تاریخ : شنبه, ۲۹ دی , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

پیشروی به سوی تک‌نرخی شدن ارز معافیت‌های مالیاتی ۱۰۰ درصدی در بودجه ۱۴۰۴ ضرورت اعطای مشوق‌های دولتی برای احیای بافت فرسوده نزدیک شدن ایران به هاب انرژی منطقه ضرر ۸.۵ میلیارد دلار زنجیره فولاد ایران از قطعی برق احتمال افزایش فشار بر بازار فولاد ایران بومی‌سازی، شاه‌کلید پیشرفت صنعت فولاد ایران تداوم بررسی متمم بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری تهران در جلسه آتی شورا نقش پتروشیمی‌ها در رونق بازار ارز تجاری قیمت گذاری دستوری منجر به ایجاد بازار سیاه اتیوپی فرصت بزرگی برای توسعه اقتصادی افزایش تولید ۱۰ میلیون لیتری بنزین کاهش تولید به دلیل ناترازی انرژی افزایش ماهانه قیمت نفت سنگین ایران جزئیات آبرسانی به درختان بوستان‌های سرخه‌حصار و چیتگر برف و باران در راه تهران کاهش استرس با پیاده‌روی برگزاری قطعی سوپرجام با VAR توصیه‌هایی برای مقابله با خشکی پوست در زمستان آخرین تمرین فنی پرسپولیس قبل تقابل با سپاهان ضرورت دستیابی به بازارهای جدید صادراتی در صنعت پتروشیمی اجرای ۶۱ طرح پتروشیمی با سرمایه‌گذاری ۲۴ میلیارد دلاری تحلیل‌های غیر واقعی از مشکلات کشور موجب ناامیدی افت قیمت فولاد صادراتی ایران در سایه کاهش تقاضا ضرورت رعایت الزامات اساسی نظام ارزی ضرورت همکاری دولت و استانداری تهران برای حل مشکلات شهر ضرورت حل مشکلات شهر تهران تعطیلی ۶۰ درصدی صنایع فولادی به دلیل ناترازی انرژی ضرورت افزایش تولید گاز کشور از طریق اجرای طرح‌های توسعه میدان‌های جدید ضرورت تسریع در کشف منابع هیدروکربوری تاثیر مثبت معافیت‌های مالیاتی بر رشد کسب‌وکاره درخواست افزایش ۴۰ درصدی قیمت شوینده‌ها در انتظار تصویب ضرورت ایجاد کرسی‌های مطالبه‌گری توسط شهرداری آغاز بکار تراموا در تهران از دهه فجر ضرورت گفتگو و همکاری برای حل مشکلات شهر تهران تداوم بی‌توجهی با آثار باستانی کهن ایران

0

پرداخت به موقع خسارت بهترین روش برای جلب رضایت مشتریان صنعت بیمه است

  • کد خبر : 158418
  • 20 آذر 1403 - 16:54
پرداخت به موقع خسارت بهترین روش برای جلب رضایت مشتریان صنعت بیمه است
مدیرعامل بیمه آسیا اظهار داشت: اصلی ترین موضوعی که باید مورد توجه شرکت های بیمه قرار بگیرد، رضایتمندی ارباب رجوع است.

به گزارش افق تهران؛ مسعود بادین نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا گفت: زمانی که بیمه نامه را برای فردی صادر می کنیم، در واقع در قبال دریافت مبلغ مشخصی، ضمانتی به مشتری می دهیم که تضمین کننده پرداخت خسارت و جبران آن به نحو مطلوب در زمان وقوع حادثه است.

مدیرعامل بیمه آسیا، تصریح کرد: صنعت بیمه در مسیر جلب رضایت مشتریان حرکت می کند ولی نیاز به تلاش بیشتری است تا جایگاه خود را در اذهان مردم به سطح مطلوبی ارتقا دهد و در این زمینه، پرداخت سریع خسارت به مشتریان، امری ضروری است.

مسعود بادین ادامه داد: به عنوان نمونه، وقتی حادثه تاسف بار معدن طبس به وقوع پیوست، بلافاصله تیمی متشکل از مدیرعامل و مدیران بیمه آسیا در راستای عمل به تعهدات قانونی خود، در سومین روز از حادثه، در محل معدن حاضر شدند و پس از بررسی های کارشناسی، در کوتاه ترین زمان ممکن، مبلغ خسارت به میزان ۶۰۰ میلیارد ریال پرداخت شد.

وی بیان کرد: بنابراین، موفقیت صنعت بیمه بستگی به مشتری مداری و ارائه خدمات ارزنده و با کیفیت دارد و رقابت بین شرکت های بیمه باید در چارچوب میزان کیفیت ارائه خدمات به مشتریان در زمان صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت تعریف شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=158418
  • 57 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.