تاریخ : جمعه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۴

اخبار لحظه

آغاز قطع موقت آب مشترکان بد مصرف تهران اعلام برنامه کمیسیون انرژی مجلس برای سرمایه‌گذاری در صنعت نفت تفحص مجلس از بانک مرکزی درباره بانک‌های ناسالم سود ۱۵ همتی تهرانی‌ها در خرید از بازار میوه و تره‌بار در سال ۱۴۰۳ انتقاد از افزایش نرخ تاکسی‌های اینترنتی آغاز واگذاری تاکسی‌های برقی شاسی‌بلند از ۲ ماه آینده افزایش قیمت کالاهای اساسی در بازار دردسر جدید مستاجران در سال ۱۴۰۴ آغاز حذف یارانه سه دهک درآمدی بوشهر کاندیدای اصلی پایتختی اقتصادی کشور کاهش ساعات کاری ادارات از ۱۵ خرداد ناترازی چالش جدی صنعت برق ایران احداث دو پروژه عمرانی در پایتخت کاهش شدید دما در تهران تا پایان هفته اقدامات ویژه شهرداری در ورودی‌های تهران تعطیلی موقت برخی ایستگاه‌ خط یک متروی تهران معرفی منابع غذایی این ویتامین A مواد غذایی مفید برای پیشگیری از پوکی استخوان اعتراض هواداران سپاهان به پرسپولیس استقلال در خطر سقوط به رتبه سیزدهم افزایش حقوق دولتی معادن از مهمترین درخواست‌های معدنکاران رکورد صادرات غیرنفتی کشور افزایش ۶۹ درصدی حقوق دولتی معادن در آذربایجان غربی ضرورت حمایت از بخش خصوصی تداوم شارژ کالابرگ برای سایر دهک‌های درآمدی صرفه جویی ۳۰ مگاواتی مصرف برق با کاهش مصرف صنایع ضرورت توجه شهرواندان تهرانی به مصرف آب ضرورت ارائه معاینه فنی به خودرو‌های تهرانی فقط در پایتخت ۸ تراموای چینی آماده ورود به تهران انتقاد برخی اعضای شورای شهر تهران از تغییر مکرر مدیران شهری ضرورت تلاش برای لغو تحریم‌های بانکی و نفتی در مذاکرات برخورد مجلس با ترک فعل‌ها در مساله ناترازی برق برنامه‌ریزی برای تردد تراموا در پایتخت آمادگی شهرداری تهران برای افتتاحیه‌های ماهانه هشدار وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران تهران، میزبان مجمع جهانی گردشگری شهری

2

موفقیت‌های ادامه‌دار بانک پاسارگاد، این‌بار در خدمات خودپرداز

  • کد خبر : 164177
  • 28 اسفند 1403 - 17:11
موفقیت‌های ادامه‌دار بانک پاسارگاد، این‌بار در خدمات خودپرداز
بانک پاسارگاد در ادامه عملکرد درخشان خود موفق به کسب رتبه اول میانگین مبلغ برداشت وجه ماهانه و رتبه دوم در میانگین تعداد دفعات برداشت وجه ماهانه از هر دستگاه خودپرداز شد.

به گزارش افق تهران؛ بانک پاسارگاد که همواره در تمامی حوزه‌های بانکی، عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشته است، بر اساس آخرین گزارش‌های منتشرشده توسط بانک مرکزی، توانسته از نظر میانگین تعداد تراکنش‌های انجام‌شده و مبلغ تراکنش‌های انجام‌شده روی هر دستگاه خودپرداز، به ترتیب رتبۀ دوم و سوم را در شبکۀ بانکی به دست آورد.

همچنین این بانک از نظر میانگین مبلغ برداشت وجه ماهانه از هر دستگاه خودپرداز موفق شد رتبۀ اول را کسب نماید و از نظر میانگین تعداد دفعات برداشت ماهانه از خودپردازها، رتبۀ دوم را به خود اختصاص دهد. این موضوع در حالی اتفاق می‌افتد که تعداد دستگاه‌های خودپرداز بانک پاسارگاد بسیار کمتر از بانک‌های دولتی و حتی برخی از بانک‌های خصوصی است.

بانک پاسارگاد با سرمایه‌گذاری در توسعه نرم‌افزارهای مدیریت مالی، امنیت سایبری پیشرفته و بهینه‌سازی سیستم‌های خودپرداز، توانسته است سطح رضایت مشتریان را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهد.

این دستاوردها نشان از تعهد بانک پاسارگاد به گسترش خدمات بانکداری دیجیتال و همچنین عملکرد موفق شرکت پارسا به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه پاسارگاد در خدمات شبکه خودپردازهای خارج از شعبه و ارائه تجربه‌ای نوین و کارآمد برای مشتریان دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=164177
  • 134 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.