تاریخ : پنجشنبه, ۱۶ آذر , ۱۴۰۲

اخبار لحظه

جهانی سازی، رویکرد اصلی منطقه آزادماکو ضرورت بازنگری سیاست های تاثیرگذار در صادرات محصولات فولاد پرداخت عوارض معادن به نفع سازمان راهداری هدایت نقدینگی به سمت تولید از برنامه های مهم دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۳ حمایت مجلس از توجه لایحه بودجه ۱۴۰۳ به درآمدهای پایدار درآمد حاصل از صادرات مواد خام و نیمه خام معدنی مشمول مالیات برنامه‌های برج میلاد برای روز دانشجو کاهش میزان تولید ناخالص داخلی در برابر مصرف بالای انرژی آمادگی شهرداری تهران برای انتقال پلتفرم واگن ملی به شهرداری سایر کلانشهرهای کشور لزوم تدوین برنامه اجرایی قانون هوای پاک مزاحمت نمایشگاه بین المللی علیه شهروندان تهرانی افزایش سهم «شایستگی معلمی» برای قبولی در کنکور «تربیت معلم» تایید حداکثر ۲۴ سال سن برای ورود به دانشگاه فرهنگیان ثبت جهانی «جشن سده» در فهرست میراث ناملموس یونسکو تغییر رتبه جهانی ایران در ثبت میراث ناملموس تاثیر پیاده‌روی در کاهش وزن دمنوش‌های گیاهی تقویت کننده سیستم ایمنی بدن افزایش بی‌رویه حقوق دولتی‌ مانع توسعه بخش معدن موانع افزایش صادرات و ارزآوری معادن تولیدکنندگان درصدد خروج فولاد از بورس کالا رکوردشکنی صادرات فولاد ایران بازسازی پالایشگاه سینفوئگوس کوبا توسط ایران ضرورت واگذاری امور به حلقه های میانی تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران در صورت رفع مسائل بودجه غیرنقد پتانسیل بالای توسعه روابط ایران و قطر در حوزه انرژی ضرورت حل مشکلات ایمنی معابر پایتخت ضرورت همکاری دولت و مجلس اصلاح طرح حمایت از افشاگران فساد ممنوعیت فعالیت‌های خارج از ضوابط در مدارس غیردولتی بین‌الملل تاکید بر مازوت‌سوزی در ۱۴ نیروگاه در کشور در هنگام ناترازی دورکاری یک سومی کارکنان با اولویت گروههای حساس جزئیات ثبت جهانی «قلعه باستانی ایرج» مرمت اضطراری برج کاشانه بسطام تضمین سلامت قلب با مصرف ویتامین K علایم هشداردهنده تومور مغزی درخواست مهم باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ

7

مشتری‌مداری مهم‌ترین اصل در منشور اخلاقی بانک صادرات ایران است

  • کد خبر : 1347
  • 04 شهریور 1397 - 11:29

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک صادرات ایران با اعلام ضرورت نهادینه‌شدن کامل فرهنگ مشتری‌مداری در شعب این بانک گفت: بر اساس منشور اخلاقی بانک صادرات ایران، مشتری‌مداری نقش مهمی در عملکرد مطلوب کارکنانش داشته و مشتریان و آحاد مردم می‌توانند بدون تبعیض، از انواع خدمات و محصولات بانکی این بانک بهره‌مند شوند به گزارش […]

بانک صادرات - افق تهران

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک صادرات ایران با اعلام ضرورت نهادینه‌شدن کامل فرهنگ مشتری‌مداری در شعب این بانک گفت: بر اساس منشور اخلاقی بانک صادرات ایران، مشتری‌مداری نقش مهمی در عملکرد مطلوب کارکنانش داشته و مشتریان و آحاد مردم می‌توانند بدون تبعیض، از انواع خدمات و محصولات بانکی این بانک بهره‌مند شوند

