تاریخ : شنبه, ۲۴ آذر , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم رکود در بازار مسکن تحقق شادی و ترویج آن در شهرها با ورزش آغاز به کار خط تولید انبوه قطار ملی مترو مشارکت شهروندان در «من شهردارم ۳» طی ۱۰ روز ابتدایی طرح هشدار قطعی گاز به مشترکان بدمصرف افزایش ۵۰ درصدی مصرف بنزین طی ۵ سال تاثیر تغییر نرخ یوتلیتی‌ها بر صنعت پتروشیمی قانون جدید موسسه‌های آموزش گردشگری کاهش محسوس دمای تهران از شنبه ایران، بزرگترین صادر کننده متانول در منطقه غرب آسیا فرمول جدید محاسبه قیمت پایه افول تاب‌آوری معادن ایران بنزین‌های وارداتی غیریارانه‌ای مشمول مالیات کمک اتوبوس‌های برقی به بهبود آلودگی هوا تعیین سقف پرداختی کارکنان دولت راهی برای نجات کتیبه اورارتویی مشکلات پوستی از نشانه‌های کمبود ویتامین E استرس عامل تشدید کننده بیماری روده اطلاعیه سایت بلیت فروشی دیدار استقلال – مس کرمان جزییات تبصره اضافه شدن یک سهمیه خارجی به ۱۶ تیم لیگ برتری «من شهردارم»؛ تسهیل‌گر حل مسائل تهران پیش‌بینی اعتبار برای اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ضرورت کاهش تلفات انرژی برای حل مشکل ناترازی مذاکرات ایران و ترکمنستان برای واردات گاز ضرورت جمع آوری گازهای مشعل با هدف صیانت از محیط زیست افزایش حدود ۳۰۰ اتوبوس به ناوگان شهری تهران آینده مبهم بازار فولاد ایران سازوکار مجلس برای توسعه حمل و نقل عمومی رشد ۱۳ درصدی معادن در صورت توسعه اکتشاف تحقق ۹۶ درصدی بودجه شهرداری تهران تا پایان آبان ماه ورود اتوبوس و تاکسی‌های برقی چینی به تهران واگذاری ۲۵۰ ون جدید به ناوگان تاکسیرانی پایتخت بارش باران در تهران طی روز دوشنبه فعال‌سازی ۲۵۰۰ اتوبوس گردشگری رایگان در پایتخت تبدیل حمام تاریخی کاشف‌السلطنه به محل برگزاری نمایشگاه راه‌های شناسایی کمبود ویتامین در بدن

1

پتروشیمی شیراز در صدر برترین‌های رضایت مشتری در هشتمین اجلاس سراسری

  • کد خبر : 147037
  • 19 خرداد 1403 - 12:00
پتروشیمی شیراز در صدر برترین‌های رضایت مشتری در هشتمین اجلاس سراسری
گامی دیگر در جهت ارتقای سطح رضایت مشتریان با دریافت لوح و تندیس زرین توسط پتروشیمی شیراز برداشته شد.

به گزارش افق تهران؛ درخشش پتروشیمی شیراز در تارک هشتمین اجلاس سراسری رضایت مشتری بار دیگر مهر تاییدی بر تعهد این شرکت به مشتری‌مداری و جایگاه برتر آن در میان صنایع کشور بود.

این شرکت در هشتمین دوره این اجلاس که با رویکرد تجلیل از یکصد واحد مشتری‌مدار برگزار شد، موفق به دریافت لوح و تندیس زرین شرکت برتر در رضایتمندی مشتری گردید.

دعوتی مدیر محترم امور قراردادها و پیمانها شرکت در این اجلاس به نمایندگی از مهندس حیدرنیا مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی شیراز لوح و تندیس زرین شرکت برتر در رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.

حیدرنیا در پیامی ضمن تبریک دریافت این افتخار ، بر جایگاه ویژه مشتریان در این مجموعه تاکید کرد و اظهار داشت: “در پتروشیمی شیراز، همواره رضایت و خشنودی مشتریان در صدر اولویت‌هایمان قرار داشته و تمام تلاشمان بر آن است تا با ارائه محصولات و خدمات باکیفیت، نیازها و انتظارات ایشان را به بهترین نحو برآورده سازیم.” وی در ادامه افزود: “دریافت این لوح و تندیس ارزشمند، حاصل تلاش و تعهد بی‌وقفه تمامی کارکنان خدوم این شرکت در راستای تحقق اهداف مشتری‌مداری است و ما را در مسیر ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریانمان مصمم‌تر خواهد کرد.”

هشتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با حضور شخصیت‌های برجسته‌ای همچون آقای قاضی‌زاده هاشمی ریاست بنیاد شهید و معاون رئیس جمهور، آقای حجت‌الاسلام صادقی معاون قوه قضاییه، آقای سعید محمد معاون سابق ریاست جمهوری در سازمان مناطق آزاد، آقای قوامی از مجلس، آقای سیاهکلی رئیس اجلاس از کمیسیون صنعت و جمعی از دانشگاهیان در مرکز بین‌المللی همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

در این اجلاس ضمن تجلیل از یکصد واحد مشتری‌مدار، از تلاش‌های فعالان عرصه صنعت و تجارت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و ترویج فرهنگ مشتری‌مداری قدردانی گردید.

این رویداد مهم بار دیگر نشان داد که پتروشیمی شیراز با اتکا به تعهد و نوآوری، جایگاه خود را به عنوان یکی از پیشگامان مشتری‌مداری در ایران حفظ کرده و همواره در مسیر ارتقای سطح رضایت مشتریان گام برمی‌دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=147037
  • 134 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.