تاریخ : چهارشنبه, ۲ اسفند , ۱۴۰۲

اخبار لحظه

معرفی اسامی ۵۵ شرکت برتر در بیستمین همایش ملی تعالی سازمانی اعلام نحوه اطلاع خانواده‌ها از دهک‌بندی یارانه‌ها بررسی سند ملی صنایع دستی ممنوعیت صادرات اقلام یارانه‌ای اعلام قیمت میوه و سبزیجات در بازار تحویل ۶۰ دستگاه پله‌برقی برای نوسازی پل‌های عابر‌پیاده افزایش تولید با عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی افزایش تعرفه ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۳ تغییر جزئیات سهمیه بنزین خودروها تورم مهمترین عامل تضعیف زندگی ایرانیان ناهمخوانی دستمزد کارگران با تورم ضرورت بارگذاری اطلاعات واگذاری املاک شهرداری در سامانه شفافیت رشد ۲.۴ درصدی تجارت خارجی ایران نسبت به سال گذشته نیمی از بدهی بانکی متعلق به شرکت‌های دولتی ورود قطارهای ملی به خط مترو تا پایان سال آینده بررسی لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده شهرداری تهران در شورای شهر تغییر زمان بازی‌های استقلال و پرسپولیس آخرین وضعیت پنجره های نقل و انتقالاتی پرسپولیس دلایل تداوم برخی از حساسیت‌ها تا پایان عمر پیاده روی بهترین روش حفظ سلامت قلب واریز عیدی بازنشستگان کشوری حمایت از تولید مبنای فعالیت دولت سیزدهم ضرورت سرمایه‌گذاری در صنعت فولاد واریز یارانه بهمن ماه دهک‌های چهارم تا نهم جزئیات خروج قطار خط ۲ مترو از ریل فرشهای کلکسیونی عرسین در موزه فرش ایران بارش برف و باران در شمال تهران فرمول جدید محاسبه اقساط نهضت ملی مسکن استرس عامل تشدید کننده بیماری روده تداوم تنبیه بدنی و نقض حقوق دانش‌آموزان در مدارس ثبت آنلاین درخواست کارت سوخت شکوفایی حمل و نقل عمومی پایتخت در سال ۱۴۰۳ ضرورت ورود فوری AFC به پرونده‌های استقلال و پرسپولیس ضرورت تقویت وحدت ملی ضرورت جلوگیری از حرکت خودروهای با پلاک شهرستان در تهران افزایش ۵ درصدی عوارض حفظ و گسترش فضای سبز

7

مشتری‌مداری مهم‌ترین اصل در منشور اخلاقی بانک صادرات ایران است

  • کد خبر : 1347
  • 04 شهریور 1397 - 11:29

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک صادرات ایران با اعلام ضرورت نهادینه‌شدن کامل فرهنگ مشتری‌مداری در شعب این بانک گفت: بر اساس منشور اخلاقی بانک صادرات ایران، مشتری‌مداری نقش مهمی در عملکرد مطلوب کارکنانش داشته و مشتریان و آحاد مردم می‌توانند بدون تبعیض، از انواع خدمات و محصولات بانکی این بانک بهره‌مند شوند به گزارش […]

بانک صادرات - افق تهران

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک صادرات ایران با اعلام ضرورت نهادینه‌شدن کامل فرهنگ مشتری‌مداری در شعب این بانک گفت: بر اساس منشور اخلاقی بانک صادرات ایران، مشتری‌مداری نقش مهمی در عملکرد مطلوب کارکنانش داشته و مشتریان و آحاد مردم می‌توانند بدون تبعیض، از انواع خدمات و محصولات بانکی این بانک بهره‌مند شوند

