افزونه پارسی دیت را نصب کنید

اخبار لحظه

افزایش ظرفیت تولید نفت در دولت چهاردهم افزایش چشمگیر قیمت نفت سنگین ایران افزایش ۳۷ میلیون تنی ظرفیت صنعت پتروشیمی ابلاغ قانون اصلاح نظارت بر رفتار نمایندگان واکنش زاکانی به قطعی برق چراغ‌های راهنمایی شکل‌گیری احتمالی رانت با تشکیل هیئت امنای محلات سیاست شهرداری، واردات اتوبوس و تراموا در کنار خرید از تولیدکنندگان داخلی وضعیت تهران در بحران افزایش سقف پرداخت رمزارزها کاهش خام فروشی از سیاست‌های دولت تولید بیش از یک میلیارد متر مکعب گاز ضرورت تقویت‌ ظرفیت‌های گردشگری داخلی تحویل ۱.۸ میلیون مگاوات برق به شبکه سراسری توسط پتروشیمی‌ها آخرین جزئیات طرح حذف کارت سوخت تخفیف ۵۰ درصدی برج میلاد به مناسبت نیمه شعبان نقش ویتامین دی در کاهش خطر ابتلا به سرطان بهترین دمنوش‌ها برای سرماخوردگی مهاجم پرسپولیس در لیگ یک ترکیه خروج استقلال از جام حذفی رونمایی از سند محوطه باستانی ازبکی چالش‌های خودروهای برقی در تهران جزئیات اعطای کالای رایگان به کارمندان دولت اعلام زمان واریز یارانه کالابرگ الکترونیکی حذف برگزاری امتحانات نهایی پایه دهم تداوم قطعی‌های برق در جای خالی انرژی‌های تجدیدپذیر محصولات فولادی جایگزین مناسب نفت در سبد صادرات ایران چالش قیمت‌گذاری دستوری در صنعت فولاد فساد و رانت موجب ناراحتی مردم اعلام مبلغ طرح ترافیک سال ۱۴۰۴ در تهران افزایش ۶ درصدی تحویل گاز به نیروگاه‌ها در فصل سرد افزایش ۳۲ درصدی بهای خدمات مراکز تفریحی تهران در سال ۱۴۰۴ پیشنهاد تشکیل کمیته تخصصی به منظور ارزش گذاری دقیق آثار هنری رسیدگی به مشکلات معیشتی مهمترین اولویت کشور فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران ورد تراموا به تهران از سال آینده ایران، پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو

1

افزایش نرخ بلیت مترو و اتوبوس‌های تندرو در سال ۱۴۰۴

  • کد خبر : 161934
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳
افزایش نرخ بلیت مترو و اتوبوس‌های تندرو در سال ۱۴۰۴
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: نرخ بلیت مترو و اتوبوس‌های تندرو در سال ۱۴۰۴ افزایش حداقلی خواهد داشت.

به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران؛ سید جعفر تشکری هاشمی درخصوص سیاست شورای شهر تهران برای میزان افزایش نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی پایتخت، اظهار کرد: هنوز لایحه توسط شهرداری به شورا ارائه نشده؛ اما بنای ما بر این است که در کرایه حمل و نقل عمومی بخشی که متعلق به شهرداری تهران است، حداقل رشد را داشته باشد.

وی با بیان اینکه در بخش مترو و اتوبوس‌های تندرو که متعلق به شهرداری تهران است، حداقل افزایش نرخ کرایه اعمال خواهد شد، خاطرنشان کرد: در مورد تاکسی‌های شهر و اتوبوس‌های بخش خصوصی با توجه به اینکه متعلق به شهروندان هستند و باید هزینه و درآمد داشته باشند، هم باید به این صنف توجه کنیم که رانندگان تاکسی با خسارت و مشکلات جبران ناپذیر مواجه نشوند و هم شرایط مردم شهر را در نظر بگیریم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در ادامه یادآور شد: به هرشکل ما دنبال عدد معتدلی در نرخ‌گذاری می‌گردیم؛ ضمن اینکه ممکن است این پیشنهاد در شورا مطرح شود که بخشی از این مابه‌التفاوت را شهرداری پرداخت کند تا فشاری به مردم و بخش خصوصی و رانندگان تاکسی وارد نشود.

تشکری هاشمی با بیان اینکه ممکن است تأمین این مابه‌التفاوت در قالب ارائه خدمات باشد، تصریح کرد: برای مثال جهت تسهیل شرایط تاکسی‌های برقی، جایگاه شارژ خودرو یا خدمات مشابه پیش‌بینی می‌کنیم و این موارد را بررسی خواهیم کرد که ببینیم هزینه‌های رانندگان تاکسی کاهشی خواهد بود یا خیر؟

وی با بیان اینکه جزئیات در زمان بررسی لایحه در شورا مشخص خواهد شد، گفت: سیاست و تلاش شورا بر این است که میزان افزایش نرخ کرایه مترو و اتوبوس‌های تندرو از میزان نرخ تورم کمتر باشد. در مورد تاکسی‌ها و بخش خصوصی اتوبوسرانی نیز قاعدتاً نمی‌تواند از عدد تورم بیشتر باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=161934
  • 86 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی