تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ دی , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

ضرورت دستیابی به بازارهای جدید صادراتی در صنعت پتروشیمی اجرای ۶۱ طرح پتروشیمی با سرمایه‌گذاری ۲۴ میلیارد دلاری تحلیل‌های غیر واقعی از مشکلات کشور موجب ناامیدی افت قیمت فولاد صادراتی ایران در سایه کاهش تقاضا ضرورت رعایت الزامات اساسی نظام ارزی ضرورت همکاری دولت و استانداری تهران برای حل مشکلات شهر ضرورت حل مشکلات شهر تهران تعطیلی ۶۰ درصدی صنایع فولادی به دلیل ناترازی انرژی ضرورت افزایش تولید گاز کشور از طریق اجرای طرح‌های توسعه میدان‌های جدید ضرورت تسریع در کشف منابع هیدروکربوری تاثیر مثبت معافیت‌های مالیاتی بر رشد کسب‌وکاره درخواست افزایش ۴۰ درصدی قیمت شوینده‌ها در انتظار تصویب ضرورت ایجاد کرسی‌های مطالبه‌گری توسط شهرداری آغاز بکار تراموا در تهران از دهه فجر ضرورت گفتگو و همکاری برای حل مشکلات شهر تهران تداوم بی‌توجهی با آثار باستانی کهن ایران کاهش وزن با مصرف پروتئین رای نهایی استیناف در مورد تیم جوانان پرسپولیس پرداخت پول رضایتنامه شرط جدایی سعید صادقی کاهش خطر بیماری‌های قلبی با کنترل فشارخون نوسانات بازار ارز چالشی برای بازار فولاد ضرورت رفع مشکلات بازار ارز نیمایی و افزایش انگیزه صادرات احتمال راه‌اندازی مرکز ویژه ترنس‌ها در تهران تا یک‌ماه دیگر درآمد ارزی ۱۰ میلیارد دلاری پتروشیمی‌ها انتقاد از بی اطلاعی شورا از جزئیات تراموا و HOV جزئیات پرداخت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی لایحه متمم بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری تهران افزایش ۲۶ درصدی بودجه پیشنهادی شهرداری در لایحه متمم ضرورت تبدیل موضوع آسیب‌های اجتماعی به دغدغه‌های مسئولین سازوکار مجلس برای تأمین فرآورده‌های نفتی شفافیت، مهمترین حسن بازار سرمایه بحران کمبود ۳۰ درصدی انرژی افزایش صادرات صنعت پتروشیمی به ۱۳ میلیارد دلار ورود اولین تراموا به تهران خداحافظی مدافع استقلال با هواداران رونمایی از نسخه نفیس خطی منسوب به امام علی (ع)

2

افزایش ۳۰ درصدی مراجعه تهرانی‌ها به میادین میوه و تره‌بار

  • کد خبر : 160350
  • 18 دی 1403 - 15:46
افزایش ۳۰ درصدی مراجعه تهرانی‌ها به میادین میوه و تره‌بار
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از افزایش ۳۰ درصدی میزان مراجعه شهروندان به میادین و بازارهای میوه و تره‌بار خبر داد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران؛ مهدی بختیاری زاده با مقایسه آمار میزان مراجعه شهروندان در ۶ ماهه نخست ۱۴۰۳ به میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران نسبت به ۶ ماه نست سال قبل گفت: این میزان استقبال به نسبت مدت مشابه در سال ۱۴۰۲ به ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به رویکرد سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در عرضه محصولات کشاورزی گفت: در این دوره مدیریت شهری سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران سعی کرده با حذف واسطه‌ها و دلالان، محصولات را به صورت مستقیم از تولیدکنندگان تهیه کند تا قیمت‌ها به نسبت سطح شهر کاهش چشمگیری داشته باشد.

مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ادامه داد: این رویکرد در تمام زمینه‌های عرضه محصولات از کشاورزی گرفته تا پروتئینی و کالاهای فرآوری شده باعث افزایش میزان رضایت شهروندان هم در زمینه در دسترس بودن این کالاها و هم قیمت مناسب آن در بازارها و میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران شود.

وی با اشاره به اینکه رویکرد حذف واسطه و تامین محصولات از تولید کننده اصلی بر اساس دو مساله سلامت کالا و دسترسی به تولیدات اولیه در این دوره مدیریت شهری اجرا شده است، بیان کرد: همچنین برای تعیین سلامت محصولات، آزمایش‌های متعددی به صورت دوره‌ای و گزینش تصادفی بر روی محصولات انجام می‌شود و این مساله باعث شده تا محصولاتی که سلامتی آن تضمین شده نیست، راه خود را به داخل میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران باز نکنند.

بختیاری‌زاده یادآور شد: ارتقای کیفیت محصولات در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران امری همیشگی و جاری است و نمی‌توان گفت که اکنون به کیفیت مطلوب در محصولات دست پیدا کرده‌ایم چرا که اگر مساله نظارت و آزمایش سلامت محصولات را متوقف کنیم، نمی‌توان تضمینی برای سلامت این کالاها از سوی تولید کننده داشت. به همین دلیل نظارت بر کیفیت محصولات در سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران امری همیشگی است.

بر اساس گزارش سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، وی با بیان اینکه انجام نظارت‌های دوره‌ای کیفیت محصولات را در بازارها و میادین میوه‌و تره‌بار شهرداری تهران ارتقاء داده است، تاکید کرد: افزایش میزان مراجعه شهروندان به میادین و بازارهای میوه و تره بار تایید کننده این مساله است که کیفیت محصولات به نسبت گذشته ارتقاء پیدا کرده است کما اینکه آمارها حکایت از افزایش ۲۹ درصدی مراجعه شهروندان به بازارها و میادین میوه و تره‌بار در سال ۱۴۰۲ و همچنین افزایش ۳۰ درصدی این مراجعات از سوی مردم در ۶ ماهه نخست امسال دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=160350
  • 70 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.