تاریخ : یکشنبه, ۶ اسفند , ۱۴۰۲

اخبار لحظه

اجرای نورپردازی سه بُعدی در پایتخت احتمال کولاک برف در تهران صادرات غیرمجاز محصولات فولادی ایرانی به کشورهای همسایه افزایش تولید محصولات فولادی فعالیت ۱۵ مرکز معاینه فنی تهران در روز نیمه شعبان ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی جزئیات نحوه اعتراض به دهک‌بندی یارانه‌ها ثبت نام نامزدهای مجلس در سامانه «انتخاب ایران» آئین نامه‌ها مانع از اجرای قانون رتبه بندی معلمان صادرات بیش از ۹۰ درصد آهن اسفنجی در تابستان جزئیات پروژه ساخت مسکن صنعتی در تهران جزئیات عوارض شهری در سال ۱۴۰۳ نرخ بیکاری فارغ‌التحصیلان دکترا ضرورت بهره‌گیری از دوچرخه‌ در تهران اعلام سقف نرخ سود سپرده‌های بانکی افزایش ۳۰ درصدی ­تولید ماشین‌آلات معدنی ضرورت تشکیل کانون‌های افکارسنجی برای تأمین نیازهای شهرداری تکنیک‌هایی برای کاهش اضطراب آخرین خرید زمستانی استقلال جدایی قطعی مهاجم پرسپولیس از این تیم بیست و یکمین همایش ملی تعالی سازمانی احداث بزرگترین نیروگاه بادی کشور در فولاد سنگان ارزیابی تعالی سازمانی فرصتی برای رشد نهادینه سازی فرهنگ سازمانی منجر به درخشش فولاد هرمزگان اعلام نحوه اطلاع خانواده‌ها از دهک‌بندی یارانه‌ها بررسی سند ملی صنایع دستی ممنوعیت صادرات اقلام یارانه‌ای اعلام قیمت میوه و سبزیجات در بازار تحویل ۶۰ دستگاه پله‌برقی برای نوسازی پل‌های عابر‌پیاده افزایش تولید با عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی افزایش تعرفه ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۳ تغییر جزئیات سهمیه بنزین خودروها تورم مهمترین عامل تضعیف زندگی ایرانیان ناهمخوانی دستمزد کارگران با تورم ضرورت بارگذاری اطلاعات واگذاری املاک شهرداری در سامانه شفافیت رشد ۲.۴ درصدی تجارت خارجی ایران نسبت به سال گذشته

3

عرضه مناسب محصولات در میادین میوه و تره بار

  • کد خبر : 139913
  • 24 بهمن 1402 - 11:39
عرضه مناسب محصولات در میادین میوه و تره بار
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بیان کرد: کیفیت محصولات عرضه شده در میادین میوه و تره بار پایتخت به نسبت قیمت آن، مناسب است.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران؛ حسین نظری، معاون شهردار تهران اظهار داشت: هم اکنون قیمت تمام محصولات عرضه شده در میادین میوه و تره‌بار پایتخت در مقایسه با نمونه مشابه واحدهای صنفی سطح شهر حدود ۳۰ درصد ارزان تر است.

وی با بیان اینکه در این دوره از مدیریت شهری تغییرات گسترده‌ای در میادین میوه و تره بار ایجاد شد، افزود: یکی از اقدامات کنترل محصولات است که ارائه جنس مناسب و همچنین برخورد شایسته با شهروندان بعنوان خط قرمز مدیریت شهری مورد تاکید است.

معاون شهردار تهران ادامه داد: در زمینه کیفیت محصولات و همچنین قیمت آنها ساختاری ایجاد کردیم که در این ساختار کیفیت همراه با قیمت مناسب در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: یکی دیگر از اقدامات دسترسی راحت شهروندان به میادین میوه و تره بار است که هر کجا شهرداران مناطق زمین در اختیار بگذارند بی درنگ میدان میوه و تره بار احداث می‌شود که در ایام دهه فجر ۲۲ بازار در مناطق مختلف راه اندازی شد.

نظری تاکید کرد: قطعا عرضه مناسب محصولات در میادین میوه و تره بار در تعیین قیمت در سطح بازار موثر خواهد بود و در زمینه گوشت و مرغ و همچنین سایر محصولات پروتئینی نیز وارد عمل شدیم و قطعا در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان کالاهای اساسی با قیمت مناسب در این اماکن عرضه می‌شود.

بیش از ۳۰۰ میدان و بازار میادین میوه و تره بار در مناطق ۲۲ گانه تهران فعال است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=139913
  • 62 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.