرضه آنها از راه های متعددی چون شعب بانکی، وب سایت و تلفن انجام می شد، دسترسی داشته باشند.

از طریق داشبورد موجود در صفحه اصلی نیز امکان مشاهده کارکرد کارتخوان در روزها و هفته های گذشته میسر است و کاربران می توانند از گزارش های متنوع با امکان جست و جوی پیشرفته بهره مند باشند.

ارایه گزارش های در لحظه دیگر امکان کاربردی و جذاب اپلیکیشن پالس است. از آنجایی که گزارش های بانکی اغلب کلی و تفکیک نشده اند، از این رو پالس این مشکل را مرتفع کرده است و افراد می توانند به ریز تراکنش های خود دسترسی داشته باشند.

در بخش یادآوری این اپلیکیشن هم با ثبت طلب ها و بدهی ها، تعهدات مالی در موعد مقرر یادآوری می شوند و در صورتی که یک تراکنش پس از ۷۲ ساعت به حساب مورد نظر واریز نشد، می توان آن را در بخش مغایرت ها ثبت کرد تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

همچنین فهرست تمامی خطاهای ظاهر شده روی کارتخوان و نحوه رفع آنها را می توان در بخش راهنمای خطاها مشاهده کرد.

کاربران اپلیکیشن پالس علاوه بر بهره مندی از امکانات متنوع آن در همان حال که مشغول کسب و کار خود هستند، می توانند در طرح های گوناگون نیز کسب امتیاز کنند و مشمول دریافت پاداش های نقدی و غیرنقدی در جشنواره نیز باشند.

این اپلیکیشن از طریق بازار و گوگل پلی قابل دانلود است. همچنین با ارسال عدد ۶ به شماره ۲۰۰۰۴۴۴ و یا مراجعه به سایت Sadadpsp.ir می توان به این اپلیکیشن دسترسی داشت.

 

انهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=2441
  • 12 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.