تاریخ : سه شنبه, ۲۷ آبان , ۱۴۰۴

اخبار لحظه

اعلام آمادگی شهرداری برای مدیریت آب شهر تهران جلوگیری از آسیب به شهر با رعایت مصوبات شورا حمل و نقل از مهم‌ترین چالش‌های مدیریت شهری ایران نیازمند هوشمندسازی توزیع کالاهای اساسی کاهش شدید ساخت و ساز در کشور افزایش قند خون در پی مصرف قندهای طبیعی اعمال نرخ سوم برای کارت سوخت جایگاه‌ها تایید افزایش حقوق بازنشستگان راه‌اندازی سامانه «سیمین» برای تسهیل و هوشمندسازی خدمات یارانه نقدی بازسازی ناوگان اتوبوسرانی از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری تامین اتوبوس از اولویت‌های شورای شهر تهران افزایش تولید آسفالت در کشور ضرورت رفع اختلافات با آبفا درباره نرخ فروش پساب برای آبیاری فضای سبز ضرورت دریافت مجوز دولت از مجلس برای حذف ارز ترجیحی تغییر شیوه پرداخت کالابرگ شیوع آنفولانزا و کرونای تیغی در کشور بهره‌برداری از متروی شهرری تا پایان سال ۱۴۰۴ کمک شورای شهر برای انتقال آب طالقان و لار به تهران جزئیات تخریب سکوی نمایش تئاتر شهر انتقاد از تخریب کاخ مروارید مهرشهر کرج من و تو، فاصلۀ عمیق موسیقی با مخاطب آغاز طراحی و جانمایی ورزشگاه مدرن در پایتخت کالابرگ‌ الکترونیکی از خطوط قرمز مجلس ژنتیک و افزایش سن از عوامل مؤثر در بروز آلزایمر افزایش خطر ابتلا به عفونت‌های تنفسی در پاییز قیمت زمین عامل اصلی گرانی قیمت مسکن افزایش ترجیحی نرخ ارز عامل افزایش قیمت کالاهای اساسی افزایش ۶۰ درصدی قیمت لبنبات در بازار جزئیات تغییر تخصیص طرح کالابرگ به شهروندان افزایش ۵۰ درصدی حقوق در انتظار بازنشستگان تحقق عدالت در پایتخت در گرو تحقق اهداف دوره ششم مدیریت شهری اصلاحات جدید در انتظار حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت تداوم پرداخت یارانه‌ و کالابرگ به نیازمندان در سال آینده کمبود اتوبوس در حمل و نقل تهران جذب سرمایه‌گذار در گرو ثبات قوانین اقتصادی ماینرها از دلایل اصلی ناترازی برق

2

توسعه شبکه یکپارچه پیاده‌راهی از پروژه‌ اولویت‌دار مدیریت شهری

  • کد خبر : 171631
  • 22 مهر 1404 - 11:20
توسعه شبکه یکپارچه پیاده‌راهی از پروژه‌ اولویت‌دار مدیریت شهری
معاون شهردار تهران بیان کرد: ایجاد و توسعه شبکه یکپارچه پیاده‌راهی و وسایل نقلیه پاک به عنوان پروژه‌ اولویت‌دار مدیریت شهری، نیازمند اقدام هماهنگ مدیران شهری است.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران؛ سجاد محمدعلی‌نژاد معاون شهردار تهران، اتصال بوستان‌ها به یکدیگر و گسترش فضای سبز به منظور «ایجاد شبکه یکپارچه پیاده‌راهی و وسایل نقلیه پاک» را از هدف‌گذاری‌های مهم و مورد تأکید مدیریت شهری برشمرد که تحقق آن، نیازمند اقدام هماهنگ مدیران شهری است.

وی در ادامه بر اهمیت رفع موانع اجرایی و توسعه قطعه نخست مسیر سرزندگی به بوستان‌های مجاور تأکید کرد و خواستار توجه ویژه و اقدام متناسب با زمان‌بندی اجرای فازهای جدید، از سوی تمامی متولیان پروژه شد.

در ادامه شهردار منطقه ۲ تهران، بازخوردهای مردمی نسبت به بهره‌برداری قطعه نخست مسیر سرزندگی به طول ۴۷ کیلومتر در شمال غرب تهران را مرور کرد و در ادامه گزارش توسعه این مسیر یکپارچه و اتصال آن به بوستان‌های گفت‌وگو و گل‌ها و همچنین برج میلاد را ارائه کرد.

در ادامه شهرداران مناطق ۳ و ۶ و مدیران عامل معاونت فنی و عمرانی شهرداری، آخرین وضعیت مطالعات و عملیات اجرایی گسترش مسیر سرزندگی به «ملاصدرا و میدان ونک» و همچنین «اتصال بوستان گفت‌وگو به امیرآباد» را از طریق پل‌های پیاده‌راهی بر روی بزرگراه شهید چمران بازگو کردند.

به گفته معاون شهردار تهران، اتصال بوستان‌ گفت‌وگو به امیرآباد و محدوده کوی دانشگاه از دو طریق دنبال خواهد شد تا دسترسی مطلوب و پرتقاضای ارتباط میان متروی بوستان گفت‌وگو تا امیرآباد شمالی ایجاد شود.

محمدعلی‌نژاد در ادامه با اشاره به اهمیت تمرکز بر پروژه‌های سازگار با نشاط و سرزندگی شهر، خواستار تسریع در انجام اقدامات اجرایی این پروژه شد و حمایت و پشتیبانی معاونت مالی و اقتصاد شهری از هرگونه اقدام در این پروژه اولویت‌دار را یادآور شد.

در پایان مقرر شد، با اتصال‌ بوستان‌های مجاور بزرگراه‌های شهید چمران و شهید همت، بهسازی فضای سبز و نصب تجهیزات، محدوده مسیرسرزندگی تا پایان سال جاری به ۱۰۰ کیلومتر افزایش یابد.

گفتنی است، گام نخست پروژه اولویت‌دار مسیر سرزندگی به طول ۴۷ کیلومتر، ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۳ به بهره‌برداری رسید و فازهای توسعه‌ای آن به تدریج در حال احداث است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=171631
  • 95 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.