تاریخ : جمعه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۴

اخبار لحظه

آغاز قطع موقت آب مشترکان بد مصرف تهران اعلام برنامه کمیسیون انرژی مجلس برای سرمایه‌گذاری در صنعت نفت تفحص مجلس از بانک مرکزی درباره بانک‌های ناسالم سود ۱۵ همتی تهرانی‌ها در خرید از بازار میوه و تره‌بار در سال ۱۴۰۳ انتقاد از افزایش نرخ تاکسی‌های اینترنتی آغاز واگذاری تاکسی‌های برقی شاسی‌بلند از ۲ ماه آینده افزایش قیمت کالاهای اساسی در بازار دردسر جدید مستاجران در سال ۱۴۰۴ آغاز حذف یارانه سه دهک درآمدی بوشهر کاندیدای اصلی پایتختی اقتصادی کشور کاهش ساعات کاری ادارات از ۱۵ خرداد ناترازی چالش جدی صنعت برق ایران احداث دو پروژه عمرانی در پایتخت کاهش شدید دما در تهران تا پایان هفته اقدامات ویژه شهرداری در ورودی‌های تهران تعطیلی موقت برخی ایستگاه‌ خط یک متروی تهران معرفی منابع غذایی این ویتامین A مواد غذایی مفید برای پیشگیری از پوکی استخوان اعتراض هواداران سپاهان به پرسپولیس استقلال در خطر سقوط به رتبه سیزدهم افزایش حقوق دولتی معادن از مهمترین درخواست‌های معدنکاران رکورد صادرات غیرنفتی کشور افزایش ۶۹ درصدی حقوق دولتی معادن در آذربایجان غربی ضرورت حمایت از بخش خصوصی تداوم شارژ کالابرگ برای سایر دهک‌های درآمدی صرفه جویی ۳۰ مگاواتی مصرف برق با کاهش مصرف صنایع ضرورت توجه شهرواندان تهرانی به مصرف آب ضرورت ارائه معاینه فنی به خودرو‌های تهرانی فقط در پایتخت ۸ تراموای چینی آماده ورود به تهران انتقاد برخی اعضای شورای شهر تهران از تغییر مکرر مدیران شهری ضرورت تلاش برای لغو تحریم‌های بانکی و نفتی در مذاکرات برخورد مجلس با ترک فعل‌ها در مساله ناترازی برق برنامه‌ریزی برای تردد تراموا در پایتخت آمادگی شهرداری تهران برای افتتاحیه‌های ماهانه هشدار وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران تهران، میزبان مجمع جهانی گردشگری شهری

13

مشتری‌مداری مهم‌ترین اصل در منشور اخلاقی بانک صادرات ایران است

  • کد خبر : 1347
  • 04 شهریور 1397 - 11:29

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک صادرات ایران با اعلام ضرورت نهادینه‌شدن کامل فرهنگ مشتری‌مداری در شعب این بانک گفت: بر اساس منشور اخلاقی بانک صادرات ایران، مشتری‌مداری نقش مهمی در عملکرد مطلوب کارکنانش داشته و مشتریان و آحاد مردم می‌توانند بدون تبعیض، از انواع خدمات و محصولات بانکی این بانک بهره‌مند شوند به گزارش […]

بانک صادرات - افق تهران

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک صادرات ایران با اعلام ضرورت نهادینه‌شدن کامل فرهنگ مشتری‌مداری در شعب این بانک گفت: بر اساس منشور اخلاقی بانک صادرات ایران، مشتری‌مداری نقش مهمی در عملکرد مطلوب کارکنانش داشته و مشتریان و آحاد مردم می‌توانند بدون تبعیض، از انواع خدمات و محصولات بانکی این بانک بهره‌مند شوند