به گزارش سرویس اقتصادی افق تهران، به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، احمد بهشتی لنگرودی مشتری را از جمله ذینفعان مهم بانک دانست و بر رعایت آموزه‌های فرهنگ حاکمیت‌شرکتی نظیر مسئولیت‌پذیری، پاسخگوئی، شفافیت، در ارائه خدمات حرفه‌ای به آنها تاکید کرد و افزود: حیات سازمان مالی بزرگی همچون بانک صادرات ایران مستلزم حضور مشتریان در بانک است و بدون تعامل با مشتری، قدرت و توانایی فعالیت در عرصه اقتصادی وجود ندارد از این رو تمامی کارکنان بانک صادرات ایران، ضمن آگاهی از اصول مشتری‌مداری، سعی در ارایه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات به مشتریان بانک را دارند به نحوی که طی ۶۶ سال سابقه فعالیت، مدیران و کارکنان آن، خود را امین و خدمتگزار مشتریان دانسته و برای ارائه سریع و دقیق و مطلوب انواع خدمات بانکی به مشتریان تلاش کرده‌اند.

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک صادرات ایران ادامه داد: واحد بازرسی و نظارت بانک با توجه به تأکیدات مدیریت عالی بانک و نیز وظایف ذاتی، خود را متعهد به نظارت بر اجرای کامل مفاد منشور اخلاقی مصوب بانک از سوی همکاران شبکه می‌داند و در بازدیدها و بازرسی‌های خود از واحدهای مختلف بانک بر اجرای این منشور و ارائه خدمات سریع، دقیق و مطلوب به مشتریان تأکید دارد.
وی منشور اخلاقی بانک صادرات ایران را منعکس کننده انتظارات و خواسته‌های مشتریان دانست و افزود: مشتریان انتظار دارند که محیط بانک امن، پاکیزه، آراسته و منظم باشد و همچنین در صورت شکایت و ابراز نارضایتی از خدمات بانک، به سرعت و با دقت لازم، به شکایت آن‌ها رسیدگی شود و در این راستا امور بازرسی همواره آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات مشتریان است. ضمن اینکه کارکنان بانک نیز با برقراری تعامل و ارتباطات مناسب و حرفه‌ای، به انتظارات و خواسته‌های مشتریان آگاه بوده و با عمل به وظایف خود، در چارچوب منشور اخلاقی، وفاداری خود را به مشتریان و سازمان به اثبات رسانده‌اند.
بهشتی یکی از وظایف بازرسی بانک را نظارت دقیق بر نحوه خدمات‌رسانی به مشتریان اعلام کرد و افزود: امور بازرسی و نظارت علاوه بر احصاء کاستی‌ها و مشکلات و نقاط ضعف احتمالی در فرآیندهای کاری و عملکردهای کارکنان و ارائه گزارش‌های لازم در این خصوص به مدیریت عالی بانک و همکاری و هماهنگی با واحدهای ذیربط و پیگیری دستورات مدیریت عالی در جهت رفع معضلات موجود، در راستای تقویت فرهنگ مشتری‌مداری و نهادینه کردن آن در همه سطوح سازمان نسبت به گسترش بازرسی های محسوس و نامحسوس از شعب و واحدهای اجرایی اقدام و عملکرد واحدهای مورد بازرسی و بازدید را به صورت مستمر به مدیریت عالی بانک گزارش می‌کند. همچنین تأکید شده در جریان این بازرسی‌ها عملکردهای مثبت همکاران درخصوص تکریم ارباب‌رجوع و رعایت کامل مفاد منشور اخلاقی نیز از نظر همکاران بازرس و حسابرس دور نماند و اینگونه نباشد که فرآیند بازرسی‌ها صرفاً به گزارش کاستی‌ها و مشکلات احتمالی محدود شود و لذا مقرر شد در جریان و فرآیند بازرسی‌ها، همکاران ساعی، با انگیزه، مطلع، خوش برخورد و مشتری‌مدار شناسایی و مراتب تلاش‌های حرفه‌ای انجام‌شده، جهت تقدیر شایسته از زحمات ایشان به مدیریت عالی بانک گزارش شود

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=1347
  • 15 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.