به گزارش سرویس اقتصادی افق تهران، به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، احمد بهشتی لنگرودی مشتری را از جمله ذینفعان مهم بانک دانست و بر رعایت آموزه‌های فرهنگ حاکمیت‌شرکتی نظیر مسئولیت‌پذیری، پاسخگوئی، شفافیت، در ارائه خدمات حرفه‌ای به آنها تاکید کرد و افزود: حیات سازمان مالی بزرگی همچون بانک صادرات ایران مستلزم حضور مشتریان در بانک است و بدون تعامل با مشتری، قدرت و توانایی فعالیت در عرصه اقتصادی وجود ندارد از این رو تمامی کارکنان بانک صادرات ایران، ضمن آگاهی از اصول مشتری‌مداری، سعی در ارایه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات به مشتریان بانک را دارند به نحوی که طی ۶۶ سال سابقه فعالیت، مدیران و کارکنان آن، خود را امین و خدمتگزار مشتریان دانسته و برای ارائه سریع و دقیق و مطلوب انواع خدمات بانکی به مشتریان تلاش کرده‌اند.

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک صادرات ایران ادامه داد: واحد بازرسی و نظارت بانک با توجه به تأکیدات مدیریت عالی بانک و نیز وظایف ذاتی، خود را متعهد به نظارت بر اجرای کامل مفاد منشور اخلاقی مصوب بانک از سوی همکاران شبکه می‌داند و در بازدیدها و بازرسی‌های خود از واحدهای مختلف بانک بر اجرای این منشور و ارائه خدمات سریع، دقیق و مطلوب به مشتریان تأکید دارد.
وی منشور اخلاقی بانک صادرات ایران را منعکس کننده انتظارات و خواسته‌های مشتریان دانست و افزود: مشتریان انتظار دارند که محیط بانک امن، پاکیزه، آراسته و منظم باشد و همچنین در صورت شکایت و ابراز نارضایتی از خدمات بانک، به سرعت و با دقت لازم، به شکایت آن‌ها رسیدگی شود و در این راستا امور بازرسی همواره آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات مشتریان است. ضمن اینکه کارکنان بانک نیز با برقراری تعامل و ارتباطات مناسب و حرفه‌ای، به انتظارات و خواسته‌های مشتریان آگاه بوده و با عمل به وظایف خود، در چارچوب منشور اخلاقی، وفاداری خود را به مشتریان و سازمان به اثبات رسانده‌اند.
بهشتی یکی از وظایف بازرسی بانک را نظارت دقیق بر نحوه خدمات‌رسانی به مشتریان اعلام کرد و افزود: امور بازرسی و نظارت علاوه بر احصاء کاستی‌ها و مشکلات و نقاط ضعف احتمالی در فرآیندهای کاری و عملکردهای کارکنان و ارائه گزارش‌های لازم در این خصوص به مدیریت عالی بانک و همکاری و هماهنگی با واحدهای ذیربط و پیگیری دستورات مدیریت عالی در جهت رفع معضلات موجود، در راستای تقویت فرهنگ مشتری‌مداری و نهادینه کردن آن در همه سطوح سازمان نسبت به گسترش بازرسی های محسوس و نامحسوس از شعب و واحدهای اجرایی اقدام و عملکرد واحدهای مورد بازرسی و بازدید را به صورت مستمر به مدیریت عالی بانک گزارش می‌کند. همچنین تأکید شده در جریان این بازرسی‌ها عملکردهای مثبت همکاران درخصوص تکریم ارباب‌رجوع و رعایت کامل مفاد منشور اخلاقی نیز از نظر همکاران بازرس و حسابرس دور نماند و اینگونه نباشد که فرآیند بازرسی‌ها صرفاً به گزارش کاستی‌ها و مشکلات احتمالی محدود شود و لذا مقرر شد در جریان و فرآیند بازرسی‌ها، همکاران ساعی، با انگیزه، مطلع، خوش برخورد و مشتری‌مدار شناسایی و مراتب تلاش‌های حرفه‌ای انجام‌شده، جهت تقدیر شایسته از زحمات ایشان به مدیریت عالی بانک گزارش شود

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=1347
  • 2 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.