به گزارش سرویس اقتصادی افق تهران، به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، احمد بهشتی لنگرودی مشتری را از جمله ذینفعان مهم بانک دانست و بر رعایت آموزه‌های فرهنگ حاکمیت‌شرکتی نظیر مسئولیت‌پذیری، پاسخگوئی، شفافیت، در ارائه خدمات حرفه‌ای به آنها تاکید کرد و افزود: حیات سازمان مالی بزرگی همچون بانک صادرات ایران مستلزم حضور مشتریان در بانک است و بدون تعامل با مشتری، قدرت و توانایی فعالیت در عرصه اقتصادی وجود ندارد از این رو تمامی کارکنان بانک صادرات ایران، ضمن آگاهی از اصول مشتری‌مداری، سعی در ارایه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات به مشتریان بانک را دارند به نحوی که طی ۶۶ سال سابقه فعالیت، مدیران و کارکنان آن، خود را امین و خدمتگزار مشتریان دانسته و برای ارائه سریع و دقیق و مطلوب انواع خدمات بانکی به مشتریان تلاش کرده‌اند.

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک صادرات ایران ادامه داد: واحد بازرسی و نظارت بانک با توجه به تأکیدات مدیریت عالی بانک و نیز وظایف ذاتی، خود را متعهد به نظارت بر اجرای کامل مفاد منشور اخلاقی مصوب بانک از سوی همکاران شبکه می‌داند و در بازدیدها و بازرسی‌های خود از واحدهای مختلف بانک بر اجرای این منشور و ارائه خدمات سریع، دقیق و مطلوب به مشتریان تأکید دارد.
وی منشور اخلاقی بانک صادرات ایران را منعکس کننده انتظارات و خواسته‌های مشتریان دانست و افزود: مشتریان انتظار دارند که محیط بانک امن، پاکیزه، آراسته و منظم باشد و همچنین در صورت شکایت و ابراز نارضایتی از خدمات بانک، به سرعت و با دقت لازم، به شکایت آن‌ها رسیدگی شود و در این راستا امور بازرسی همواره آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات مشتریان است. ضمن اینکه کارکنان بانک نیز با برقراری تعامل و ارتباطات مناسب و حرفه‌ای، به انتظارات و خواسته‌های مشتریان آگاه بوده و با عمل به وظایف خود، در چارچوب منشور اخلاقی، وفاداری خود را به مشتریان و سازمان به اثبات رسانده‌اند.
بهشتی یکی از وظایف بازرسی بانک را نظارت دقیق بر نحوه خدمات‌رسانی به مشتریان اعلام کرد و افزود: امور بازرسی و نظارت علاوه بر احصاء کاستی‌ها و مشکلات و نقاط ضعف احتمالی در فرآیندهای کاری و عملکردهای کارکنان و ارائه گزارش‌های لازم در این خصوص به مدیریت عالی بانک و همکاری و هماهنگی با واحدهای ذیربط و پیگیری دستورات مدیریت عالی در جهت رفع معضلات موجود، در راستای تقویت فرهنگ مشتری‌مداری و نهادینه کردن آن در همه سطوح سازمان نسبت به گسترش بازرسی های محسوس و نامحسوس از شعب و واحدهای اجرایی اقدام و عملکرد واحدهای مورد بازرسی و بازدید را به صورت مستمر به مدیریت عالی بانک گزارش می‌کند. همچنین تأکید شده در جریان این بازرسی‌ها عملکردهای مثبت همکاران درخصوص تکریم ارباب‌رجوع و رعایت کامل مفاد منشور اخلاقی نیز از نظر همکاران بازرس و حسابرس دور نماند و اینگونه نباشد که فرآیند بازرسی‌ها صرفاً به گزارش کاستی‌ها و مشکلات احتمالی محدود شود و لذا مقرر شد در جریان و فرآیند بازرسی‌ها، همکاران ساعی، با انگیزه، مطلع، خوش برخورد و مشتری‌مدار شناسایی و مراتب تلاش‌های حرفه‌ای انجام‌شده، جهت تقدیر شایسته از زحمات ایشان به مدیریت عالی بانک گزارش شود

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=1347
  • 135 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.