تاریخ : شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۴

اخبار لحظه

آغاز فرایند اجرای طرح یارانه سوخت جزئیات تخصیص حقوق دولتی معدنی جزئیات راه اندازی ۱۹ طرح پتروشیمی جدید جزئیات به‌کارگیری زنان در اتوبوسرانی تهران جزئیات حذف پل حافظ در تهران ثبت دانش بهره‌برداری از زاینده رود در فهرست آثار میراث ناملموس کشور ضرورت برخورد با افزایش تعرفه‌های اینترنت ضرورت ایجاد امنیت شغلی کارگران انتقاد فعالین صنعت فولاد از محدودیت‌های انرژی گام‌های تازه دستگاه‌های اجرایی به سوی انرژی خورشیدی تداوم وزش باد در تهران ضرورت جذب سرمایه‌گذار برای ایجاد پیوستگی با مردم ضرورت یکپارچه سازی حکمرانی شهری افزایش زورگیری در برخی مناطق تهران ضرورت حفظ و نگهداری آثار تاریخی تداوم محدودیت‌های برق در صنعت فولاد ایران ضرورت جایگزینی معادن با نفت ضرورت حرکت به سمت انرژی‌های تجدیدپذیر ضرورت جذب سرمایه گذار برای شهرداری جزئیات واردات اتوبوس‌های برقی جدید به تهران ضرورت توسعه همکاری‌های ایران و عراق جزئیات افزایش قیمت بنزین ضرورت رسیدگی به سو مدیریت‌های وزارت نیرو ضرورت تلاش مدیریت شهری برای رفع مشکلات هوای تهران در وضعیت نارنجی ضرورت برونسپاری امور به مردم انتقاد از میزان افزایش عوارض شهرداری افتتاح بازارهای میوه و تره‌بار جدید در پایتخت مسجد حاجتگاه ابیانه، یادگاری از دوره صفویه نشانه‌هایی از حضور انسان‌های نخستین در شهرستان ایوان کاهش زمان انتظار صدور کارت سوخت کاشت درخت به مناسبت ۵۰ سالگی مترو تهران ضرورت برخورد قانونی با معادن متخلف جزئیات افزایش ۴.۶ درصدی تولید فولاد ایران در فروردین ماه گام‌های اساسی دولت برای رفع ناترازی‌ها جزئیات تغییر ساعت فعالیت مدارس

6

روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند

  • کد خبر : 144052
  • 05 اردیبهشت 1403 - 14:27
روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
رییس هیات مدیره بانک تجارت با اشاره به نقش حساس حوزه روابط‌عمومی در مدیریت فضای رسانه‌ای تاکید کرد: روابط‌عمومی به‌عنوان مدیریت‌کننده افکارعمومی و اذهان مخاطبان باید با نقش‌آفرینی فعالانه در اقدامات درون و برون‌سازمانی، حافظ حقوق ذینفعان سازمان باشند.

به گزارش افق تهران؛ مرتضی ترک تبریزی در دوازدهمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی که به میزبانی بانک تجارت، با حضور مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارتخانه امور اقتصادی و دارایی و مدیران روابط‌عمومی بانک‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه‌ی این وزارتخانه برگزار شد، با تاکید بر اینکه وزارت امور اقتصادی و دارایی اهداف بزرگی را دنبال می‌کند، همگرایی ایجاد شده در نشست‌های شورای اطلاع‌رسانی را زمینه‌ساز به‌وجود آمدن راهکارها و تحقق اهداف عالی این وزارتخانه عنوان کرد و گفت: سیستم بانکی در شرایط خاص و بعضاً دشواری به سر می‌برد که بخشی از این شرایط به جهت تحریم‌هاست و بخشی دیگر به‌واسطه ظهور شبکه‌های اجتماعی در سال‌های اخیر؛ تحریم‌ها سیاست‌گذاری در حوزه عملکرد بانک‌ها را مورد هجوم قرار داده‌اند و ظهور شبکه‌های اجتماعی هم باعث شده تا هیچ موردی از نگاه کسی دور نماند.

مرتضی ترک‌تبریزی تصریح کرد: به‌رغم این شرایط، همه کارکنان نظام بانکی در کنار هم تلاش کردند تا با همه محدویت‌ها، سیستم بانکی به‌عنوان یکی از تاثیرگذارترین بخش‌های حوزه اقتصاد به نقش‌آفرینی خود ادامه دهد.

وی خاطرنشان کرد: از اوایل دهه ۹۰، با ظهور شبکه‌های اجتماعی، تغییرات زیادی در کسب‌وکار بانک‌ها ایجاد شد. شبکه اجتماعی همانند یک روابط‌عمومی و ابزار اطلاع‌رسانی عمل می‌کند و همین دلیل ضرورت داشته و دارد تا بانک‌ها در این بخش ماهرانه‌تر عمل کرده تا در معرض آسیب قرار نگیرند.

ترک‌تبریزی به نقش حساس حوزه روابط‌عمومی و حراست سازمان‌ها برای مدیریت فضای رسانه‌ای اشاره کرد و افزود: روابط‌عمومی به‌عنوان مدیریت‌کننده افکارعمومی و اذهان مخاطب و حوزه حراست به‌عنوان پشتیبان در این بخش نقش‌آفرینی می‌کنند و هر دو باید در خدمت سازمان باشند.

رییس هیات‌مدیره بانک تجارت تاکید کرد: در حال حاضر بانک‌ها بیشتر از آنکه از اختلال در سیستم یا سامانه خدمت‌رسانی دچار مشکل شوند، ممکن است از اظهارنظرهایی که افراد در شبکه‌های اجتماعی دارند، دچار ضربه شوند و در چنین شرایطی نیازمند یک روابط‌عمومی متخصص، فنی و با اطلاع کامل هستیم.

وی با ابراز تاسف از اینکه در سال‌های گذشته، بیشتر، اخبار منفی بانک‌ها بازنشر شده و به اخبار مثبت کمتر پرداخته می‌شود افزود: ما در بانک تجارت با یک تیم، متشکل از روابط‌عمومی و حوزه IT، دائماً اخبار را رصد می‌کنیم و در مقابل آنها عکس‌العمل نشان می‌دهیم.

رییس هیات‌مدیره بانک تجارت تلاش برای دفاع غیرمستقیم از عملکرد بانک‌ها را ضروری دانست و گفت: انتشار اخبار منفی، ریسک‌پذیری بانک‌ها پایین را می‌آورد، این در حالی است که بانکها باید دائماً درصدد طراحی محصول جدید و سودسازی برای سهامداران وذینفعان خود باشند.

ترک تبریزی در پایان تصریح کرد: برند سازمان‌ را روابط‌عمومی‌ها حفظ می‌کنند و کار در این حوزه به صورت شبانه‌روزی است؛ باید شرایطی را فراهم کنیم که بانک‌ها با کمترین آسیب مواجه باشند و برای این منظور، روابط‌عمومی‌ بانک‌ها باید همسو با بانکداری دیجیتال به سمت دیجیتالی شدن حرکت کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=144052
  • 131 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.